- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací programy v rámci projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět II“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12689
Název zakázky: Vzdělávací programy v rámci projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět II“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0009431 Podporujeme hrdinství, které není vidět II příjemce: Moravskoslezský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj
Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava
- Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu
- Telefon: +420595622711
- E-mail: radmila.mullerova@msk.cz
IČ zadavatele: 70890692
DIČ zadavatele: CZ70890692
- Jméno: Ing. Radmila Müllerová
- Telefon: +420595622711
- E-mail: radmila.mullerova@msk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
I. PODROBNÝ POPIS PŘEDMĚTU PLNĚNÍ
Konkrétním předmětem plnění smlouvy je příprava a realizace dvou vzdělávacích programů. První z těchto programů je zaměřen na oblasti související s neformální péčí o osobu závislou na péči jiné fyzické osoby a obsahuje celkem 7 jednotlivých kurzů (v celkovém počtu 11 běhů). Druhý vzdělávací program se zaměřuje na specifika sociální práce s konkrétní skupinou uživatelů a je určen vedoucím a sociálním pracovníkům sociálních služeb podporujících ambulantní nebo terénní formou osoby se zdravotním postižením. Tento druhý program je složen z jednoho kurzu (v počtu 3 běhů).
Cílem plnění je:
- připravit vzdělávací programy na daná témata dle stanovených kritérií, viz níže;
- připravit všechny podklady k žádosti o akreditaci a následně akreditovat vzdělávací programy / jednotlivé kurzy vzdělávacího programu pro neformální pečující u MPSV, MZ popřípadě jiného ministerstva dle tématu daného kurzu (možno využít již udělené akreditace vzdělávacího kurzu daného programu pro neformální pečující; tento však musí zcela odpovídat stanoveným kritériím);
- realizovat každý vzdělávací kurz dle požadovaného obsahu a v požadovaném počtu běhů, viz níže.
Předmět plnění zahrnuje následující služby:
1. Vzdělávací program pro NEFORMÁLNÍ PEČUJÍCÍ
2. Vzdělávací program pro VEDOUCÍ A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍKY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
1. VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO NEFORMÁLNÍ PEČUJÍCÍ
Specifikace vzdělávacího programu pro neformální pečující
Název programu:
Vzdělávací program pro neformální pečující
Cílem vzdělávacího programu pro neformální pečující je prostřednictvím již existujících vzdělávacích kurzů nebo kurzů nově akreditovaných (dílčím cílem aktivity tak je vytvořit a akreditovat nové kurzy, které v požadované podobě současný trh vzdělávacích kurzů nenabízí) posílit podporu směřovanou k neformálním pečujícím, podpořit zvýšení jejich kompetencí směrem k samotné péči o osobu závislou na pomoci jiné fyzické osoby a nabídnout tak pečovatelům možnosti, které jsou pro ně mnohdy nedostupné.
Cílová skupina:
Neformální pečovatelé pečující o osobu s onemocněním / postižením, která je na jejich podpoře a péči závislá.
Kompletní výstup:
Min. 90% úspěšnost absolventů jednotlivých kurzů tohoto programu.
Požadavky na lektory vzdělávacích programů pro neformální pečující:
Lektor musí být odborníkem v oblasti, v níž bude vzdělávat, a to ve vztahu ke každému jednotlivému kurzu. Odborník musí mít min. 5 let praxe / aktivních zkušeností v dané oblasti. Jednotlivé kurzy mohou být lektorovány i více lektory, každý však musí, min. pro svou část, splňovat uvedené podmínky.
Proces výběru cílové skupiny všech níže uvedených kurzů tohoto vzdělávacího programu:
- zájemci (členové svépomocných skupin zapojených do projektu) se mohou dle svého uvážení přihlásit do vybraného vzdělávacího kurzu, který tematicky odpovídá jejich potřebám,
- účastníci budou vybíráni s ohledem na co největší pokrytí území kraje a současně bude přihlíženo k uspokojení poptávky co největšího počtu subjektů (svépomocných skupin),
- současně je rozhodující pořadí přihlášení,
- objednatel si vyhrazuje právo rozhodnout o konečném seznamu účastníků jednotlivých kurzů tohoto vzdělávacího programu.
