Testování funkčnosti Jednotného systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10603
Název zakázky: Testování funkčnosti Jednotného systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 6. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00046 Nastavení jednotné politiky bezpečnosti v resortu MPSV příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Petr Nečina, pověřený řízením odboru řízení projektů, tel.: +420 950 192 244, e-mail: petr.necina@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: CZ00551023
- Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
- Telefon: +420 221 922 130
- E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 7. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1, 120 00 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je testování funkčnosti systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV, v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.
Působnost testování systému řízení bezpečnosti je stanovena tak, aby zahrnovala nejen vlastní ministerstvo, ale i ostatní organizační složky a příspěvkové organizace resortu MPSV, tj.:
- Ministerstvo práce a sociálních věcí
- Úřad práce České republiky
o Krajské pobočky úřadu práce
o Kontaktní pracoviště
- Státní úřad inspekce práce
- Technická inspekce ČR
- Úřad pro mezinárodně právní ochranu dětí
- Centrum sociálních služeb pro osoby se zrakovým postižením v Brně-Chrlicích
- Ústav sociální péče pro tělesně postižené v Hrabyni
- Centrum Kociánka
- Diagnostický ústav sociální péče v Tloskově
- Centrum pobytových a terénních sociálních služeb Zbůch
- Fond dalšího vzdělávání
Testování systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV bude obsahovat:
- testování funkčnosti systému řízení bezpečnosti s cílem odhalení chyb stávajícího systému a návrhu opatření na zlepšení systému nového,
- provedení funkčnosti bezpečnostních mechanismů
o technické
o procesní
o testy dodavatelů a plnění SLA smluv
o ověření business continuity,
- návrh změn na základě proběhlého testování,
- návrh změn provozu, doporučení údržby systému pro zajištění potřebné a stanovené míry bezpečnosti a jeho harmonogramu.
Přesná specifikace předmětu plnění viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2892750,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 4. měsíců od podpisu smlouvy, nejpozději však do 31. 10. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je celá Česká republika v souladu s bodem 3 přiložené zadávací dokumentace. Uchazeč je oprávněn provádět analytické práce v rámci svého sídla. Jednání řídícího výboru budou probíhat v sídle zadavatele, tj. Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2, stejně tak předání veškerých výstupů předmětu plnění veřejné zakázky proběhne v sídle zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_12.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- dodatecne-informace-2_12.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- dodatecne-informace-3_7.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-1-kvalifikacni-dokumentace.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-2-navrh-smlouvy-zavazny-vzor-.docx (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-2-navrh-smlouvy-zavazny-vzor-.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-3-kryci-list-nabidky-vzor-.docx (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-3-kryci-list-nabidky-vzor-.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-4-seznam-subdodavatelu-vzor-.docx (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-4-seznam-subdodavatelu-vzor-.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- priloha-zd-5-cestne-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zakona.pdf (3. 5. 2016 13:27)
- priloha-zd-5-cestne-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zakona-vzor-.docx (3. 5. 2016 13:27)
- zadavaci-dokumentace_110.pdf (3. 5. 2016 13:27)
- vyzva-k-podani-nabidky_32.pdf (3. 5. 2016 13:27)