Dobrý den,
prosím o zodpovězení následujících dotazů:
1) v rozpočtu žádosti jsme počítali, že administrátor projektu bude zaměstnán na pracovní smlouvu. Bude však zaměstnán na DPČ. Lze finanční prostředky přesunout v rámci kapitoly do kolonky DPČ a pokud by nastala v průběhu projektu změna opět je zpět přesunout pod kolonku Pracovní smlouvy?
2) v současné době mají někteří členové realizačního týmu nižší mzdové náklady oproti rozpočtu. Nechceme však měnit měsíční sazby (z důvodu případných pozdějších změn osob v realizačním týmu). Je možné v průběhu projektu "ušetřené" peníze použít např. na zvýšení délky zapojení či úvazku člena v týmu?
3) je nutné měnit rozpočet, pokud u některých členů realizačního týmu máme uvedeny měsíční úvazky + měsíční mzdy a tito zaměstnanci mají ve skutečnosti hodinové sazby? A nebudou vykazování např. 0,4 úvazku, ale 65 hodin měsíčně. Jedná se pouze o formální hledisko.
Děkuji za odpovědi, s přáním hezkého dne
Andrea Králová
Autor: KRALOVA_ANDREA