Vzdělávací kurzy daného programu:
Vzdělávací kurz zaměřený na práci s osobami s PAS
Obsah kurzu: min. teoretická východiska, diagnostika, myšlení a chování osob s PAS, specifika osob s PAS, intervence u osob s PAS, metody a techniky práce s osobami s PAS, komunikace a rozvoj sociálních a komunikačních dovedností u osob s PAS, zvládání agrese u osob s PAS, intimita a sexualita osob s PAS, vhled do terapie u osob s PAS (TEACCH program, terapie pevným objetím, OTA, ABA, KBT), nácvik, zážitková cvičení, praktické ukázky terapie.
Časová dotace: 40 hod (5 dní = 1 x 2 dny + 3 x 1 den)
Počet běhů: 2
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Vzdělávací kurz bazální stimulace
Obsah kurzu: min. historie konceptu Bazální stimulace, neurofyziologický úvod, teoretická východiska, komunikační proces, komunikace v konceptu Bazální stimulace, použití a kontraindikace somatické, vestibulární a vibrační stimulace.
Časová dotace: 24 hod (3 dny = 1 x 2 dny + 1 x 1 den)
Počet běhů: 2
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Vzdělávací kurz aktivizační techniky pro osoby s těžkým kombinovaným postižením
Obsah kurzu: min. teoretická východiska, etiologie kombinovaného postižení, vhled a nácvik možných terapií u člověka s kombinovaným postižením (např. terapie Snoezelen, Bazální stimulace), teorie a nácvik aktivizačních a smyslově stimulačních postupů (např. fototerapie, muzikoterapie, aromaterapie, reflexologie).
Časová dotace: 16 hod (2 dny = 2 x 1 den)
Počet běhů: 1
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Vzdělávací kurz šetrné manipulace s imobilní osobou
Obsah kurzu: min. teoretická východiska, zásady bezpečné manipulace, škola zad při manipulaci s imobilní osobou, význam polohování, prevence vzniku dekubitů, rizikové faktory, výběr vhodných pomůcek pro polohování, nácviky manipulace a používání kompenzačních pomůcek.
Časová dotace: 16 hod (2 dny = 2 x 1 den)
Počet běhů: 1
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Vzdělávací kurz důstojné péče
Obsah kurzu: min. právní předpisy v oblasti zdravotní a sociální péče, způsoby péče o nemocného v domácím prostředí, kompenzační pomůcky (přehled a nácvik), komunikace s nemocným, vliv onemocnění na ostatní členy rodiny, zátěž pečovatele, psychohygiena a relaxační metody, problematika nezvládání péče o nemocného, prevence syndromu vyhoření.
Časová dotace: 24 hod (3 dny = 1 x 1 den + 1 x 2 dny)
Počet běhů: 2
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Vzdělávací program AAK
Obsah kurzu: min. teoretická východiska, přehled metod AAK, pomůckové a bezpomůckové komunikační systémy, přehled asistivních pomůcek a technologií, prožitková cvičení, stimulační techniky, tréninkové programy, diagnostika možností klienta, kontaktní reflexe, možnosti rozvoje komunikace s těmito klienty, praktický nácvik používání metod AAK.
Časová dotace: 40 hod (5 dní = 2 x 2 dny + 1 x 1 den)
Počet běhů: 1
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Kurz znakového jazyka
Obsah kurzu: min. základní znaková zásoba, mimika, gramatika znakového jazyka a znakové řeči, zásady v komunikaci neslyšících a jejich kultura.
Časová dotace: min. 40 hod (13 dní = 13 x 1 den)
Počet běhů: 2
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
2. VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO VEDOUCÍ A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍKY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Specifikace vzdělávacího programu pro vedoucí a sociální pracovníky:
Název programu:
Vzdělávací program pro vedoucí a sociální pracovníky sociálních služeb
Cílem vzdělávacího programu je nabídnout vzdělávání směřované do praxe tak, aby vycházelo z praktických zkušeností a rovněž, aby bylo možné získané poznatky do praxe přenášet. Zároveň je cílem připravit vedoucí a sociální pracovníky na to, aby dokázali řídit a metodicky vést pracovníky v sociálních službách, analyzovat sociální problémy a navrhovat vhodná řešení. Přičemž je předpokladem, že v rámci vzdělávacího programu bude zúčastněným kladeno na mysl, aby nabyté vědomosti byly z jejich strany, v rámci metodického vedení a koordinování, předávány dále do širších týmů předmětných služeb.
