Zpět

Testování funkčnosti Jednotného systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10603

Název zakázky: Testování funkčnosti Jednotného systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, pověřený řízením odboru řízení projektů, tel.: +420 950 192 244, e-mail: petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 7. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1, 120 00 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je testování funkčnosti systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV, v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.

Působnost testování systému řízení bezpečnosti je stanovena tak, aby zahrnovala nejen vlastní ministerstvo, ale i ostatní organizační složky a příspěvkové organizace resortu MPSV, tj.:

-       Ministerstvo práce a sociálních věcí

-       Úřad práce České republiky

o    Krajské pobočky úřadu práce

o    Kontaktní pracoviště

-       Státní úřad inspekce práce

-       Technická inspekce ČR

-       Úřad pro mezinárodně právní ochranu dětí

-       Centrum sociálních služeb pro osoby se zrakovým postižením v Brně-Chrlicích

-       Ústav sociální péče pro tělesně postižené v Hrabyni

-       Centrum Kociánka

-       Diagnostický ústav sociální péče v Tloskově

-       Centrum pobytových a terénních sociálních služeb Zbůch

-       Fond dalšího vzdělávání

Testování systému řízení bezpečnosti v resortu MPSV bude obsahovat:

-      testování funkčnosti systému řízení bezpečnosti s cílem odhalení chyb stávajícího systému a návrhu opatření na zlepšení systému nového,

-      provedení funkčnosti bezpečnostních mechanismů

o    technické

o    procesní

o    testy dodavatelů a plnění SLA smluv

o    ověření business continuity,

-       návrh změn na základě proběhlého testování,

-       návrh změn provozu, doporučení údržby systému pro zajištění potřebné a stanovené míry bezpečnosti a jeho harmonogramu.

Přesná specifikace předmětu plnění viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

  

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2892750,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 4. měsíců od podpisu smlouvy, nejpozději však do 31. 10. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je celá Česká republika v souladu s bodem 3 přiložené zadávací dokumentace. Uchazeč je oprávněn provádět analytické práce v rámci svého sídla. Jednání řídícího výboru budou probíhat v sídle zadavatele, tj. Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2, stejně tak předání veškerých výstupů předmětu plnění veřejné zakázky proběhne v sídle zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0

Další podmínky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 11. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016