Rámcová smlouva na opakované malosériové tisky
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10234
Název zakázky: Rámcová smlouva na opakované malosériové tisky
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00233 Další vzdělávání pracovníků sociálních služeb v krajích Moravskoslezském a Jihomoravském příjemce: EDUCO CENTRUM s.r.o.
- CZ.1.04/2.1.01/D8.00066 Úspěšný start do pracovní kariéry příjemce: EDUCO CENTRUM s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: EDUCO CENTRUM, s. r. o.
Sídlo zadavatele: Krnov, Pod Bezručovým vrchem, Pod Ježníkem 2377/9, PSČ 794 01
- Jméno: Ing. Roman Butora, tel: 608970669, email: r.butora@educocentrum.cz
IČ zadavatele: 26869250
DIČ zadavatele: CZ26869250
- Jméno: Ing. Pavel Čech
- Telefon: 608770669
- E-mail: p.cech@educocentrum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: EDUCO CENTRUM s.r.o. Revoluční 45 794 01 Krnov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky jsou standardní opakované malosériové tiskařské služby spočívající ve výrobě publikací, studijních materiálů, osvědčení a tiskových propagačních materiálů včetně všech souvisejících prací. Předmět zakázky je rozdělen na 2 části:
část 1: Tisk výukových materiálů a osvědčení (obchodní podmínky viz Příloha A.1, specifikace předmětu dle Přílohy 1.1)
část 2: Tisk propagačních materiálů/publicita (obchodní podmínky viz Příloha A.2, specifikace předmětu dle Přílohy 1.2)
Tato zakázka je Veřejnou zakázkou malého rozsahu dle §12 odst. 3 zákona č. 137/2006, o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ), v souladu s § 18 odst. 5 ZVZ, při dodržení zásad §6 ZVZ a závazných postupů příjemce dotace dostupných na www.msmt.cz. Nejedná se o zadávací řízení dle režimu zákona o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Rámcová smlouva pro každou část (2 části) bude uzavřena s jedním uchazečem na dobu určitou, a to na 48 měsíců od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je EDUCO CENTRUM s. r. o., Revoluční 45, 794 01 Krnov, nebo jiná adresa určená objednavatelem na území ČR
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Nabídka musí v rozsahu odpovídajícím povaze zakázky splňovat podmínky obsažené v § 53, 54, 56, 68 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a splňovat podmínky obsažené v čestných prohlášeních, která jsou součástí zadávací dokumentace v přílohách č. B, C, D, E Nabídka musí obsahovat: - Výpis z obchodního rejstříku - Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku). - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů - Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů, - Čestné prohlášení – ekonomická a finanční způsobilost - Čestné prohlášení – ostatní náležitosti vč. § 68 odst. 3 zákona
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě jazyka českého v jednom originále a jedné kopii a musí plně respektovat podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. Musí být označena kontaktními údaji uchazeče, zabezpečena proti vkládání nebo záměně listů a opatřena názvem a číslem zakázky a projektu.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídková cena jednotlivých komodit bez DPH při daných specifikacích (papír, náklad, barevnost) musí vždy zahrnovat veškeré náklady uchazeče na poptávané plnění, tedy zejména materiál, tisk, balné a dopravu na adresu zadavatele a také grafickou a předtiskovou úpravu. Zadavatel upozorňuje uchazeče, že množství jednotlivých položek jsou pro budoucí použití orientační a nemusí být plněny v uvedené výši nebo mohou být plněny v nulové výši. Pro účely hodnocení je počet stran a počet ks stanoven jako zadavatelem předpokládaný (nikoli závazný) parametr tiskových položek. V případě plnění rámcové smlouvy na základě dílčích požadavků bude cena kalkulována na základě konkrétní technické specifikace daného požadavků tj. také dle fakticky realizovaného počtu stran a kusů a v rozmezí nabízených cen. Pokud nabídka nevyhoví všem výše uvedeným požadavkům, muže být komisí ze zadávacího řízení vyřazena, o čemž bude uchazeč zadavatelem bezodkladně vyrozuměn. Další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. Uchazeč zasláním nabídky do tohoto výběrového řízení bere na vědomí, že je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě v platném znění. Uchazeč bere na vědomí, že zadavatel je povinen dodržet požadavky na publicitu v rámci programů strukturálních fondů stanovené v č. 9 nařízení Komise (ES) č. 1828/2006 a pravidel pro publicitu v rámci OP VK a to ve všech relevantních dokumentech týkajících se daného zadávacího řízení či postupu, tj. zejména v zadávací dokumentaci, ve všech smlouvách a dalších dokumentech vztahujících se k dané zakázce. Uchazeč se zavazuje, že umožní všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Uchazeč se zavazuje k povinnosti uchovávat doklady související s plněním této zakázky nejméně po dobu 10 let po ukončení každého plnění. Zadávací dokumentace a její přílohy budou poskytnuty proti písemné žádosti odeslané na kontaktní email: p.cech@educocentrum.cz. Zároveň budou osloveni 3 zájemci, kterým bude ZD poskytnuta elektronicky. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení před jeho ukončením bez udání důvodu zrušit.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1-op-lzz.pdf (3. 5. 2016 10:04)
- dodatecne-informace-2-op-lzz.pdf (3. 5. 2016 10:04)
- dodatecne-informace-3-op-lzz.pdf (3. 5. 2016 10:04)
- vyzva-op-lzz.doc (3. 5. 2016 10:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST č. 1
- Vítězný dodavatel
Název: Retis Group s. r. o.
IČ: 49610325
DIČ: CZ49610325
Sídlo: Nádražní 2, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Martin Buček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Tribun EU s. r. o.
IČ: 27662101
DIČ: CZ27662101
Sídlo: Cejl 892/32, 602 00 Brno - 3. uchazeč
Název: H33 Design s. r. o.
IČ: 25044371
DIČ: CZ25044371
Sídlo: Hřbitovní 33, 411 72 Hoštka - 4. uchazeč
Název: Profi-tisk group s. r. o.
IČ: 26868954
DIČ: CZ26868954
Sídlo: Krakovská 201/14, 779 00 Olomouc-Nové Sady
ČÁST č. 2
- Vítězný dodavatel
Název: Retis Group s. r. o.
IČ: 49610325
DIČ: CZ49610325
Sídlo: Nádražní 2, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Martin Buček
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Marek Lacuch, DaMa print
IČ: 48829374
DIČ: CZ7005315416
Sídlo: Husova 5, 746 01 Opava
- 3. uchazeč
Název: Tribun EU s. r. o.
IČ: 27662101
DIČ: CZ27662101
Sídlo: Cejl 892/32, 602 00 Brno
- 4. uchazeč
Název: Profi-tisk group s. r. o.
IČ: 26868954
DIČ: CZ26868954
Sídlo: Krakovská 201/14, 779 00 Olomouc-Nové Sady
- 5. uchazeč
Název: H33 Design s. r. o.
IČ: 25044371
DIČ: CZ25044371
Sídlo: Hřbitovní 33, 411 72 Hoštka
Datum ukončení: 9. 12. 2014