Cílová skupina:
Poskytovatelé sociálních služeb - přednostně vedoucí pracovníci a sociální pracovníci služeb poskytujících podporu a pomoc dětem a dospělým osobám se zdravotním postižením ambulantní a terénní formou, čímž tak participující na životě neformálních pečovatelů (osobní asistence, odlehčovací služba, pečovatelská služba, podpora samostatného bydlení, raná péče, sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním postižením, centra denních služeb, denní stacionáře, sociálně terapeutické dílny).
Kompletní výstup:
Min. 90% úspěšnost absolventů jednotlivých běhů tohoto programu.
Požadavky na lektory vzdělávacího programu:
Lektor musí být odborníkem v oblasti, v níž bude vzdělávat. Musí mít vysokoškolské vzdělání a min. 5 let praxe / aktivních zkušeností v dané oblasti a zkušenosti s řízením a koordinací. Vzdělávací program může být lektorován i více lektory, každý však musí min. pro svou část splňovat uvedené podmínky.
Lektorský tým tohoto programu bude doplněn o minimálně jednoho člena lektorského týmu, který bude osobou pečující o člověka s postižením / onemocněním a bude přednášet účastníkům vzdělávacího programu v rozsahu minimálně 4 hodin. Tento člen týmu nemusí být odborníkem ve smyslu dosaženého vzdělání ani nemusí splňovat podmínku 5 leté praxe v oboru.
Proces výběru cílové skupiny všech níže uvedených kurzů tohoto vzdělávacího programu:
- hlavním předpokladem je soulad pracovní pozice účastníka s vymezenou cílovou skupinou kurzu,
- účastníci budou vybíráni s ohledem na co největší pokrytí území kraje a současně bude přihlíženo k uspokojení poptávky co největšího počtu subjektů (poskytovatelů služeb),
- současně je rozhodující délka praxe v sociální oblasti,
- současně je rozhodující pořadí přihlášení,
- objednatel si vyhrazuje právo rozhodnout o konečném seznamu účastníků jednotlivých kurzů tohoto vzdělávacího programu.
Obsah programu: min. zaměření se na hranice sociálních služeb dle poskytovaného druhu služby, především s ohledem na identifikaci nepříznivé sociální situace klienta a vyjednávání podmínek vstupu do služby; navýšení kompetencí v oblasti metodického vedení a přímého řízení směrem k pracovníkům včetně zjišťování konkrétních vzdělávacích potřeb zaměstnanců ve vztahu k potřebám cílové skupiny dané sociální služby; konkrétní postupy pro zavádění případové práce s potřebami uživatelů sociálních služeb a pečujících osob do praxe služby; systémové pojetí práce s potřebami cílové skupiny uživatelů a pečujících osob s přesahem na rozvojové plánování a spolupráci s místní komunitou a dalšími zdroji; práce s konkrétní zkušeností pečujících osob v rámci sdílení zkušeností s pečujícími osobami a náhledu na danou problematiku.
Časová dotace: 80 hodin (5 x 2 dny) + 1 den závěrečný pohovor
Počet běhů: 3
Počet účastníků jednoho běhu: max. 20
Ukončení: závěrečný pohovor a zpracování případové studie
Objednatel si vyhrazuje právo rozhodnout o konečné podobě vzdělávacíCH programŮ před jeJICH akreditací.
