Zpět

REALIZACE REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRO ÚŘAD PRÁCE PLZEŇ-SEVER II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3657

Název zakázky: REALIZACE REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRO ÚŘAD PRÁCE PLZEŇ-SEVER II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 7. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce Plzeň-sever

Sídlo zadavatele: Kaplířova 7, Plzeň 320 73

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Čada, tel.: 377 411 200, e-mail: Vladimir.Cada@ps.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00522848

DIČ zadavatele: CZ00522848

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr.et Mgr. David Rožmberský
  • Telefon: 377 411 252
  • E-mail: David.Rozmbersky@ps.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 7. 2009 12:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

   Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv pro realizaci rekvalifikačních kurzů v rámci Národních individuálních projektů ESF OP LZZ „Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnatelnosti“ a aktivní politiky zaměstnanosti.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2010

Místo dodání / převzetí plnění:
okresy Plzeň-město, Plzeň-sever

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Číslo kritéria Váha Popis kritéria 1. 80 % Nabídková cena/hod.(včetně zkoušek) za jednoho účastníka kurzu v Kč, pro hodnocení budou použity nabídkové ceny kurzů jednotlivých uchazečů bez DPH 2. 20 % Minimální počet účastníků rekvalifikačního kurzu, nabídnutý dodavatelem pro jeho zahájení

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel požaduje, aby uchazečova nabídka obsahovala veškerou níže uvedenou dokumentaci (viz bod 19 zadávací dokumentace) V případě, že nabídka nebude obsahovat veškeré náležitosti může být vyloučena z hodnocení. Jestliže uchazeč podá nabídku na více částí této zakázky malého rozsahu, musí být každá nabídka v 1 samostatné obálce s veškerou níže uvedenou dokumentací. Další požadavky na formu nabídky: a. Nabídka bude zpracována písemně v tištěné podobě v českém jazyce. b. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním orgánem uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče c. V případě, že nabídku podepisuje osoba, oprávněná jednat jménem uchazeče na základě plné moci, je požadováno doložení originálu nebo úředně ověřené kopie písemné plné moci či jiného platného písemného pověřovacího dokumentu. d. Nabídka, včetně případných příloh, bude opatřena bezpečnostními prvky, které ji zajistí proti poškození a proti manipulaci s jednotlivými listy tak, aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněného nahrazení. Zadavatel doporučuje jako jeden z bezpečnostních prvků použití provázku a přelepek opatřených podpisem statutárního orgánu a jeho razítkem. e. Veškeré doklady musí být kvalitně vytištěny, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. f. Uchazeč je povinen podat nabídku na všechny kurzy, které jsou součástí příslušné části veřejné zakázky. g. Pokud uchazeč nepodá nabídku na všechny kurzy, které jsou součástí konkrétní části veřejné zakázky, jedná se o neúplnou nabídku, která bude vyřazena z dalšího hodnocení. h. Uchazeč, který podal nabídku pro určitou část v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení (tzn. pro shodnou část veřejné zakázky). Uchazeč, který nepodal nabídku v zadávacím řízení, však může být subdodavatelem více uchazečů v tomtéž zadávacím řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla uhrazena dodavateli závěrečná platba.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
viz. zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1:

Zadavatel neobdržel žádnou nabídku

 

Část 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Ludmila Matějková
    IČ: 67892493 
    Sídlo: Ke sv. Jiří 1190/32, 312 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ludmila Matějková
    Poznámka k dodavateli: 
     

Část 3:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Ludmila Matějková
    IČ: 67892493 
    Sídlo: Ke sv. Jiří 1190/32, 312 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ludmila Matějková
    Poznámka k dodavateli: 
     

 

  • 2. uchazeč
    Název: Marie Brejchová
    IČ:64873064
    Sídlo:Koterovská 633/29, 326 00 Plzeň

Část 4:

  • Vítězný dodavatel
    Název: AUTOŠKOLA SLÁDEK s.r.o.  
    IČ: 26401525 
    Sídlo: Slovanská tř. 110, 326 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Aleš Sládek
    Poznámka k dodavateli: 
     

 

  • 2. uchazeč
    Název: Ing. František Šimek
    IČ:10395407
    Sídlo:Na Roudné 32, 301 65 Plzeň

Část 5:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ŠKOLA WELDING s.r.o.
    IČ: 47718552 
    Sídlo: Tř. E. Beneše 27, 316 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiří Barták, CSc.

Část 6:

  • Nebyl vybrán dodavatel

 

  • 1. uchazeč
    Název: BEZPO Domažlice s.r.o.
    IČ: 26351951
    Sídlo:Hřímalého 805/3, 301 00 Plzeň

 

 

Datum ukončení: 26. 8. 2009


 
Uveřejněno: 1. 7. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016