Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti BATZ CZECH s.r.o. - 2. výzva

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10382

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti BATZ CZECH s.r.o. - 2. výzva

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 1. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: BATZ CZECH, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostravská 1671, Frýdlant nad Ostravicí, 739 11

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petra Halajová, +420 725 766 164, phalajova@batzczech.cz

IČ zadavatele: 27764052

DIČ zadavatele: CZ27764052

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Ambrůz
  • Telefon: +420 724 121 591
  • E-mail: mambruz@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2015 13:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele - recepce, Ostravská 1671, Frýdlant nad Ostravicí, 739 11.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o veřejnou zakázku na služby. Konkrétně se jedná o zajištění vzdělávacích služeb.

Zakázka je dle § 98 Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách rozdělena na 8 částí, přičemž uchazeči jsou oprávnění podat nabídku na každou JEDNOTLIVOU ČÁST zvlášť, jejich libovolné KOMBINACE či na VŠECHNY části veřejné zakázky najednou.

ČÁST 1
Kurz: AS/400 pro uživatele
Kurz: INCOTERMS
Kurz: Logistika nákupu a řízení zásob
Kurz: Metody řízení a klasifikace zásob
Kurz: Celní problematika od A do Z
Kurz: Procesní řízení logistiky
Kurz: Logistické nástroje v praxi
Kurz: Výrobní a distribuční logistika
Kurz: Elektronická dokumentace a systémy managementu
Kurz: Co má umět a znát vedoucí skladu

ČÁST 2
Kurz: Odborná příprava elektrotechniků - Vyhláška č. 50/1978 Sb.
Kurz: Obsluha plynových zařízení a nízkotlakých plynových kotelen
Kurz: Mistr údržby

ČÁST 3
Kurz: Hydraulika
Kurz: Pneumatika
Kurz: Senzorika
Kurz: Pneumatika - pneumatické řídící systémy

ČÁST 4
Kurz: Svařování v CO2 – ZK 135 1.1

ČÁST 5
Kurz: Teorie a praxe vstřikování plastů

ČÁST 6
Kurz: Programování Siemens Simatic

ČÁST 7
Kurz: Daňový specialista
Kurz: DPH - řešení praktických příkladů dodávek zboží a služeb v rámci EU a do třetích zemí
Kurz: Exekuce na mzdu zaměstnance
Kurz: Novela zákona o DPH
Kurz: Intrastat
Kurz: MS Navision - finance
Kurz: Změny v účetních a daňových předpisech
Kurz: Změny ve mzdovém účetnictví

ČÁST 8
Programování svařovacích robotů KUKA, SW KUKA.ArcTech

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 827711,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení doby plnění: 02/2015 Ukončení doby plnění: 06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci: - sídlo zadavatele, - prostory, které zajistí vítězný dodavatel.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 60 % Způsob poskytování požadované služby, metodika vzdělávacích kurzů a výstupy ze školení 40 % Hodnotící kritéria jsou shodná pro všechny části veřejné zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady (§ 53) (PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY) Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) až k) zákona prokáže dodavatel čestným prohlášením (viz PŘÍLOHA Č. 2 zadávací dokumentace), z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) až k) Zákona. Uchazeč předloží čestné prohlášení společně pro všechny části, ke kterým podává nabídku. To znamená, že pokud se předkládá nabídka např. na část 1 a 3, předloží uchazeč čestné prohlášení pro část 1 a 3 společně a předloží pouze jediné čestné prohlášení. Do tohoto prohlášení uchazeč doplní část, případně části, do kterých podává nabídku. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. Profesních kvalifikační předpoklady (§ 54) (PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY) Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který dle § 54 zákona doloží: - výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud je v nich dodavatel zapsán (prostá kopie); - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá (prostá kopie); Nestanoví-li zákon jinak, předkládá dodavatel kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Zadavatel je oprávněn před podpisem smlouvy požadovat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen v takovém případě takové doklady předložit. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Otevřené řízení dle § 27 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
  • DIČ: CZ25014650
  • Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa 470 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 2:

  • ZRUŠENA

ČÁST 3:

  • ZRUŠENA

ČÁST 4:

  • ZRUŠENA

ČÁST 5:

  • ZRUŠENA

ČÁST 6:

  • ZRUŠENA

ČÁST 7:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
  • DIČ: CZ25014650
  • Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa 470 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 8:

  • ZRUŠENA

 

 

Datum ukončení: 25. 3. 2015


 
Uveřejněno: 6. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016