Zpět

Zvýšení kvalifikace zaměstnanců VIZA AUTO CZ, s.r.o v oblasti programu Helios Orange

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10006

Název zakázky: Zvýšení kvalifikace zaměstnanců VIZA AUTO CZ, s.r.o v oblasti programu Helios Orange

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 7. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: VIZA AUTO CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 10, 301 00 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavlína Bezoušková, 378319123, pbezouskova@vizaauto.cz Jana Zatloukalová, 378319129, jzatloukalova@vizaauto.cz

IČ zadavatele: 26354063

DIČ zadavatele: CZ26354063

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Bezoušková
  • Telefon: 378319123
  • E-mail: pbezouskova@vizaauto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 8. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Adresa pro doručení: VIZA AUTO CZ, s.r.o. Podnikatelská 10 301 00, Plzeň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky bude realizace školení pracovníků napříč celou firmou v interním programu  Helios Orange.

.

Tyto části nelze dále dělit na další dílčí plnění.

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 56000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění zakázky: zahájení v domluveném termínu po podpisu smlouvy se zadavatelem a ukončení nejpozději dne 31.5.2015. Případné posunutí termínu realizace zakázky bude upraveno dodatkem smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.10 ze dne 1. 4.2014. Nejprve bude posouzena úplnost nabídky. Posuzováno bude: - zda nabídka obsahuje všechny požadované části; - zda je nabídka podepsána oprávněnou osobou; - zda nabídka obsahuje kontaktní údaje na osobu uchazeče odpovědnou za výběrové řízení; - zda nabídka obsahuje veškeré doklady/dokumenty dokládající kvalifikaci dodavatele; - zda předmět nabídky odpovídá poptávanému předmětu plnění - zda je nabídka v češtině. Pokud nabídky naplní výše zmíněné body, bude hodnocena dle těchto kritérií: A) Cena v Kč bez DPH……………………………………...50% B) Kvalita obsahové náplně ……………………………..…15% C) Kvalita metodiky školení .………………………………..15% D) Kvalita pomůcek využívaných ve výuce ……………….15% E) Metody ověřování a vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby………………………………………………………..5%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Ćeský jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
POŽADAVKY NA FORMÁLNÍ ÚPRAVU NABÍDKY Nabídka bude v tištěné podobě v českém jazyce. Nabídky bude zabezpečena proti manipulaci tak, aby nebylo možno listy nabídky bez poškození vyjmout. Nabídka bude podepsána statutárním orgánem dodavatele nebo oprávněným zástupcem dodavatele. Nabídka musí být podána v uzavřené obálce a zřetelně označena heslem: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTEVÍRAT“, názvem zakázky„Zvýšení kvalifikace zaměstnanců VIZA AUTO CZ, s.r.o v oblasti údržby a engineeringu“a názvem dílčí části, pro kterou je nabídka podávána. Na obálce musí být uvedena zpáteční adresa dodavatele. Po předložení nabídky jsou její změny ze strany dodavatele nepřípustné. PLATEBNÍ A OBCHODNÍ PODMÍNKY Obchodní vztah mezi Zadavatelem a vybraným Uchazečem bude upraven písemnou smlouvou v českém jazyce. Tato smlouva musí obsahovat veškeré požadavky stanovené touto Zadávací dokumentací, musí být v souladu s Manuálem pro publicitu OP LZZ verze 1.6 a vyšší a příslušnými platnými právními předpisy Uchazeč je povinen spolu s nabídkou doložit písemný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za Uchazeče. Návrh musí obsahovat alespoň tyto náležitosti: 1. Identifikační údaje smluvních stran. 2. Identifikační údaje projektu. 3. Předmět plnění zakázky. 4. Nabídkovou cenu (cena bez DPH, sazba DPH a cena s DPH; případně informace, že dodavatel není plátcem DPH). 5. Obchodní podmínky, přičemž ustanovení návrhu obchodní smlouvy nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat, měnit, obcházet či změkčovat oprávnění a podmínky Zadavatele uvedené v této Zadávací dokumentaci. 6. Termín a místo dodání (může být pozměněn dle požadavku Zadavatele) 7. Závazek dodavatele umožnit osobám oprávněným k výkonu auditu a kontroly projektu, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci. Zejména se jedná o pracovníky poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr, příslušný Finanční úřad a dalších oprávněných orgánů státní správy. Případné změny či doplnění návrhu smlouvy obdrženého v doručené nabídce mohou být provedeny pouze písemnou formou a na základě dohody obou smluvních stran. Zadavatel bude smluvní ceny hradit bezhotovostním bankovním převodem na základě faktury vystavené dodavatelem. Faktury budou splňovat požadavky minima publicity, budou opatřeny názvem projektu, jeho registračním číslem, informací o tom, že projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR, budou obsahovat soupis provedených služeb včetně data realizace a budou vyhotoveny v souladu s náležitostmi řádného daňového dokladu dle příslušných platných právních předpisů. Pokud faktura nebude vystavena dle výše uvedených požadavků, Zadavatel má právo takovou fakturu ve lhůtě splatnosti zaslat zpět dodavateli k doplnění či úpravě. Nová lhůta splatnosti začne běžet od zaslání náležitě doplněné či opravené faktury.


 
Uveřejněno: 31. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016