Rekvalifikační kurz – IT - ArchiCAD 16
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8361
Název zakázky: Rekvalifikační kurz – IT - ArchiCAD 16
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 1. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Přerov
Sídlo zadavatele: Generála Štefánika 8, Přerov
- Jméno: Ing. Andrea Hošťálková tel: 581 299 728 e-mail: hkprerov@hkprerov.cz
IČ zadavatele: 47676981
DIČ zadavatele: CZ47676981
- Jméno: Ing. Andrea Hošťálková
- Telefon: 581 299 728
- E-mail: hkprerov@hkprerov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Přerov Generála Štefánika 8 750 02 Přerov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka specializovaného individuálního rekvalifikačního kurzu – IT – ArchiCAD 16 v rozsahu minimálně 12 h v rámci projektu „Nová šance“, jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Přerov.
Počet účastníků: 1 osoba
Umožní účastníkům zvládnutí práce v prostředí programu ArchiCAD:
- technologie Navigátor
- úpravy a tvorba knihovní prvků ArchiCADu
- transformace z jiných CAD aplikací do ArchiCADu (DWG, DXF, 3DS atd...)
- tvorba terénu (Z DWG, DXF, naskenové mapy, vypočeného tachymetrického zápisníku)
- ä další dle aktuálních požadavků.
Po úspěšném ukončení kurzu (složení závěrečné zkoušky) získá absolvent osvědčení o kvalifikaci.
Termín realizace zakázky: únor 2013
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Zlín, Brno
Splatnost faktury: 14 dnů
?Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: únor 2013
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Zlín, Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) • doklad o oprávnění k podnikání (prostá kopie)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (při elektronickém doručení musí být nabídka opatřena zaručeným elektronickým podpisem) 3) nabídka musí zpracována v českém jazyce 4) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 5 – IT - ArchiCAD k projektu Nová šance. Nabídku předkládejte formou vyplněného FORMULÁŘE - viz Příloha č. 1.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Centrum pro podporu počítačové grafiky ČR, s.r.o. (CEGRA)
IČ: 62907492
DIČ: CZ62907492
Sídlo: Nad obcí I 1392/2, Praha, 140 00
pobočka Zlín: Kvítková 4703, Zlín
osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Lejsek
- 2. uchazeč
Název: Centrum pro podporu architektury a počítačové grafiky Morava spol. s r.o.
IČ: 63482002
DIČ: CZ63482002
Sídlo: Jelínkova 20, Brno, 616 00 - 3. uchazeč
Název: Ing. Petr Blažek
IČ: 73820032
Sídlo: Pod Lipami 27, Bruntál, 792 01
Datum ukončení: 31. 1. 2013