Příběhy lidí, kterým se zlepšil život. Fotografie, videa, publikace, tiskové zprávy. Kontakty, na které se můžete obracet, a informace o nás. To vše najdete v této sekci, která představuje nás a naše výsledky.  

TECHNICKÁ PODPORA UŽIVATELŮM OPZ

Technická podpora je určena pro řešení Vašich technických problémů v aplikacích IS ESF 2014+, IS KP14+, databáze produktů, fóra či portálu esfcr.cz. Komunikace probíhá formou diskusního klubu, který je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele. Stačí jen klik na tlačítko „Přidat otázku“ a popsat Váš problém. Dotazy Vám budeme zodpovídat  v pracovních dnech od 8:00-16:00 hodin. Reakci můžete očekávat do 4 hodin v rámci naší provozní doby od obdržení požadavku.

TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP VVV

V případě požadavků na technickou podporu k systému IS ESF 2014+ v rámci projektů OP VVV (vč. problematiky přístupů, registrací, generování nebo prodlužování platnosti registračních kódů) musí být požadavky zaslány formou interní depeše z IS KP14+ (z detailu projektu), a to na adresu podpory - OPVVV_Žadatel/Příjemce_Technická_podpora.

Uživatelé mohou rovněž využít diskuzní klub OP VVV TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP VVV. Klub je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele.

TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP PPR

V případě požadavků na technickou a metodickou podporu k systému IS ESF 2014+ v rámci projektů OP PPR prosíme příjemce o kontaktování finančního manažera daného projektu, v době nepřítomnosti je možné obrátit se na tuto emailovou adresu.

Uživatelé mohou rovněž využít diskuzní klub OP PPR TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP PPR. Klub je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele.