Zpět

ZPRACOVÁNÍ PUBLIKACÍ A PROPAGAČNÍCH PŘEDMĚTŮ V RÁMCI REGIONÁLNÍCH INDIVIDUÁLNÍCH PROJEKTŮ PRÁCE, RODINA, KREDIT, PODPORA, MIKROREGIONY A RESTART

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 7098

Název zakázky: ZPRACOVÁNÍ PUBLIKACÍ A PROPAGAČNÍCH PŘEDMĚTŮ V RÁMCI REGIONÁLNÍCH INDIVIDUÁLNÍCH PROJEKTŮ PRÁCE, RODINA, KREDIT, PODPORA, MIKROREGIONY A RESTART

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2011

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ČR - Úřad práce ČR

Sídlo zadavatele: Karlova náměstí 1359/1, 128 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Jiří Kubeša, pověřený řízením generálního ředitelství Úřadu práce České republiky

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Milan Hrdý
  • Telefon: 950 137 383
  • E-mail: milan.hrdy@mo.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2011 12:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR Krajská pobočka Ústí nad Labem Kontaktní pracoviště v Mostě Tř. Budovatelů 1989, 434 01 Most

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zpracování obsahové náplně, grafické zpracování, tisk a dodání publikací za účelem publicity regionálních individuálních projektů (dále jen „RIP“). Zpracována bude jedna publikace pro každý z níže vyjmenovaných RIP v požadovaném počtu 500 ks na jednu publikaci.

Součástí plnění bude též tvorba propagačních předmětů pro účely publicity v rámci RIP „PRÁCE“, „RODINA“, „KREDIT“, „PODPORA“ a „RESTART“.

Publikace a propagační předměty budou označeny dle vizuální identity OP LZZ pro účely publicity uvedených projektů v souladu s Manuálem vizuální identity ESF v ČR 2007-2013, Manuálem vizuální identity OP LZZ a Manuálem pro publicitu OP LZZ 2007-2013, které jsou k dispozici na http://www.esfcr.cz/file/7593/, http://www.esfcr.cz/file/7311/, http://www.esfcr.cz/file/7410/.

 

Předpoklad doby dodání propagačních předmětů a publikací ve třech etapách:

1. etapa:    18. července 2011 – 12. srpna 2011

2. etapa:    15. srpna 2011 – 9. září 2011

3. etapa:    12. září 2011 – 3. října 2011

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 916667,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. etapa: 18. července 2011 – 12. srpna 2011 2. etapa: 15. srpna 2011 – 9. září 2011 3. etapa: 12. září 2011 – 3. října 2011

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad práce ČR Krajská pobočka Ústí nad Labem Kontaktní pracoviště v Mostě Tř. Budovatelů 1989, 434 01 Most

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Celková nabídková cena bez DPH 60 % 2. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky 40 % Subkritéria bodu 2: 2.1 Garantovaná doba dodání propagačních předmětů v rámci etap 30 % 2.2 Popis obsahového a grafického zpracování publikací, vč. termínů dodání 70 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
4.1 Základní kvalifikační předpoklady Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením - čestného prohlášení dle Přílohy č. 2 Výzvy k podání nabídky. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. 4.2 Profesní kvalifikační předpoklady Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží kopie těchto dokumentů: - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, - doklad o oprávnění k podnikání, které odpovídá vymezenému předmětu zakázky. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů. 4.3 Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží: - čestné prohlášení dle Přílohy č. 3 Výzvy k podání nabídky, které obsahuje prohlášení o dosažených obchodních obratech za poslední 3 účetní období. Jestliže dodavatel vznikl později nebo prokazatelně zahájil činnost vztahující se k předmětu veřejné zakázky později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu za všechna účetní období od svého vzniku nebo od zahájení příslušné činnosti. 4.4 Technické kvalifikační předpoklady Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží: - seznam vybraných služeb, jejichž předmětem jsou činnosti uvedené v bodech 1 a 2 této Výzvy k podání nabídky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídky lze doručit poštou nebo osobně na podatelnu Kontaktního pracoviště v Mostě, Úřadu práce ČR

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, číslo revize 4 (MAD 99).

Další podmínky:
Zadavatel požaduje předložení návrhu Smlouvy o dílo včetně podrobné cenové nabídky propagačních a tištěných materiálů. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsaný návrh smlouvy nebo bude v rozporu se zadávacími podmínkami, bude z dalšího posuzování vyřazena a uchazeč bude zadavatelem vyloučen pro nesplnění zadávacích podmínek. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení bez udání důvodu, odmítnout všechny předložené nabídky, nevrátit podané nabídky. Uchazeč je vázán svou nabídkou po celou dobu realizace zakázky. Zadavatel a osoby oprávněné k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, si vyhrazují právo na provedení kontroly v sídle uchazeče a umožnění ověření dokladů souvisejících s realizací zakázky po dobu vyžadovanou právními normami ČR. Uchazeč má povinnost archivovat všechny doklady související s realizací veřejné zakázky po dobu vyžadovanou právními normami ČR. Uchazeč má informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007–2013 (MAD 94). Dokument je k dispozici na internetových stránkách www.esfcr.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: CZECH IMAGE, s.r.o. 

    IČ: 25598457
    DIČ: CZ25598457
    Sídlo: Plotní 688/75, 602 00 Brno 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:                                           Ing. Radovan Blaška, MBA
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Josef Kleinwächter
    IČ: 12643441 
    Sídlo: Čajkovského 1511, 738 01 Frýdek-Místek

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 8. 8. 2011


 
Uveřejněno: 13. 6. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016