II. SPECIFIKACE PODMÍNEK A POŽADAVKŮ NA UBYTOVÁNÍ, ŠKOLÍCÍ PROSTORY A STRAVOVÁNÍ
Všeobecná specifikace ubytování a školících prostor:
- kategorie min. ***
- bezbariérovost
- garance ubytování v požadovaném (předpokládaném) termínu
- ubytovací a školící prostory v jednom objektu, popř. v bezprostřední blízkosti, tj. dostupné bezbariérově do 5 min pěší chůze
- pokoje s vlastním sociálním zařízením (teplá voda, toaleta, sprcha, světlo, teplo),
- školící prostory dostatečně velké k počtu účastníků, dostatek místa pro lektora, pomůcky, umístění techniky a projekce; regulovaná teplota v místnosti a větratelnost místnosti; možnost zapojení a projekce AV techniky; zajištění dataprojektoru, notebooku; vybavení didaktickou technikou (flipchart, tabule); možnost označení učebny; připojení na wi-fi
- k dispozici musí být min. 2 místnosti nebo místnost, kterou lze předělit posuvnými systémy, tak aby mohla probíhat paralelní výuka
- v místnosti, kde bude probíhat školení, nepracuje ani pravidelně neprochází personál zařízení či jiné cizí osoby
- do místnosti po dobu vlastního vzdělávání nemají přístup žádné cizí osoby s výjimkou personálu, který připravuje občerstvení v době přestávek
- možnost doplňkových aktivit (sportovních, relaxačních)
Všeobecná specifikace stravování:
Snídaně: budou řešeny formou teplého a studeného bufetu, popřípadě servírovaná snídaně.
Obědy: budou řešeny formou jednotného menu, které se bude skládat z polévky a hlavního jídla (váha masa v syrovém stavu pro hlavní jídlo bude minimálně150 g / osoba)
Večeře: budou řešeny formou jednotného menu – hlavní jídlo.
Coffeebreak: v průběhu výuky bude zajištěn celodenní coffee break (dále jen „CB“) v rozsahu:
nápoje – káva a čaj (možnost výběru druhů čajů), v dostatečném množství
nápoje – minerální voda v množství 1,5 l PET/osobu/den
drobné občerstvení (ovoce a koláčky nebo tousty apod.)
Poskytovatel je povinen účastníky informovat o tom, že v případě, že bude některý z účastníků vegetarián, popřípadě bude mít specifickou dietu vzhledem ke zdravotnímu stavu, je povinen o tomto poskytovatele informovat a společně se s poskytovatelem dohodnout na náhradní variantě jídla.
Specifikace času podávaných jídel a vyhrazených míst v restauraci či stravovacím zařízení:
Veškerá jídla budou podávaná v předem určeném čase. Tento čas musí být určen tak, aby nenarušoval program pobytu. Každý den budou pro účastníky kurzu v restauraci či stravovacím zařízení vyhrazené stoly.
Objednatel není povinen uhradit poskytovateli náklady na ubytování a stravování účastníka, který se nezúčastnil vzdělávacího kurzu, v případě, že se obě strany nedohodnou jinak.
III. OBECNÉ POŽADAVKY
Místo realizace:
Vzdělávací aktivity budou realizovány na území Moravskoslezského kraje, a to tak, aby byly rovnoměrně poskytovány ve všech částech Moravskoslezského kraje, tj. aby v každém z okresů Moravskoslezského kraje proběhl alespoň jeden běh kurzů v rámci vzdělávacích aktivit. Místo realizace vzdělávacích aktivit bude vždy s dobrou dostupností MHD. Poskytovatel je povinen sdělit objednateli alespoň měsíc před plánovaným termínem realizace vzdělávací aktivity místo její realizace. Podrobný postup ohledně místa plnění bude sjednán na úvodní schůzce dle čl. VI odst. 7 smlouvy.
Časový harmonogram:
V rámci všech aktivit platí, že 1 hodina = 45 minut.
Studijní materiál:
Obsah studijního materiálu musí odpovídat rozsahu vzdělávaného tématu. Studijní materiály budou obsahovat mimo jiné kontakt na odborné realizátory (lektory) vzdělávání tak, aby je v případě potřeby mohli účastníci kontaktovat i po skončení kurzu. Studijní materiály musí obsahovat všechny povinné znaky publicity dle Operačního programu Zaměstnanost.
Studijní materiály budou poskytnuty všem účastníkům vzdělávací aktivity v elektronické podobě i tištěné podobě.
