Zpět

Vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10380

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 1. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ETD TRANSFORMÁTORY a.s.

Sídlo zadavatele: Zborovská 54/22, 301 00 Plzeň - Doudlevce

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marián Pochaba a Zdeněk Rykl tel.: 373 031 420, e-mail: zdenek.rykl@etd-bez.cz

IČ zadavatele: 25137808

DIČ zadavatele: CZ25137808

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: David Beneš
  • Telefon: 731 193 446
  • E-mail: david.benes@etd-bez.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost ETD TRANSFORMÁTORY a.s., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka je rozdělena do třech dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do více částí současně.

 

Dílčí část 1:

 

Aktivita 1:

Nové technologie a prvky konstrukce transformátoru

13 zaměstnanců

celkem 30 vyučovacích hodin (4 dny x 7,5 hodiny)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

 

 

Dílčí část 2:

 

Aktivita 1:

Školení metrologie zaměřené na nové technologie a prvky konstrukce transformátoru

6 zaměstnanců

celkem 15 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 2:

Vedoucí provozu – mistr/mistrová

(akreditovaná vzdělávací aktivita)

11 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 244 vyučovacích hodin (1 skupina = 122 hodin)

120 h teorie + 2 h zkoušky/skupina

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 3:

Obsluha motovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun) (akreditovaná vzdělávací aktivita)

6 zaměstnanců

celkem 42 vyučovacích hodin

(25 h teorie + 2 h zkouška a 15 h praxe)

1 vyučovací hodina teorie a zkoušky = 45 min.

1 vyučovací hodina praxe = 60 min.

 

Aktivita 4:

Obsluha elektrovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun) (akreditovaná vzdělávací aktivita)

6 zaměstnanců

celkem 42 vyučovacích hodin

(25 h teorie + 2 h zkouška a 15 h praxe)

1 vyučovací hodina teorie a zkoušky = 45 min.

1 vyučovací hodina praxe = 60 min.

 

Aktivita 5:

Technické parametry nových prvků transformátoru a jejich kontrola

7 zaměstnanců

celkem 15 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 6:

Analýza výbojů, problematika izolačních soustav různých typů vinutí

9 zaměstnanců

celkem 15 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 7:

Školení správy a obsluhy olejového hospodářství

6 zaměstnanců

celkem 7,5 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Dílčí část 3:

 

Aktivita 1:

Obsluha zdvihacích zařízení (Zdvihadel a jeřábů s ručním pohonem třídy „O“; v rozsahu 32 hodin)

(akreditovaná vzdělávací aktivita)

15 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 64 vyučovacích hodin (1 skupina = 32 hodin)

14 h teorie + 2 h zkouška a 18 h praxe/skupina

1 vyučovací hodina teorie a zkoušky = 45 min.

1 vyučovací hodina praxe = 60 min.

 

Aktivita 2:

Údržba, správa a vedení skladu tlakových nádob stabilních (TNS)

6 zaměstnanců

celkem 7,5 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 3:

Kontrola a údržba jeřábů

6 zaměstnanců

celkem 7,5 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Dílčí část 1:

Výstupem Aktivity 1 bude Osvědčení o absolvování školení.

Dílčí část 2:

Výstupem Aktivity 1, 5, 6, 7 bude Osvědčení o absolvování školení.

Výstupem Aktivity 2, 3, 4 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

Dílčí část 3:

Výstupem Aktivity 1 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

Výstupem Aktivity 2, 3 bude Osvědčení o absolvování školení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 908000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1: únor – duben 2015 Dílčí část 2: Aktivita 1: únor – duben 2015 Aktivita 2: únor – červenec 2015 Aktivita 3: únor – červenec 2015 Aktivita 4: únor – červenec 2015 Aktivita 5: únor – duben 2015 Aktivita 6: únor – duben 2015 Aktivita 7: únor – duben 2015 Dílčí část 3: Aktivita 1: únor – červenec 2015 Aktivita 2: únor – duben 2015 Aktivita 3: únor – duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Zborovská 54/22, 301 00 Plzeň - Doudlevce (platí pro všechny aktivity)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. V případě, že uchazeč bude podávat nabídku do více dílčích částí zakázky, uvede nabídkovou cenu odděleně pro každou dílčí část. Stejně tak budou předloženy dokumenty k hodnocení v hodnotících kritérií „Metodika organizace kurzů“ pro každou dílčí část odděleně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Pouze pro dílčí část 2: platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu – mistr/mistrová“ v minimálním rozsahu 122 vyučovacích hodin (120 h teorie + 2 h zkoušky); • Pouze pro dílčí část 2: platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha motovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun)“ v minimálním rozsahu 42 vyučovacích hodin (25 h teorie + 2 h zkoušky a 15 h praxe); • Pouze pro dílčí část 2: platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha elektrovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun)“ v minimálním rozsahu 42 vyučovacích hodin (25 h teorie + 2 h zkoušky a 15 h praxe); • Pouze pro dílčí část 3: platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha zdvihacích zařízení (Zdvihadel a jeřábů s ručním pohonem třídy „O“; v rozsahu 32 hodin)“ v minimálním rozsahu 32 vyučovacích hodin (14 h teorie + 2 h zkouška a 18 h praxe); Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam lektorů, dále bude za lektorský tým prokázáno: Pouze pro dílčí část 1: • vysokoškolské vzdělání se zaměřením na elektrotechniku doložením VŠ diplomu • CV, ze kterého bude vyplývat min. 10 let praxe v oblasti konstruování transformátorů • znalost softwaru I-deas doložením čestného prohlášení Pouze pro dílčí část 2: • povolení k provádění revizních zkoušek vyhrazených zdvihacích zařízení. Pouze pro dílčí část 3: • osvědčení k revizi a zkouškám vyhrazených technických tlakových zařízení. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku pro každou dílčí část. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II.“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění (toto se nedotýká oprávnění uchazeče podat nabídku pouze do některé z dílčích částí).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1:

  • Zrušena

Část 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:


Část 3:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 27. 2. 2015


 
Uveřejněno: 6. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016