Zpět

Rekvalifikační kurz – IT - ArchiCAD 16

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8361

Název zakázky: Rekvalifikační kurz – IT - ArchiCAD 16

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 1. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Přerov

Sídlo zadavatele: Generála Štefánika 8, Přerov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Andrea Hošťálková tel: 581 299 728 e-mail: hkprerov@hkprerov.cz

IČ zadavatele: 47676981

DIČ zadavatele: CZ47676981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Andrea Hošťálková
  • Telefon: 581 299 728
  • E-mail: hkprerov@hkprerov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
Okresní hospodářská komora Přerov Generála Štefánika 8 750 02 Přerov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka specializovaného individuálního rekvalifikačního kurzu – IT – ArchiCAD 16 v rozsahu minimálně 12 h v rámci projektu „Nová šance“, jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Přerov.

Počet účastníků: 1 osoba

 

Umožní účastníkům zvládnutí práce v prostředí programu ArchiCAD:  

  • technologie Navigátor
  • úpravy a tvorba knihovní prvků ArchiCADu
  • transformace z jiných CAD aplikací do ArchiCADu (DWG, DXF, 3DS atd...)
  • tvorba terénu (Z DWG, DXF, naskenové mapy, vypočeného tachymetrického zápisníku)
  • ä další dle aktuálních požadavků.

Po úspěšném ukončení kurzu (složení závěrečné zkoušky) získá absolvent osvědčení o kvalifikaci.

Termín realizace zakázky: únor 2013

Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Zlín, Brno

Splatnost faktury: 14 dnů

?Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín realizace zakázky: únor 2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Zlín, Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) • doklad o oprávnění k podnikání (prostá kopie)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (při elektronickém doručení musí být nabídka opatřena zaručeným elektronickým podpisem) 3) nabídka musí zpracována v českém jazyce 4) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 5 – IT - ArchiCAD k projektu Nová šance. Nabídku předkládejte formou vyplněného FORMULÁŘE - viz Příloha č. 1.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Centrum pro podporu počítačové grafiky ČR, s.r.o. (CEGRA)
      IČ: 62907492
      DIČ: CZ62907492
      Sídlo: Nad obcí I 1392/2, Praha, 140 00
      pobočka Zlín: Kvítková 4703, Zlín
    • osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Lejsek


  • 2. uchazeč
    Název: Centrum pro podporu architektury a počítačové grafiky Morava spol. s r.o.
    IČ: 63482002
    DIČ: CZ63482002
    Sídlo: Jelínkova 20, Brno, 616 00

  • 3. uchazeč
    Název: Ing. Petr Blažek
    IČ: 73820032
    Sídlo: Pod Lipami 27, Bruntál, 792 01

Datum ukončení: 31. 1. 2013


 
Uveřejněno: 18. 1. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016