Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10424

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Apollo servis s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Gabriel, telefon 377 444 830 e-mailová adresa: martin.gabriel@e-apollo.cz

IČ zadavatele: 26319055

DIČ zadavatele: CZ26319055

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Miloslav Gabriel
  • Telefon: 377 444 830
  • E-mail: miloslav.gabriel@e-apollo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2015 16:00

Místo pro podání nabídek:
Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je:

 

  1. poskytnout zaměstnancům žadatele v jeho sídle dále uvedené vzdělávací aktivity

  2. minimální věcný rozsah jednotlivých vzdělávacích aktivit je dán požadovanou osnovou

  3. ověření získaných znalostí zúčastněných zaměstnanců žadatele

  4. zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

    1. evidence docházky školených zaměstnanců

    2. dokumentace průběhu vzdělávací aktivity

    3. vyhodnocení vzdělávací aktivity

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 985820,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen – květen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávacích aktivit – váha 40 % • Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2. Nabízený rozsah vzdělávacích aktivit v hodinách, Maximální úroveň nabídky, která bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnocena je 100 hodin/60 minut za každou jednotlivou vzdělávací aktivitu včetně času na ověření získaných znalostí - váha 30 % • Nabídky budou hodnoceny podle nabídnutého rozsahu vzdělávacích aktivit v hodinách tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnocené nabídky a hodnoty podané nabídky s nejvyšší časovou dotací pro jednotlivé vzdělávací aktivity Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu 3. Flexibilita školení – váha 30 % Bude hodnocena flexibilita dodavatele z pohledu termínů konání kursů – přizpůsobení se potřebám a provozním podmínkám zadavatele, efektivita komunikace v průběhu kurzu. z toho: a. Nabídka možného školení o víkendech – váha 10 % (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) b. Možnost realizace školení v blocích po 4 hodinách váha 5 % (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) c. Dodržení termínu realizace školení březen – květen 2015 – váha 5 % (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) d. Nabídka možnosti změnit naplánované termíny školicích dnů – váha 10 % (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) Dílčí podkriteria budou hodnoceny binárně, kdy za splnění hodnotícího kritéria získává uchazeč plný počet bodů (100) a v případě nesplnění nezíská žádný (0) bod. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, nikoli starší než 30 dní 2. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) 3. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Zde je vyžadován originál dokumentu. 4. Čestné prohlášení o tom, že lektor uchazeče o tuto zakázku je v zaměstnaneckém poměru ve vztahu k uchazeči (nejedná se o subdodávku) a je kompetentní osobou pro výuku vzdělávací aktivity Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky a to na dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ, revize č. 10, z 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel nepřipouští plnění zakázky prostřednictvím subdodavatele

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Úřad práce shledal dílčí nedostatky, proto výsledky ZŘ zrušil.

Datum ukončení: 25. 2. 2015


 
Uveřejněno: 10. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016