Odborný garant:
Poskytovatel je povinen zajistit úroveň vzdělávacích programů prostřednictvím odborných garantů. Odborným garantem se rozumí osoba, která ručí za odbornost programu, tedy odbornost vzdělávaného obsahu i odbornost lektorů. Objednatel připouští při splnění všech výše uvedených požadavků totožného odborného garanta pro oba vzdělávací programy.
Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky:
- VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (sociální služby, pedagogika, zdravotnictví)
- profesní zkušenosti v oblasti, která se vztahuje k danému vzdělávacímu programu – min. 5 let (tj. aktivní zkušenost v dané oblasti a zkušenosti s řízením a koordinací)
- min. 1 referenční zakázku, poskytnutou za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení, spočívající v zajištění obdobného plnění, tj. v garantování odbornosti programu, tedy odbornosti vzdělávaného obsahu i odbornosti lektorů v oblasti sociálních služeb či sociální práce
Poskytovatel doloží výše uvedené požadavky tím, že předloží doklad o dosaženém vzdělání odborného garanta a podepsaný profesní životopis odborného garanta, z něhož bude zřejmé splnění požadavků objednatele.
Komunikace s cílovou skupinou:
Kontakt s cílovou skupinou a kompletní obsazení kurzů zajišťuje poskytovatel. Cílovou skupinu poskytovatel osloví před termínem konání kurzu elektronickou formou s nabídkou účasti v kurzu (povinností poskytovatele je naplnění počtu účastníků dle podmínek každého kurzu); v rámci pozvánky na kurz bude uvedeno zejména následující: termín a místo konání, časový rozsah kurzu, program kurzu a jména lektorů a další povinné prvky publicity Operačního programu Zaměstnanost.
Poskytovatel zajistí objednateli finální seznam zájemců o jednotlivé běhy vzdělávacích kurzů / vzdělávacího programu, který bude obsahovat následující údaje:
a) U vzdělávacích programů pro neformální pečující:
jméno a příjmení, název svépomocné skupiny, v rámci níž je zájemce o vzdělávání zapojen.
b) U vzdělávacího programu pro vedoucí a sociální pracovníky:
jméno a příjmení, pracovní pozici zájemce o vzdělávání, jméno zaměstnavatele. Zároveň u těchto zájemců zajistí podepsání formuláře informace o zpracování osobních údajů, který tvoří přílohu č. 4 smlouvy.
Poskytovatel je povinen zajistit účast kontaktní osoby poskytovatele na místě konání jednotlivých běhů vzdělávacích programů, a to minimálně při jeho zahájení a ukončení, pokud se smluvní strany nedohodnout jinak.
Formální výstupy:
Pro každý den jednotlivého běhu vzdělávacího kurzu / programu je poskytovatel povinen zpracovat prezenční listinu, která bude vlastnoručně podepsána účastníky kurzu a lektorem / lektory. Všichni účastníci musí po absolvování vzdělávacího programu a splnění stanovených podmínek obdržet osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávání. Poskytovatel zajistí rovněž fotodokumentaci aktivity. Prezenční listiny a osvědčení účastníků o absolvování vzdělávacího programu musí splňovat povinné prvky publicity Operačního programu Zaměstnanost.
Po realizaci každého jednotlivého běhu vzdělávacího kurzu / programu je poskytovatel povinen zpracovat přehled skutečně poskytnutých služeb dle čl. II této přílohy účastníkům kurzu. V tomto přehledu bude uveden počet všech účastníků jednotlivého kurzu a využití služeb čl. II této přílohy, tj. počet účastníků, kteří využili služeb ubytování a stravování, včetně uvedení jednotlivých chodů stravování (tj. snídaně, oběd, večeře), který byly účastníky využity.
Veškeré dokumenty (tj. prezenční listina, fotodokumentace aktivit projektu a studijní materiály) za celý vzdělávací program poskytovatel naskenuje a odešle prostřednictvím e-mailu objednateli do 2 pracovních dní od ukončení jednotlivého běhu kurzu, originály pak nejpozději společně s fakturou (dle podmínek smlouvy), nedohodnou-li se smluvní strany písemně jinak.
