Zpět

Rekvalifikační kurzy v oblasti „Manikúra - pedikúra“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5193

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy v oblasti „Manikúra - pedikúra“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 8. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce v Rokycanech

Sídlo zadavatele: Palackého 162, 337 01 Rokycany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Věra Strnadová, ředitelka úřadu práce

IČ zadavatele: 00519731

DIČ zadavatele: neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Iveta Šimanová
  • Telefon: 950 158 208
  • E-mail: iveta.simanova@ro.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 8. 2010 12:00

Místo pro podání nabídek:
Česká republika – Úřad práce v Rokycanech podatelna ve II.p.,číslo dveří 24 Palackého 162, PSČ 337 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výzvy je výběr dodavatele na zajištění rekvalifikačních kurzů v oblasti „Manikúra včetně nehtové modeláže“ a „Pedikúra včetně nehtové modeláže“, pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání, evidovaných na Úřadu práce v Rokycanech. Bude vybrán jeden dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva  (viz příloha č.6). Zakázka pak bude realizována postupně uzavíráním „Dohody o provedení rekvalifikace“ podle § 108 odst.7 zákona č.435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu smlouvy a končí dosažením předpokládané hodnoty zakázky, nejpozději ale do 30.11.2010 s tím, že platby musí být vypořádány nejpozději do 15.12.2010. Zadavatel předpokládá, že k prvním plněním na základě „ Dohod o provedení rekvalifikace“ dojde počínaje měsícem září 2010.

Místo dodání / převzetí plnění:
Rokycany,Plzeň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
•Nabídková cena 60% •Dopravní dostupnost vzdělávacího střediska (místo konání kurzu) 20% •Minimální počet účastníků v kurzu 20%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
•Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele •Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatky na celním úřadě •Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele •Ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán •Ověřená kopie uzavřeného pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci [§108 odst. 7 písm.h) zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti,v platném znění]. Náklady na toto pojištění může rekvalifikační zařízení zahrnout do kalkulace nákladů rekvalifikace [§2 odst. 2 písm.c) vyhl. č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců, v platném znění]. •Ověřené kopie dokladu osvědčujícího odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím bude zabezpečena odborná činnost dle § 108 odst.2 zákona č.435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi D9_Metodický pokyn pro zadávání zakázek verze 1.3., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění.

Další podmínky:
- Součástí výzvy jsou přílohy č.1-6 - Nabídky je nutné doručit do konce lhůty pro podání nabídek do sídla zadavatele v zapečetěné obálce s následným označením: Nabídka NEOTVÍRAT ! Rekvalifikační kurzy „Manikúra-pedikúra“

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel - Část manikúra
    Název: Ludmila Matějková
    IČ: 67892493
    Sídlo: Ke Sv.Jiří 1190/32,Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ludmila Matějková 
    Poznámka k dodavateli:
  • Vítězný dodavatel - Část pedikúra
    Název: Marie Brejchová
    IČ: 64873064
    Sídlo: Koterovská 633/29,Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Marie Brejchová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:Ludmila Matějková
    IČ:67892493 
    Sídlo: Ke Sv.Jiří 1190/32,Plzeň

Datum ukončení: 6. 9. 2010


 
Uveřejněno: 10. 8. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016