Zpět

Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Centrum sociálních služeb Prunéřov – Komplexní program integrace obyvatel Prunéřova a Kadaně do společnosti – NAVAZUJÍCÍ REALIZACE

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10517

Název zakázky: Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Centrum sociálních služeb Prunéřov – Komplexní program integrace obyvatel Prunéřova a Kadaně do společnosti – NAVAZUJÍCÍ REALIZACE

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: město Kadaň

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 1, 432 01 Kadaň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PaedDr. Jiří Kulhánek, starosta; 474 319 650; starosta@mesto-kadan.cz

IČ zadavatele: 00261912

DIČ zadavatele: CZ00261912

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Mědílek
  • Telefon: 474 319 650
  • E-mail: tomas.medilek@mesto-kadan.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2015 14:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Kadaň, Mírové náměstí 1, 432 01 Kadaň, podatelna

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb a doplňkových aktivit, které jsou obsahem individuálního projektu města Kadaň „Centrum sociálních služeb Prunéřov – Komplexní program integrace obyvatel Prunéřova a Kadaně do společnosti“ realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, v oblasti podpory 3.2 Podpora sociální integrace příslušníků romských lokalit.

Veřejná zakázka odpovídá klasifikaci dle CPV: 85300000-2 sociální péče a související služby.

Veřejná zakázka je rozdělena na tři části. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 951754,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
01.06.2015 - 30.09.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Prunéřov, resp. Kadaň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. výše nabídkové ceny včetně DPH s váhou 50% 2. způsob zajištění plnění veřejné zakázky s váhou 50% V rámci dílčího kritéria č. 2, kterému je přiřazeno celkem 100 bodů, bude komise hodnotit tato subkritéria s těmito body: 2.1 Rozbor hlavních potřeb cílové skupiny v oblasti předmětu zakázky 1 až 30 bodů 2.2 Motivace a zapojování klientů do služeb 1 až 30 bodů 2.3 Evaluace dosahování cílů plnění zakázky 1 až 20 bodů 2.4 Zajištění supervize pracovníkům dodavatele při plnění zakázky 1 až 20 bodů

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2. 3. 2015

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1: SAS

Vítězný dodavatel
Název:
Rodiče a děti Kadaně, občanské sdružení
IČ: 26637260
DIČ: CZ26637260
Sídlo: Chomutovská 1619, 432 01 Kadaň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Danou Vinduškovou

Poznámka k dodavateli:

ČÁST 2: OSP

Vítězný dodavatel
Název:
Naděje
IČ: 00570931
DIČ: CZ00570931
Sídlo: K Brance 11/19e, 155 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Aleš Slavíček

Poznámka k dodavateli:


 

ČÁST 3: NZDM

Vítězný dodavatel
Název:
Občanské sdružení Světlo Kadaň
IČ: 65650701
DIČ: CZ65650701
Sídlo: Husova 1325, 432 01 Kadaň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Janem Hudákem

Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 30. 5. 2015


 
Uveřejněno: 2. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016