Vzdělávání zaměstnanců - Rozšíření znalostí - modul výroba informačního systému QI
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10538
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců - Rozšíření znalostí - modul výroba informačního systému QI
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 4. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: JP-KONTAKT, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dašická 1797, 530 03 Pardubice
- Jméno: Jan Pozner - jednatel tel. 466052030 e-mail:jp@jp-kontakt.cz
IČ zadavatele: 25922378
DIČ zadavatele: CZ25922378
- Jméno: Roman Pecháček
- Telefon: 466052030
- E-mail: pechacek@jp-kontakt.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 5. 2015 16:04
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele: JP-KONTAKT, s.r.o., Dašická 1797, 530 03 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V tomto kurzu budou zaměstnanci rozděleni do čtyř skupin (7, 7, 8 a 7 zaměstnanců).
Každá skupina bude v jednom dni mít dvouhodinový kurz, během jednoho dne se tedy prostřídají všechny skupiny. Rozdělení zaměstnanců do skupin bude provedeno podle jejich zařazení do jednotlivých oddělení naší společnosti. Obsah vzděláváním v jednotlivých skupinách bude přizpůsoben míře využívání modulu výroba v konkrétním oddělení.
Mezi jednotlivými hodinami bude pětiminutová přestávka, přestávka na oběd bude 30 minut.
Témata kurzu:
- Seznámení s modulem výroba
- Principy fungování modulu výroba
- Způsob zadávání dat do modulu
- Výstupy z modulu výroba
- Propojení modulu výroba s celým systémem QI
- Praktické procvičení práce s modulem
- Závěrečné přezkoušení
Ověření znalostí bude provedeno při závěrečném přezkoušení, které proběhne formou ústního ověření znalostí a praktického řešení konkrétního problému.
Celkový počet vzdělávacích hodin: 336, z toho vzdělávání 328 a 8 závěrečné přezkoušení (vyučovací hodina 60 min).
Počet hodin jedné skupiny: 84, z toho vzdělávání 82 a 2 závěrečné přezkoušení.
Místem vzdělávání je sídlo zaměstnavatele. Zadavatel disponuje vlastní školící místností a odpovídajícím zázemím.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 05/2015 - 09/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zaměstnavatele: JP-KONTAKT, s.r.o., Dašická 1797, 530 03 Pardubice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Kopie certifikátu implementační partner společnosti DC Concept Brno ( autor programu QI)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 11, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: DINGO, s.r.o.
IČ: 47909145
DIČ: CZ47909145
Sídlo: Rokycanova 14, 615 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Havránek
Poznámka k dodavateli: Výběr proveden na základě nejnižší nabídkové ceny - 2. uchazeč
Název: IT link, s.r.o.
IČ: 28847300 - DIČ: CZ28847300
Sídlo: Čs. armády 1181, 562 01 Ústí nad Orlicí - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 12. 5. 2015