Poskytovatel je povinen vytvořit webové stránky k předmětné aktivitě projektu (Vzdělávací programy dle smlouvy) se všemi povinnými znaky publicity dle Operačního programu Zaměstnanost a zde zajišťovat a zveřejňovat informace pro cílovou skupinu obou vzdělávacích programů. Webové stránky budou vždy obsahovat aktuální informace a pro každý kurz budou rovněž obsahovat: obsah kurzu; jméno lektora; termín a místo realizace; kapacitu volných míst včetně funkčního systému pro přihlašování zájemců; informace o akreditaci; a další případné informace o jednotlivých kurzech.
IV. EVALUACE AKTIVIT
Povinná součást aktivit projektu je provedení jejich evaluace. Cílem je získání zpětné vazby ze strany cílové skupiny, která je zapojena do projektu a zúčastní se vzdělávacího programu.
Průběh evaluace bude probíhat zcela elektronicky, rovněž výstupy budou objednateli dodány v elektronické podobě nejpozději do 10 kalendářních dní od ukončení každého jednotlivého vzdělávacího kurzu.
Evaluace bude probíhat na konci každého jednotlivého běhu vzdělávacích programů, potažmo vzdělávacích kurzů s celou skupinou účastníků.
Poskytovatel je povinen spolupracovat s externím evaluátorem projektu, kterého zajistí objednatel.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1999990,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Nejpozději do 31. 8. 2021, blíže viz Obchodní podmínky
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou školící, ubytovací a stravovací prostory na území Moravskoslezského kraje, které splňují podmínky dané Obchodními podmínkami.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.
Dílčím hodnotícím kritériím zadavatel přisuzuje následující váhy:
Dílčí hodnotící kritéria
1.Nabídková cena váha 60 %
2. Zkušenosti osoby, podílející se významně na plnění veřejné zakázky (tj. garanta) váha 40 %
Kritérium č. 1 - „Nabídková cena“
Hodnocena bude výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to:
- v případě plátce DPH – cena za služby celkem bez DPH v čl. IV. odst. 1.;
- v případě neplátce DPH - cena za služby celkem v čl. IV. odst. 1.
Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocení nabídek v tomto kritériu pak proběhne podle vzorce
100 × nejnižší nabídková cena / hodnocená nabídková cena
Body přidělené nabídce shora uvedeným postupem budou následně propočteny váhou tohoto kritéria (60 %), čímž bude získáno výsledné bodové hodnocení nabídky v tomto kritériu.
Kritérium č. 2 – „Zkušenosti osoby, podílející se významně na plnění veřejné zakázky (tj. garanta)“
V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria budou hodnoceny zkušenosti osoby podílející se na plnění veřejné zakázky, jejíž činnost bude mít zásadní význam pro realizaci veřejné zakázky (tj. osoby odborného garanta, jejímž prostřednictvím dodavatel prokazuje kvalifikaci dle čl. III odst. 8 Výzvy). Zadavatel bude hodnotit zkušenosti uvedené v profesním životopise odborného garanta, a to v součtu za oba vzdělávací programy.
V profesním životopise budou uvedeny referenční zakázky (seznam referenčních zakázek) splňující níže uvedené podmínky. Tyto referenční zakázky budou předmětem hodnocení.
Pro každou referenční zakázku bude uvedeno:
- název a předmět plnění zakázky
- termín realizace
- název objednatele
- jméno kontaktní osoby objednatele včetně telefonního čísla, případně dalších kontaktních údajů
Dodavatel může pro zpracování profesního životopisu osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky využít vzor (obsahující seznam referenčních zakázek určených k hodnocení), který je součástí zadávací dokumentace (Profesní životopis odborného garanta (vzor)).
Zkušenosti osoby, podílející se na plnění veřejné zakázky BUDOU HODNOCENY PROSTŘEDNICTVÍM POČTU REALIZOVANÝCH ZAKÁZEK (tzn. již ukončených), jejichž předmětem byly:
• profesní zkušenosti vztahující se k danému vzdělávacímu programu, v oblasti odpovídající předmětu plnění (tj. sociální služby, pedagogika, zdravotnictví) a spočívající v garantování odbornosti programu, tedy odbornosti vzdělávaného obsahu i odbornosti lektorů garanta, poskytnuté za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení.
