Zpět

Zajištění optimalizace IT architektury

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10453

Název zakázky: Zajištění optimalizace IT architektury

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu

Sídlo zadavatele: 11015 Praha - Staré Město, Na Františku 1039/32

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Očko, Ph.D., ředitel odboru podpory finančních nástrojů a řízení projektů, tel. 224 852 029, e-mail:ocko@mpo.cz

IČ zadavatele: 47609109

DIČ zadavatele: CZ 47609109

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiřina Kucharczyk
  • Telefon: 224 852 996
  • E-mail: projektova.kancelar@mpo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 3. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou nebo osobně do podatelny sídla Zadavatele na adresu: Ministerstvo průmyslu a obchodu, 110 15 Praha 1, Na Františku 32, v úředních hodinách (pondělí až pátek) od 8.00 do 16.00 hod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

 

V rámci veřejné zakázky se budou na Ministerstvu průmyslu a obchodu a v rezortních organizacích (dále jen „rezortu MPO“)realizovat zejména tyto činnosti vedoucí k zavedení strategického konceptu EA:

 

- Analýza aktuálního stavu IT architektury v rezortu MPO;

 

- Návrh optimalizovaných EA standardů;

 

- Návrh plánu implementace optimalizované IT architektury ve vybrané části rezortu MPO;

 

- Návrh specifikace a kritérií pro výběr vhodného nástroje pro modelování EA;

 

- Školení vybraných osob v oblasti EA.

 

Všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta, budou dle § 49 odst. 3 zákona odeslány dodatečné informace k zadávacím podmínkám, a zároveň budou uveřejněny na profilu Zadavatele:

 

https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMpo nebo

 

https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=Mpo

 

 Na profilu zadavatele je 12. 3. 2015 zveřejněna dodatečná informace.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3082644,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.11.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo Zadavatele případně resortních organizací, které jsou podrobně specifikovány v příloze č. 7, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Kvalita návrhu zajištění poskytovaných služeb

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: i) splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona, ii) splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona, iii) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace), iv) splní technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona. · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
- Uchazeč musí nabídku zpracovat na kompletní plnění předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace (včetně příloh). - Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Obálka s nabídkou musí být označena názvem veřejné zakázky, označením adresáta (Zadavatele) a označením odesílatele (uchazeče) včetně jeho adresy, na kterou je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 5 a 6 zákona, obálka bude na uzavření opatřena razítkem uchazeče, případně podpisem. - Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce a musí obsahovat jméno a příjmení kontaktní osoby uchazeče, včetně kontaktní a e-mailové adresy. - Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Zadavatele uvést v omyl. - Nabídka bude vyhotovena v počtu 2 kusů, z toho 1 originál a 1 kopie (doporučení Zadavatele). - Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů) v elektronické formě na vhodném médiu (nejlépe CD) ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, nebo .html. Elektronická forma a obsah nabídky musí být v plné shodě s listinnou formou nabídky. Elektronická forma (CD) musí být v originálním vyhotovení nabídky, v kopii být může. - Za originál nabídky bude považována pouze listinná forma nabídek označená jako „Originál“. - Všechny listy musejí být číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a musejí být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi. Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce a musí obsahovat jméno a příjmení kontaktní osoby uchazeče, včetně kontaktní a e-mailové adresy.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: AutoCont CZ a.s.
    IČ: 47676795
    DIČ: CZ47676795
    Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Robert Illek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: KPMG Česká republika, s.r.o.
    IČ: 00553115
    DIČ: CZ699001996
    Sídlo: Pobřežní 648/1a, 186 00, Praha 8

  • 3. uchazeč
    Název: Deloitte Advisory s.r.o.
    IČ: 27582167
    DIČ: CZ27582167
    Sídlo: Karolinská 654/2, 186 00, Praha 8

  • 4. uchazeč
    Název: Trask solutions a.s.
    IČ: 62419641
    DIČ: CZ62419641
    Sídlo: Na Pankráci 1724/129, 140 00, Praha 4
  • 5. uchazeč
    Název: Relsie spol. s.r.o.
    IČ: 62417339
    DIČ: CZ62417339
    Sídlo: Na Stárce 1201/12, 150 00, Praha 5

Datum ukončení: 10. 6. 2015


 
Uveřejněno: 3. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016