Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost KORDO s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10446

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost KORDO s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: KORDO s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pražská 870, 679 61 Letovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jitka Pospíšilová, tel: 602 121 568, e-mail: kordo@kordo.cz

IČ zadavatele: 63475537

DIČ zadavatele: CZ63475537

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jitka Pospíšilová
  • Telefon: 602121568
  • E-mail: kordo@kordo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 3. 2015 16:01

Místo pro podání nabídek:
Pražská 870, 679 61 Letovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost KORDO s.r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Aktivita 1:

Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví (akreditovaný kurz)

10 zaměstnanců

min. 58 vyučovacích hodin

(tj. 56 hodin výuky, 2 hodiny zkouška)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 2:

Specializované služby v oblasti zakládání staveb

10 zaměstnanců

min. 32 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 3:

Výstavba dřevostaveb – nová služba

10 zaměstnanců

min. 64 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 4:

Rozpočtování staveb pomocí softwaru BUILDpower 8 zaměstnanců

min. 64 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity 1 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností, výstupem aktivit 2 - 4 budou Osvědčení o absolvování školení.

 

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří zaměstnanci na dělnických pozicích, kteří budou poskytovat nové služby (výstavbu dřevostaveb a specializované způsoby zakládání staveb). Cílem školení je rekvalifikovat vybrané zaměstnance v oblasti čtení a kreslení technické dokumentace a připravit se tak na realizaci většího množství zakázek.

 

Cílovou skupinu aktivity 2 tvoří zaměstnanci na dělnických pozicích, kteří pracují na stavbách. Cílem školení je kvalifikovat zaměstnance pro výkon specializovaných služeb v oblasti zakládaní staveb (trysková injektáž, zlepšování základových půd metodou vibroflotace, budování podzemních stěn aj.).

 

Cílovou skupinu aktivity 3 tvoří zaměstnanci na dělnických pozicích, kteří pracují na stavbách.  Cílem školení je naučit tyto zaměstnance konstruovat dřevostavby.

 

Cílovou skupinu aktivity 4 tvoří zaměstnanci firmy, kteří vytvářejí a upravují rozpočet a pracují s účetními daty. Cílem kurzu je pomocí softwaru BUILDpower (určeného k rozpočtování staveb) zajistit schopnost firmy realizovat velké technicky náročné a ekonomicky řízené zakázky.

 

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu. 

Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 392500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen – červen 2015 (platí pro všechny aktivity)

Místo dodání / převzetí plnění:
Pražská 870, 679 61 Letovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví“. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 290 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Uchazeč předloží seznam členů lektorského týmu. K Lektorskému týmu dále prokáže: • vysokoškolské vzdělání se zaměřením na stavebnictví doložením VŠ diplomu • osvědčení o autorizaci ČKAIT • CV, ze kterého bude vyplývat min. 5 let praxe v oblasti rozpočtování staveb Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus, s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 25. 3. 2015


 
Uveřejněno: 23. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016