Zkušenosti, dokládané v profesním životopise pro účely hodnocení, nemůžou být dodatečně (po podání nabídky) doplňovány či rozšiřovány; v případě, že údaje v profesním životopise nebudou úplné či jednoznačné a nebudou odpovídat údajům, které v odstavci výše definují požadovaný rozsah zkušeností (uvedeno rovněž ve vzoru profesního životopisu, který je přílohou zadávací dokumentace), příslušná referenční zakázka nebude moci být pro účely hodnocení nabídky uznána. Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jelikož institut objasnění či doplnění je možné využít k objasnění dokladů (tj. též referencí) pouze v rámci kvalifikace, ale není jej možné aplikovat v případech, kdy by takové údaje či doklady byly předmětem hodnocení, bude toho také důsledkem, že nebude-li z údajů takové referenční zakázky, tj. ani z jiných částí nabídky, zřejmé splnění všech požadovaných parametrů reference, taková referenční zakázka nebude zohledněna při hodnocení.
Zadavatel dále uvádí, že v rámci hodnocení nebudou zohledněny ty referenční zakázky, kterými dodavatel prokáže dle čl. III. odst. 8 Výzvy splnění kvalifikace.
Hodnocení proběhne tak, že hodnotící komise přiřadí za každou referenční zakázku splňující výše stanovené požadavky 1 (jeden) bod.
Zadavatel stanovuje maximum realizovaných zakázek započitatelných v rámci výše uvedeného dílčího hodnotícího kritéria, a to v součtu za oba garanty na 20, přičemž budou hodnoceny v profesních životopisech obou garantů pro jednotlivé vzdělávací programy uvedené referenční zakázky. V případě, že by byl garant pro oba vzdělávací programy shodný, budou hodnoceny referenční zakázky uvedené v jeho profesním životopise, přičemž zde rovněž platí, že maximum realizovaných zakázek započitatelných v rámci výše uvedeného dílčího hodnotícího kritéria je v součtu za oba vzdělávací programy 20. Bude-li dodavatel pouze splňovat kvalifikaci v minimálním požadovaném rozsahu dle čl. III. odst. 8 Výzvy a nedoloží-li žádné další hodnotitelné zakázky nad rámec kvalifikace, získá takový dodavatel 0 bodů.
V této části kritéria „Zkušenosti osoby, podílející se významně na plnění veřejné zakázky“ je tedy možné dosáhnout maximálně 20 bodů. V případě, že dodavatel nedoloží pro hodnocení žádnou referenční zakázku, v rámci tohoto kritéria obdrží automaticky 0 bodů.
Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má nejvyšší hodnotu kritéria (tj. získá nejvyšší počet bodů) a body obdržené účastníkem za referenční zakázky budou následně přepočteny podle vzorce
100 × bodová hodnota hodnocené nabídky / bodová hodnota nejvhodnější nabídky
Body přidělené nabídce shora uvedeným postupem budou následně propočteny váhou tohoto kritéria (40 %), čímž bude získáno výsledné bodové hodnocení nabídky v tomto kritériu.
Celkové bodové ohodnocení podle bodovací metody: Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty v součtu za všechna dílčí kritéria.
Veškeré výpočty bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa, a to matematicky.
V případě, že dodavatelé obdrží stejný celkový počet bodů, bude o výsledném pořadí rozhodovat nižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Dodavatel předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán.
2. Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČO apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
3. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona
4. Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace.
5. Dodavatel ve své nabídce doloží rovněž potvrzení ke střetu zájmů ve smyslu metodiky OPZ, a to formou čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace.
6. Dodavatel ve své nabídce doloží, že neníformou čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je obsažen v zadávací dokumentaci.
