Vzdělání - praxe - zaměstnání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3549
Název zakázky: Vzdělání - praxe - zaměstnání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce Brno-město
Sídlo zadavatele: Křenová 111/25, 659 59 Brno
- Jméno: Ing. Jiří Uklein, Ph.D., ředitel ÚP Brno-město, tel.:543 517 214, e-mail: jiri.uklein@bm.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00209554
DIČ zadavatele: CZ00209554
- Jméno: Ing. Roman Výduch
- Telefon: 543 517 422
- E-mail: roman.vyduch@bm.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 7. 2009 12:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výběr dodavatele na realizaci regionálního individuálního projektu Vzdělání - praxe - zaměstnání, dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřených zakázkách, jehož zadavatelem je Úřad práce Brno-město. Veřejná zakázka je uvedena v informačním systému (www.isvzus.cz) pod evidenčním číslem 60031378.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 36563680,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín plnění podle smlouvy začíná dnem podpisu Smlouvy o dílo a končí dosažením předpokládané hodnoty zakázky, nejpozději však k datu 29.2.2012.
Místo dodání / převzetí plnění: Projekt Vzdělání - praxe - zaměstnání bude realizován na celém území Jihomoravského kraje, tj. v okresech Blansko, Brno-město, Brno-venkov, Břeclav, Hodonín, Vyškov a Znojmo.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno v souladu s ust. § 79 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, podle kritéria ekonomické výhodnosti a v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kretérii. A.celková výše nabídkové ceny (zahrnuje náklady a finanční položky na veškeré klíčové aktivity s výjimkou položky „Administrace odborné praxe dodavatelem“ spadající do aktivity č. 6 „Odborná pracovní praxe“) – 85% B.celková výše nákladů na administraci odborné praxe dodavatelem za měsíc za jednoho účastníka – 15%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace dodavatelem je v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, uvedená v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně a v uzavřené obálce opatřené označením obchodní firmy nebo názvu nebo jména a příjmení, razítkem a podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či statutárního orgánu uchazeče, je-li právnickou osobou. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a podepsána oprávněnou osobou.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi uchazečem a zadavatelem. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně (společná nabídka), uvedou v nabídce kromě kontaktní adresy dle předchozí věty též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto dodavatele při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě bude stanovena povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), provést kontrolu těchto dokladů. 10letá lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla projektu uhrazena závěrečná platba.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Kontaktní osoba pro vyzvednutí zadávací dokumentace: Mgr. Miroslav Filipský, advokát, tel.: 777 318 191, e-mail: m.filipsky@gmail.com
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 31. 8. 2009