Zpět

Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ve Vsetíně - POČÍTAČOVÉ KURZY

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3434

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ve Vsetíně - POČÍTAČOVÉ KURZY

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ve Vsetíně

Sídlo zadavatele: Pod Žamboškou 1024, Vsetín 755 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RECTE.CZ, s.r.o., Matiční 730/3, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava; IČ 61972690, DIČ CZ 61972690; Kontaktní osoba Ing. Markéta Mojžíšková, tel +420 597 461 313, e-mail recte@recte.cz

IČ zadavatele: 00562394

DIČ zadavatele: CZ00562394

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: RNDr. Zdenka Hromadová
  • Telefon: +420 950 173 431
  • E-mail: zdenka.hromadova@vs.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 5. 2009 08:30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na provádění rekvalifikačních kurzů podle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění. Veřejná zakázka je rozdělena na tři části, a to na část 1 označenou: „Obsluha osobních počítačů 60/100“, část 2 označenou „ECDL START a ECDL a část 3 označenou Specifické PC kurzy“

. V souvislosti s označením jednotlivých částí zadavatel pro úplnost uvádí, že názvy těchto jednotlivých částí jsou pouze orientační.  Uchazeč má právo předložit svou nabídku na tři části současně nebo na kteroukoliv část předmětu veřejné zakázky samostatně. Zadavatel si vyhrazuje právo na každou část předmětu veřejné zakázky uzavřít samostatnou smlouvu s jiným uchazečem. Pro tyto účely proto bude každá část předmětu veřejné zakázky vyhodnocena samostatně.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2780000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Smlouva bude uzavřena na dobu určitou, a to do ukončení projektu, nejpozději však do 31. 12. 2010.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vsetín, Valašské Meziříčí, Rožnov pod Radhoštěm, Karolinka; okres Vsetín nebo přilehlé okresy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro hodnocení nabídek jsou stanovena tato dílčí kritéria: Kritérium č.1 - Nabídková cena celkem – váha 40%; Kritérium č. 2 - Úroveň nabízených rekvalifikačních kurzů – váha 40%; Kritérium č. 3 – Výhodnost předloženého návrhu smlouvy – váha 20% (v rámci tohoto kritéria bude hodnotící komise posuzovat tato subkritéria 3.1 Termín zahájení jednotlivých kurzů od data odeslání písemné výzvy zadavatele k uzavření Dohod a 3.2 Výše smluvních pokut)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobná specifikace požadavků na prokázání kvalifikace je, v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách uvedena v kvalifikační dokumentaci, která je nedílnou součástí Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v souladu s požadavky uvedenými v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Za uchazeče musí jednat oprávněná osoba nebo jiná osoba zmocněná na základě plné moci dle ustanovení §31 a násl. občanského zákoníku.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel má povinnost po dobu 10 let od skončení plnění předmětu smlouvy uchovávat doklady související s plněním předmětu smlouvy a umožnit všem osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu provést kontrolu originálních dokladů. Oprávněnými osobami citovanými v předchozí větě jsou zejména zástupci Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva financí, Nejvyššího kontrolního úřadu, Evropské komise, Evropského účetního dvora. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je na vyžádání k dispozici u pověřené osoby. Úřad práce ve Vsetíně zmocnil k výkonu zadavatelské činnosti pověřenou osobu RECTE.CZ, s.r.o., Matiční 730/3, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava; IČ 61972690, DIČ CZ 61972690; Kontaktní osoba Ing. Markéta Mojžíšková, tel +420 597 461 313, e-mail recte@recte.cz, která je oprávněna za zadavatele jednat. Prostřednictvím pověřené osoby budou uchazečům o zakázky sdělovány případné dodatečné a doplňující informace k zadávacímu řízení.

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN,s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Studentské nám. 1531 686 01 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 13. 7. 2009


 
Uveřejněno: 23. 3. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016