REALIZACE REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRO ÚŘAD PRÁCE PLZEŇ-SEVER
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3524
Název zakázky: REALIZACE REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRO ÚŘAD PRÁCE PLZEŇ-SEVER
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 4. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce Plzeň-sever
Sídlo zadavatele: Kaplířova 7, 320 73
- Jméno: Ing. Vladimír Čada, tel.: 377 411 200, e-mail: Vladimir.Cada@ps.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00522848
DIČ zadavatele: CZ00522848
- Jméno: Mgr. David Rožmberský
- Telefon: 377 411 252
- E-mail: David.Rozmbersky@ps.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2009 12:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv pro realizaci rekvalifikačních kurzů v rámci Národních individuálních projektů ESF OP LZZ „Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnatelnosti“ a aktivní politiky zaměstnanosti.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4860000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.12.2010
Místo dodání / převzetí plnění: Okres Plzeň-sever, okres Plzeň-město
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena/hod. za jednoho účastníka kurzu v Kč, pro hodnocení budou použity nabídkové ceny kurzů jednotlivých uchazečů bez DPH - 70%. 2. Minimální počet účastníků rekvalifikačního kurzu, nabídnutý dodavatelem pro jeho zahájení - 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz.zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel požaduje, aby uchazeč v rámci své komplexní nabídky, uzavřené do jediné obálky, zabezpečené proti rozlepení, zpracoval nabídky pro každou z výše uvedených částí veřejné zakázky samostatně, tedy v závislosti na uchazečově zájmu podat nabídku pro jednu, více nebo všechny části veřejné zakázky. V rámci jedné komplexní nabídky tak uchazeč předloží samostatně jednotlivé dílčí nabídky rozčleněné do menších obálek a označené číslem a názvem příslušné části veřejné zakázky - např.: „část 1. - Rekvalifikační kurzy v oblasti informační technologie I“. Tyto jednotlivé obálky, rovněž zabezpečené proti případnému rozlepení, budou obsahovat listiny, prokazující kvalifikační předpoklady uchazeče dle článku 12 této zadávací dokumentace a další doklady požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci v článku 19. K prokázání kvalifikace u nabídek na jednotlivé časti veřejné zakázky postačí, když uchazeč předloží doklady k prokázaní kvalifikace společné pro všechny části pouze jednou. Další požadavky na formu nabídky: a. Nabídka bude zpracována písemně v tištěné podobě v českém jazyce. b. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním orgánem uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče c. V případě, že nabídku podepisuje osoba, oprávněná jednat jménem uchazeče na základě plné moci, je požadováno doložení originálu nebo úředně ověřené kopie písemné plné moci či jiného platného písemného pověřovacího dokumentu. d. Nabídka, včetně případných příloh, bude opatřena bezpečnostními prvky, které ji zajistí proti poškození a proti manipulaci s jednotlivými listy tak, aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněného nahrazení. Zadavatel doporučuje jako jeden z bezpečnostních prvků použití provázku a přelepek opatřených podpisem statutárního orgánu a jeho razítkem. e. Veškeré doklady musí být kvalitně vytištěny, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. f. Uchazeč je povinen podat nabídku na všechny kurzy, které jsou součástí příslušné části veřejné zakázky. g. Pokud uchazeč nepodá nabídku na všechny kurzy, které jsou součástí konkrétní části veřejné zakázky, jedná se o neúplnou nabídku, která bude vyřazena z dalšího hodnocení. h. Uchazeč, který podal nabídku pro určitou část v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení (tzn. pro shodnou část veřejné zakázky). Uchazeč, který nepodal nabídku v zadávacím řízení, však může být subdodavatelem více uchazečů v tomtéž zadávacím řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz. zadávací dokumentace
