Zpět

Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji - sociální rehabilitace ambulantní (2. kolo)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6880

Název zakázky: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji - sociální rehabilitace ambulantní (2. kolo)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj

Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Ladislav Renč – ELER, tel. 605 205 420, email: renc-eler@seznam.cz

IČ zadavatele: 70891095

DIČ zadavatele: CZ70891095

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Ladislav Renč
  • Telefon: +420605205420
  • E-mail: renc-eler@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 5. 2011 09:00

Místo pro podání nabídek:
JUDr. Ladislav Renč, Gončarenkova 1491/11, 147 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb - sociální rehabilitace ambulantní dle § 70 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Veřejná zakázka je rozdělena na části dle regionů (bývalých okresů) Středočeského kraje, kde budou tyto služby poskytovány.

 

Jedná se o opakované zadávací řízení, přičemž v proběhlém a již ukončeném zadávacím řízení byly uzavřeny smlouvy na šest částí veřejné zakázky (na regiony Kolín, Benešov, Příbram, Beroun, Mladá Boleslav a Nymburk). Toto zadávací řízení se týká poskytování předmětných sociálních služeb v regionech Rakovník, Kladno, Mělník, Praha - západ a Kutná Hora.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 46801892,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 1. 7. 2011 do 30. 11. 2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 70%, Plán rozvoje služby 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání základních kvalifikačních předpokladů - podle § 53 odst. 1 zákona způsobem podle § 53 odst. 2 zákona. Prokázání profesních kvalifikačních předpokladů - podle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán; podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením oprávnění k poskytování sociálních služeb (rozhodnutí o registraci) dle § 78 a násl. tohoto zákona. Dle § 55 odst. 1 písm. a) zákona pojistnou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání - doložit minimální výši pojistné částky 200 000,- Kč. Dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech - doložit poskytování min. 2 obdobných služeb (tj. sociálních služeb poskytovaných dle zákona č. 108/2006 Sb.) za posl. 3 roky v celkovém fin. objemu min. 3 mil. Kč. Dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za příslušné poskytování služeb - doložit formou profesního životopisu min. 1 garanta projektu, který má vzdělání VŠ nebo SŠ s maturitou a min. 5 let praxe v soc. službách, z toho min. 3 roky v řídící funkci, a dále min. 1 sociálního pracovníka, který splňuje požadavky odborné způsobilosti dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb. a má min. 3 roky praxe v soc. službách.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, přičemž podání nabídky se řídí ustanoveními § 68 a 69 zákona. Návrh smlouvy v nabídce musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede své identifikační údaje dle § 68 odst. 2 zákona v rozsahu dle § 17 písm. d) zákona.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny překladem do českého jazyka.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4.

Další podmínky:
Oznámení o zakázce je uveřejněno na http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01005Prepare.do?znackaForm=6005828802001 Zadávací dokumentace je uveřejněna na http://www.tendr-cz.cz/node/20

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁSTI 1 a 2 - zrušeny (žádná nabídka na předmětné části zakázky nebyla podána)

 

ČÁST 3 - podána pouze jedna nabídka

Vybraný dodavatel
Název: Fokus Praha, o. s.
IČ: 45701822
DIČ: CU45701822
Sídlo: Dolákova 536/24, 181 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel Novák, ředitel

S vybraným dodavatelem byla uzavřena smlouva 12. 7. 2011.

 

ČÁST 4 - podána pouze jedna nabídka

Vybraný dodavatel - společná nabídka

Název: Magdaléna, o. p. s. 
IČ: 25617401
DIČ: CZ25617401
Sídlo: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Petr Nevšímal, ředitel

a

Název: Občanské sdružení Náruč
IČ: 70106009
DIČ: CZ70106009
Sídlo: Krále Jiřího z Poděbrad 3, 252 30 Řevnice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Vladimíra Hejmová, předsedkyně

S vybraným dodavatelem byla uzavřena smlouva 12. 7. 2011.

 

ČÁST 5 - podána pouze jedna nabídka

Vybraný dodavatel - společná nabídka

Název: Občanské sdružení Prostor 
IČ: 26594633
DIČ: CZ26594633
Sídlo: Kutnohorská 17, 280 02 Kolín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Petr Steklý, předseda správní rady

a

Název: Oblastní charita Kutná Hora  
IČ: 49543547
DIČ: CZ49543547
Sídlo: Havířská 403/3, 284 01 Kutná Hora
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Robert Otruba, ředitel

a

Název: Rytmus Benešov, o. p. s. 
IČ: 27903508
DIČ: CZ27903508
Sídlo: Mezihoří 16, Soběhrdy, 256 01 Benešov 
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Lukáš Laichter, ředitel

a

Název: Diakonie ČCE - středisko v Čáslavi
IČ: 42744326
DIČ: CZ42744326
Sídlo: Komenského nám. 140, 286 01 Čáslav
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Květuše Mašínová, ředitelka

a

Název: Centrum u Bartoloměje, poskytovatel sociálních služeb
IČ: 48677698
DIČ: CZ48677698
Sídlo: Pirknerovo nám. 206, 284 01 Kutná Hora
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Hana Vetešníková, ředitelka

S vybraným dodavatelem byla uzavřena smlouva 12. 7. 2011.

Datum ukončení: 12. 7. 2011


 
Uveřejněno: 1. 4. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016