Zpět

Vzdělávání zaměstnanců - Rozšíření znalostí - modul výroba informačního systému QI

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10538

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců - Rozšíření znalostí - modul výroba informačního systému QI

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 4. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: JP-KONTAKT, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dašická 1797, 530 03 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Pozner - jednatel tel. 466052030 e-mail:jp@jp-kontakt.cz

IČ zadavatele: 25922378

DIČ zadavatele: CZ25922378

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Roman Pecháček
  • Telefon: 466052030
  • E-mail: pechacek@jp-kontakt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 5. 2015 16:04

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: JP-KONTAKT, s.r.o., Dašická 1797, 530 03 Pardubice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

V tomto kurzu budou zaměstnanci rozděleni do čtyř skupin (7, 7, 8 a 7 zaměstnanců).

Každá skupina bude v jednom dni mít dvouhodinový kurz, během jednoho dne se tedy prostřídají všechny skupiny. Rozdělení zaměstnanců do skupin bude provedeno podle jejich zařazení do jednotlivých oddělení naší společnosti. Obsah vzděláváním v jednotlivých skupinách bude přizpůsoben míře využívání modulu výroba v konkrétním oddělení.

Mezi jednotlivými hodinami bude pětiminutová přestávka, přestávka na oběd bude 30 minut.

Témata  kurzu:

  1. Seznámení s modulem výroba
  2. Principy fungování modulu výroba
  3. Způsob zadávání dat do modulu
  4. Výstupy z modulu výroba
  5. Propojení modulu výroba s celým systémem QI
  6. Praktické procvičení práce s modulem
  7. Závěrečné přezkoušení

 

Ověření znalostí bude provedeno při závěrečném přezkoušení, které proběhne formou ústního ověření znalostí a praktického řešení konkrétního problému.

Celkový počet vzdělávacích hodin: 336, z toho vzdělávání 328 a 8 závěrečné přezkoušení (vyučovací hodina 60 min).

Počet hodin jedné skupiny: 84, z toho vzdělávání 82 a 2 závěrečné přezkoušení.

Místem vzdělávání je sídlo zaměstnavatele. Zadavatel disponuje vlastní školící místností a odpovídajícím zázemím.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
05/2015 - 09/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zaměstnavatele: JP-KONTAKT, s.r.o., Dašická 1797, 530 03 Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Kopie certifikátu implementační partner společnosti DC Concept Brno ( autor programu QI)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 11, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: DINGO, s.r.o.
    IČ: 47909145
    DIČ: CZ47909145
    Sídlo: Rokycanova 14, 615 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Ing. Havránek
    Poznámka k dodavateli: Výběr proveden na základě nejnižší nabídkové ceny

  • 2. uchazeč
    Název: IT link, s.r.o.
    IČ: 28847300
  • DIČ: CZ28847300 
    Sídlo: Čs. armády 1181, 562 01 Ústí nad Orlicí

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 12. 5. 2015


 
Uveřejněno: 23. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016