Dobrý den,
mám několik otázek k CS a klíčovým aktivitám projektu.
1) Pokud zvolíme více CS projektu, je třeba v průběhu realizace projektu rozlišovat, do jaké CS klient patří? Bude nutné (kromě označení klientů v monitorovacím listu) nějak dokladovat to, do jaké CS klient patří?
2) Lze využít stejné klíčové aktivity pro různé CS nebo je nutné mít více "sad" klíčových aktivit, vždy pro každou CS zvlášť? Předpokládáme, že na základě Analýzy potřeb jednotlivých CS se budou některé z aktivit překrývat. Je tedy možné navrhout do žádosti část společných aktivit pro různé CS a část specifických pro konkrétní CS?
3) Aktivita Zprostředkování zaměstnání, zaměstnávání či podpora založení podnikání bude v projektu povinná. Bude v rámci této aktivity např. nutné, aby žadatel realizoval a účastnil se setkání s jednolivými zaměstnavateli společně s klienty, případně měl s konkrétními zaměstnavateli uzavřenou nějakou dohodu o zprostředkování pracovních míst? Nebo bude stačit podpora klienta při hledání zaměstnání, zprostředkování kontaktů na zaměstnavatele, volných pracovních míst klientům apod. a následně doložení pracovní smlouvy klienta?
Děkuji,
Veronika Koubková
Dobrý den,
1) Příslušnost k cílové skupině se posuzuje při vstupu do projektu. V průběhu projektu se již nerozlišuje, nicméně je žádoucí příslušnost k CS (a její znevýhodnění) zohledňovat při výběru a účasti na vhodných klíčových aktivitách projektu. Příjemce by měl mít přehled o tom, kdo k jaké CS patří.
2) Jak už bylo uvedeno výše, je při výběru KA potřeba zohledňovat specifika jednotlivých CS. Některé KA sice mohou být pro různé CS společné, ale mohou mít třeba různou formu nebo intenzitu s ohledem na specifika dané CS. Specifické KA pro konkrétní CS jsou samozřejmě žádoucí.
3) Zprostředkované zaměstnání se dokládá pracovní smlouvou/DPČ. Pokud je zaměstnání zprostředkování prostřednictvím agentury, dokládá se i doklad o zprostředkování.
Blanka Machová
Komentáře k otázce