7. Dodavatel v nabídce předloží seznam významných realizovaných (tj. dokončených) zakázek, plněných dodavatelem v posledních 3 letech před zahájením tohoto výběrového řízení. V seznamu bude uvedena minimálně 1 zakázka obdobného charakteru – tj. zakázka, jejímž předmětem byla služba na zajištění vzdělávací aktivity v oblasti sociálních služeb, sociální práce a jejichž součástí byla realizace vzdělávacího programu; a to ve finančním objemu min. 100.000,- Kč bez DPH/zakázka.
V seznamu významných zakázek budou uvedeny následující údaje:
a) název objednatele,
b) předmět významné služby a její rozsah,
c) doba realizace významné služby,
d) kontaktní osoba objednatele, včetně kontaktního telefonu, u které bude možné poskytnutí významné zakázky ověřit.
Dodavatel může pro zpracování seznamu významných realizovaných zakázek dle tohoto odstavce využít vzor, který je součástí zadávací dokumentace (Seznam dodavatelem realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzor)).
8. Poskytovatel je povinen zajistit úroveň vzdělávacích programů prostřednictvím odborných garantů. Odborným garantem se rozumí osoba, která ručí za odbornost programu, tedy odbornost vzdělávaného obsahu i odbornost lektorů. Každý vzdělávací program bude mít samostatného odborného garanta.
Osoba odborného garanta pro každý z uvedených dvou programů musí splňovat následující požadavky:
• VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (sociální služby, pedagogika, zdravotnictví)
• profesní zkušenosti v oblasti, která se vztahuje k danému vzdělávacímu programu v délce min. 5 let (tj. aktivní zkušenost v dané oblasti a zkušenosti s řízením a koordinací)
• min. 1 referenční zakázku, poskytnutou za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení, spočívající v zajištění obdobného plnění, tj. v garantování odbornosti programu, tedy odbornosti vzdělávaného obsahu i odbornosti lektorů v oblasti sociálních služeb či sociální práce
Poskytovatel doloží výše uvedené požadavky tím, že předloží kopii dokladu o dosaženém vzdělání odborného garanta a garantem podepsaný profesní životopis, z něhož bude zřejmé splnění požadavků objednatele, tzn. min. 5 leté profesní zkušenosti v oblasti, která se vztahuje k danému vzdělávacímu programu a současně pak min 1 referenční zakázku obdobného plnění pro každý vzdělávací program.
Součástí nabídky účastníka být rovněž čestné prohlášení o vztahu každého z odborných garantů k dodavateli, tj. čestné prohlášení o tom, že tato osoba je v pracovněprávním či jiném poměru vůči dodavateli včetně uvedení tohoto poměru.
Zadavatel bude akceptovat, pokud při splnění všech výše uvedených požadavků dodavatel doloží totožného odborného garanta pro oba vzdělávací programy.
Dodavatel může pro zpracování profesního životopisu osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky, tj. odborného garanta (obsahující požadované údaje včetně referenčních zakázek určených k hodnocení a vztahu odborného garanta k dodavateli), využít vzor, který je součástí zadávací dokumentace (Profesní životopis odborného garanta (vzor)).
9. Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění způsobilosti požadované v odst. 7 či 8, je oprávněn splnění způsobilosti v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit:
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 jinou osobou (formou čestného prohlášení)
a
písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.
10. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace z nabídky, s ohledem na charakter těchto informací (dostupnost ve veřejně přístupných rejstřících apod.), bez nutnosti vyzývat dodavatele k doplnění/upřesnění nabídky.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně a ve struktuře uvedené v Obchodních podmínkách (viz Zadávací dokumentace), tedy cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH v čl. IV. odst. 1. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění veřejné zakázky malého rozsahu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.
Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.
Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSKZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
Soubory ke stažení:
- 176 Výzva k podání nabídky_el.podpis.pdf (18. 3. 2019 13:35)
- Zadávací dokumentace.zip-1 (18. 3. 2019 13:35)
- 176 Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (14. 5. 2019 15:25)
- 176 Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (15. 7. 2019 16:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EDUCO CENTRUM s.r.o., se sídlem: Revoluční 955/45, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov, IČO: 26869250
Datum podpisu smlouvy: 9. 7. 2019
Datum ukončení: 9. 7. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.