Zpět

Zajištění vzdělávání pro realizaci projektu s názvem Komplexní projekt vzdělávání zaměstnanců firmy "TIPA, spol. s r.o."

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4430

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro realizaci projektu s názvem Komplexní projekt vzdělávání zaměstnanců firmy "TIPA, spol. s r.o."

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: TIPA, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Sadová 2749/42, 746 01 Opava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Pavlík, 553 611 385, jiri.pavlik@tipa.eu

IČ zadavatele: 42864208

DIČ zadavatele: CZ42864208

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petra Trombalová
  • Telefon: 724 438 168
  • E-mail: petra.trombalova@tipa.eu

Lhůta pro podání nabídek: 15. 3. 2010 00:00

Místo pro podání nabídek:
Sadová 2749/42, 746 01 Opava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Nabídka musí být podána na celý předmět zakázky. Je možno využít služeb subdodavatele k plnění části zakázky. Součástí předmětu zakázky je podpůrná výuková aktivita B-learning, který se vztahuje ke kurzu Vnitrofiremní komunikace. Více informací naleznete v Zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1676500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2010 – Leden 2012

Místo dodání / převzetí plnění:
Vhodné školící prostory zajištěné dodavatelem služeb, hrazené z prostředků zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
- nabídková cena s váhou 35 % Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH. - kvalita poskytovaných služeb s váhou 30 % Hodnoceny budou návrhy náplní, metod a forem výuky, reference a zkušenosti, kvalita lektorského týmu. - organizační a technické zajištění váhou 35 % V rámci tohoto kritéria bude hodnocen návrh výukových materiálů a pomůcek, technické vybavení dodavatele, složení realizačního týmu, způsob průběžného hodnocení efektivnosti kurzů a podávání zpětné vazby.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační požadavky V případě využití služeb subdodavatele musí doložit splnění základních kvalifikačních požadavků dodavatel i subdodavatel. Níže uvedené požadavky dle § 53 zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb. Budou prokázány formou čestného prohlášení. Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch zločinného spolčení, trestný čin účasti na zločinném spolčení, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijímání úplatku, podplácení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby. Profesní kvalifikační požadavky V případě využití služeb subdodavatele musí doložit splnění profesních kvalifikačních požadavků dodavatel i subdodavatel. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží v originále, nebo v úředně ověřené kopii (ne starší 90 dnů): a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Ostatní kvalifikační požadavky V případě využití služeb subdodavatele mohou doložit splnění ostatních kvalifikačních požadavků dodavatel a subdodavatel společně. - uvedení minimálně 5 realizovaných zakázek formou seznamu, včetně registračního čísla projektu a kontaktu pro ověření, jejich součet s hodnotou alespoň 5.000.000 Kč. - doložení alespoň 2 referenčních dopisů, ne starších 3 let vztahujících se k realizaci obdobných zakázek. Každý v objemu minimálně 1.000.000 Kč. - doložení minimálně 5 profesních životopisů lektorů, kteří se budou podílet na realizaci zakázky, všichni členové musí mít praxi v oboru alespoň 5 let. - Obdobnou zakázkou se myslí realizace zakázek na výuku soft skills, případně soft skills společně s IT dovednostmi.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zadavatel požaduje od uchazeče jako součást nabídky písemný návrh smlouvy, který bude náležitě podepsán dle obchodního rejstříku osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3 ze dne 15.10.2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
- zadavatel si vyhrazuje právo zrušit nebo změnit zadávací řízení za podmínek uvedených v Metodickém pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.3 ze dne 15.10.2009 - nabídky které budou doručeny po uplynutí lhůty pro podávání nabídek nebudou hodnoceny - nabídky, které budou neúplné, popřípadě pokud je zadavatel nedoplní na základě vyzvání k doplnění o příslušné požadavky nebo dokumenty v dané lhůtě, budou z hodnocení vyřazeny

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING, s.r.o.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Alejnikovova 5, 700 30 Ostrava-Zábřeh
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ECS Edconsia, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa

  • 3. uchazeč
    Název: AZ Dialog, s.r.o.
    IČ: 26280094
    DIČ: CZ26280094
    Sídlo: Pražákova 39, 61900 Brno

  • 4. uchazeč
    Název: Konfucius s.r.o.
    IČ: 27779432
    DIČ: CZ27779432
    Sídlo: Průběžná 6178/2, 70800 Ostrava-Poruba

 

  • 5. uchazeč
    Název: Business Success s.r.o.
    IČ: 26213052
    DIČ: CZ26213052
    Sídlo: Türkova 2332/1, 14900 Praha

Datum ukončení: 13. 4. 2010


 
Uveřejněno: 23. 2. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016