Zpět

„Odborné kurzy pro zaměstnance společnosti Středomoravská nemocniční a.s. a jejich realizace“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10373

Název zakázky: „Odborné kurzy pro zaměstnance společnosti Středomoravská nemocniční a.s. a jejich realizace“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 12. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Středomoravská nemocniční a.s.

Sídlo zadavatele: Mathonova 291/1, 796 04 Prostějov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Uvízl, předseda představenstva Tel: 582 315 830 Mail: tomas.uvizl@nemsne.cz MUDr. Jiří Ševčík, místopředseda představenstva Tel: 582 315 787 Mail: jiri.sevcik@nemsne.cz

IČ zadavatele: 27797660

DIČ zadavatele: CZ 699000899

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Růžičková
  • Telefon: +420 582 315 835
  • E-mail: jana.ruzickova@nemsne.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 1. 2015 11:00

Místo pro podání nabídek:
Středomoravská nemocniční a.s. Mathonova 291/1 796 04 Prostějov Uchazeč doručí nabídku doporučenou poštou, kurýrní společností nebo osobně.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění kurzů s názvem „Odborné kurzy pro zaměstnance společnosti Středomoravská nemocniční a.s. a jejich realizace“. Kurzy budou realizovány v rámci projektu „Vzděláváním ke zvýšení kompetencí zaměstnanců Středomoravské nemocniční a.s.“, (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.00167). Projekt „Vzděláváním ke zvýšení kompetencí zaměstnanců Středomoravské nemocniční a.s.“ je spolufinancován EU z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Zakázka je rozdělena na 5 oblastí: Oblast 1 – Oblast 5, kdy každá z oblastí je samostatnou částí veřejné zakázky ve smyslu ustanovení § 98 ZVZ. Každý uchazeč může podat nabídku na jednu nebo více oblastí zakázky, přičemž každá oblast zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně. Pro každou oblast může uchazeč předložit maximálně jednu nabídku (variantní řešení zadavatel nepřipouští).

Zakázka je rozdělena na 2 hlavní části a ty jsou rozděleny do celkem 5 oblastí.

Část A: Opakované zadávací řízení zadavatele–  přechozí VŘ3 zrušeno ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení  odst. 1. písm.e), kdy zadavatel  obdržel pouze jednu nabídku pro uvedené oblasti.
Oblast 1           Praktické zvládání agresivního pacienta

Oblast 2           Ultrasonografie pro intenzívisty**

Oblast 3           Paliativní péče

Část B:  Zadávací řízení zadavatele –  přechozí VŘ3 zrušeno ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení  odst. 1. písm. a), kdynebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky pro uvedené oblasti.

nově vyhlašované výběrové řízení

Oblast 4          Proprioceptivní neuromuskulární facilitace

Oblast 5          Klinická mikrobiologie infekcí u hospitalizovaných pacientů**, Sedace pro neanesteziology**

Označení  **

**  Je nutný souhlas  ČLK se zařazením do celoživotního vzdělávání lékařů ( akreditovaný není).

Specifikace kurzů,  požadavků na jednotlivé kurzy:  požadavek na kurz  -  souhlas s ČLK se zařazením do celoživotního vzdělávání lékař a  nepožadovaná akreditace u kurzů jsou uvedeny v příloze č. 1 Specifikace předmětu zakázky.

Označení změn zadávacích podmínek opakovaného zadávacího řízení:

V ZD jsou v bodě 5.4. Technické kvalifikační předpoklady bod b) změněny limity realizovaných zakázek u jednotlivých oblastí, které je uchazeč povinen doložit formou čestného prohlášení bod b) má prokazatelné zkušenosti s realizací zakázek ve vzdělávání dospělých, tj. realizovat v posledních třech letech alespoň 1 zakázku s obdobným předmětem plnění, jako je předmět dané části o minimálním objemu (vztaženo k jednotlivým částem, jichž se uchazeč účastní – nutno doložit splněním odpovídajících kvalifikačních předpokladů):

V  ZD v bodě 12 a ve výzvě k podání  nabídek jsou změny lhůty – lhůta pro

podání nabídek, termín otevírání obálek, termín vyhlášení zadávacího řízení, a

data, termíny jsou odvislé od nového vyhlášení nového zadávacího  řízení.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 403500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
26.1.2015 – 30.4.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění veřejné zakázky je Česká republika. Místo plnění jsou prostory zhotovitele nebo zhotovitelem zajištěné. Prostory musí být způsobilé k provádění výuky daného kurzu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Hodnotící kritéria i způsob hodnocení nabídek jsou vymezeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokazování kvalifikace dodavatele jsou vymezeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
viz.zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Výsledek výběrového řízení č.4 Středomoravská nemocniční  a.s.

     

    Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3

    Ve lhůtě pro podání nabídek jsme obdrželi pouze jednu úplnou nabídku na Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3. Zadavatel oslovil předepsaný počet dodavatelů a uveřejnil výzvu k podání nabídek.

    Zadavatel postupoval u zadávacího řízení ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 71 odst. 6. písm. c)

    V předchozím VŘ3  přišla jedna nabídka do uvedených oblasti nazvaných:

    Praktické zvládání agresivního pacienta

    Ultrasonografie pro intenzívisty**

    Paliativní péče

    Přechozí VŘ3 bylo zrušeno ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení odst. 1. písm. e), kdy zadavatel obdržel pouze jednu nabídku pro uvedené 3 oblasti: Praktické zvládání agresivního pacienta, Ultrasonografie pro intenzívisty**,  Paliativní péče.

    Ve VŘ4 zadavatel splnil u zadávacího řízení ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 71  odst. 6. písm. c):

    Komise posoudila nabídky pro Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3 jako vyhovující vzhledem k požadavkům výzvy a zadávací dokumentace a dle ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách  dle § 71  odst. 6. písm. c) a dle § 81 Výběr nejvhodnější  nabídky odst. 2. doporučila zadavateli přidělit zakázku a uzavřít smlouvy s uchazeči pro Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3 zakázky.

    Zadavatel oznamuje rozhodnutí přidělit zakázku a uzavřít smlouvu s uchazeči pro Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3 zakázky.

    Zadavatel se rozhodl uzavřít smlouvu pro:

    Oblast 1 Praktické zvládání agresivního pacienta

    S uchazečem s nabídkou č. 3

    Ing. Pavel Březina

    Na Františku 249, 280 02 Ovčáry

    IČ: 74721810

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Březina

    Oblast 2: Ultrasonografie pro intenzivisty**

    S uchazečem s nabídkou č. 2.

    medvisual s.r.o.

    IČ: 25057090

    Ke Strži 55, 164 00 Praha

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Hynek Steska, ředitel

    Oblast č. 3: Paliativní péče

    S uchazečem s nabídkou č. 1

    Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná zdravotnická škola Zlín

    IČ: 00226319

    Broučkova 372, 760 01 Zlín

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Hans Petr Müller, jednatel, Dennis Müller, jednatel

    Zadavatel neobdržel ve lhůtě pro podání nabídek žádnou nabídku na 2 oblasti.

    Jedná se o:

    Oblast 4           Proprioceptivní neuromuskulární facilitace

    Oblast 5           Klinická mikrobiologie infekcí u hospitalizovaných pacientů**, Sedace pro neanesteziology**.

    Zadavatel rozhodl o ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ NA OBLAST 4  a OBLAST 5 zakázky ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení  odst. 1. písm. a), kdy nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky pro uvedené oblasti.

     V Prostějově dne 15.1.2015



Datum ukončení: 15. 1. 2015


 
Uveřejněno: 29. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016