Zpět

Pohloubení kvalifikace zaměstnanců společnosti Zanini CZ, s.r.o. v oblasti logistiky

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10082

Název zakázky: Pohloubení kvalifikace zaměstnanců společnosti Zanini CZ, s.r.o. v oblasti logistiky

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Zanini CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Praha, U Habrovky 247/11, PSČ: 140 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Torras Torras Joan Miquel, 474 359 000, hr@cz.zanini.com Torras Torras Francesc, 474 359 000, hr@cz.zanini.com

IČ zadavatele: 27257045

DIČ zadavatele: CZ27257045

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Blanka Pivovarníková
  • Telefon: 474 359 002
  • E-mail: bpivovarnikova@cz.zanini.com

Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Zanini CZ, s.r.o. Královský Vrch 1987 432 01 Kadaň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedeného odborného školení pracovníků společnosti Zanini CZ, s.r.o. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace:

Název: ŘÍZENÍ LOGISTICKÝCH PROCESŮ
V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU

8 osob, 15 hodin (60min)

Zakázku nelze dělit na dílčí části. Zadavatel nepřipouští plnění pomocí subdodavatele. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Bližší specifikace kurzu je obsažena v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 44800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od října 2014 do konce června 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Zanini CZ, s.r.o. Královský Vrch 1987 432 01 Kadaň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 1. Cena s váhou 40% Toto kritérium bude hodnoceno podle vzorce uvedeného v Zadávací dokumentaci. Hodnocena bude celková cena nabídky bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena bez DPH. Nejnižší nabídkové ceně bude přiřazena bodová hodnota 100. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky (dále jen „bodová hodnota nabídky“). Bodová hodnota nabídky bude násobena vahou kritéria pro každou nabídku (dále jen „body za kritérium“). 2. Návrh obsahu školení, metodologie výuky a aplikovatelnost do praxe s váhou 40% Hodnocen bude komplexní a detailní koncept vzdělávání - návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod forem výuky, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek, zastoupení praktické formy výuky a aplikovatelnosti poznatků do praxe. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. Udělené body pak budou zváženy podle vzorce uvedeného v Zadávací dokumentaci. 3. Způsob poskytnutí zpětné vazby s váhou 20% Hodnocen bude způsob získání a vyhodnocení zpětné vazby od účastníků a vyhodnocení plnění cílů vzdělávacích programů. Současně bude v rámci tohoto kritéria hodnocena vzorová hodnotící zpráva a formulář hodnocení kurzu pro účastníky. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. Udělené body pak budou zváženy podle vzorce uvedeného v Zadávací dokumentaci. Body za všechna ohodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získala nejvíce bodů je nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání Bližší specifikace požadavků na prokázání kvalifikace je v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě v 1 originále a 1 kopii. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 11. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016