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: a. Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla uhrazena dodavateli závěrečná platba.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: viz. zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi_1_2_3.doc (28. 4. 2016 16:41)
- zadavaci-dokumentace-rekvalifikace.doc (28. 4. 2016 16:41)
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: více dodavatelů
IČ: více dodavatelů
DIČ: více dodavatelů
Sídlo: více dodavatelů
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: více dodavatelů
Poznámka k dodavateli: Část 1. Rekvalifikační kurzy v oblasti informační technologie I Název dodavatele: Grafia, společnost s ručením omezeným IČ: 47714620 DIČ: CZ47714620 Sídlo: Budilova 4, 301 21 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jana Brabcová Část 2. Rekvalifikační kurzy v oblasti informační technologie II Název dodavatele: Grafia, společnost s ručením omezeným IČ: 47714620 DIČ: CZ47714620 Sídlo: Budilova 4, 301 21 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jana Brabcová Část 3. Rekvalifikační kurzy v oblasti informační technologie III Název dodavatele: Akademie J. A. Komenského o.s., oblast Plzeň IČ: 00430986 DIČ: CZ00430986 Sídlo: Borská 2718/55, 301 00 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Ing. Simona Kuncová Část 4. Rekvalifikační kurzy v oblasti informační technologie IV. Název dodavatele: TRIGON CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, s.r.o. IČ: 26316561 DIČ: CZ26316561 Sídlo: Koterovská 345/16, 326 00 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Vladislav Houda Část 5. Rekvalifikační kurzy v oblasti podnikání Název dodavatele: TRIGON CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, s.r.o. IČ: 26316561 DIČ: CZ26316561 Sídlo: Koterovská 345/16, 326 00 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Vladislav Houda Část 6. Rekvalifikační kurzy v oblasti účetnictví Název dodavatele: TRIGON CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, s.r.o. IČ: 26316561 DIČ: CZ26316561 Sídlo: Koterovská 345/16, 326 00 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Vladislav Houda Část 7. Rekvalifikační kurzy v oblasti sociálních služeb Název dodavatele: Grafia, společnost s ručením omezeným IČ: 47714620 DIČ: CZ47714620 Sídlo: Budilova 4, 301 21 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jana Brabcová Část 9. Rekvalifikační kurzy v oblasti kadeřnických služeb Název dodavatele: Romana Topinková IČ: 46850775 Sídlo: Jiráskova 271/20, 326 00 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Romana Topinková Část 10. Rekvalifikační kurzy v oblasti kosmetických služeb Název dodavatele: MAVO s.r.o. IČ: 62579461 DIČ: CZ62579461 Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy Osoba oprávněná jednat: Mgr. Václav Mašek Část 13. Rekvalifikační kurzy v oblasti masérských služeb Název dodavatele: MAVO s.r.o. IČ: 62579461 DIČ: CZ62579461 Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy Osoba oprávněná jednat: Mgr. Václav Mašek Část 14. Rekvalifikační kurzy v oblasti personalistiky a administrativy Název dodavatele: TRIGON CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, s.r.o. IČ: 26316561 DIČ: CZ26316561 Sídlo: Koterovská 345/16, 326 00 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Mgr. Vladislav Houda Část 15. Rekvalifikační kurzy na VZV Název dodavatele: Dům techniky Plzeň spol. s r.o IČ: 47715812 DIČ: CZ47715812 Sídlo: sady Pětatřicátníků 316/6, 303 40 Plzeň Osoba oprávněná jednat: Ing. Jiří Vavřička Část 19. Rekvalifikační kurzy v oblasti řemesel I Název dodavatele: IVEX s.r.o. IČ: 45277460 DIČ: CZ45277460 Sídlo: Lohniského 848/17, 152 00 Praha 5 Osoba oprávněná jednat: PhDr. Věra Jirásková Část 20. Rekvalifikační kurzy v oblasti řemesel II Název dodavatele: bfz o.p.s. IČ: 27966119 DIČ: CZ27966119 Sídlo: Provaznická 4258/16, 350 02 Cheb Osoba oprávněná jednat: Ing. Steffen Steinke
Datum ukončení: 30. 7. 2009