Děkuji Jen jsem trochu začala panikařit, zda je z naši strany vše OK. Pěkný den Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den paní Čechová, ano, je to možné, že máte žádost stále ve finalizovaném stavu. V současné době probíhá formální hodnocení a hodnocení přijatelnosti. Projekty postupně registrujeme do systému a následně hodnotíme. Stav se změní až tehdy, když bude projekt zaregistrován. Neprovádíme registraci všech projektů naráz, ale postupně. Vzhledem k velkému množství doručených žádostí Vás prosíme o trpělivost. S pozdravem a přáním pěkných dnů Monika Ljubková Autor: LJUBKOVA_M
|
Dobrý den Žádost v Benefitu mám stále ve stavu Finalizovaný projekt, ne předaný, je to OK? Děkuji Čechová Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den paní Čechová, vyčkejte prosím a my Vás vyzveme k doložení příloh - dokladu o přidělění akreditace. Pěkný den. Monika Ljubková Autor: LJUBKOVA_M
|
Dobrý den Po odevzdání projektu nám byly doručeny akreditace kurzů přidělené na zasedání akreditační komise MPSV 25.8, akreditace jsou datovány k 31.8.2010. Ověřené kopie akreditací vám předám jakým způsobem? Budu čekat na výzvu z vaši strany? Děuji Čechová Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den paní Žurková, Vámi uvedený text „vyjádření krajského úřadu“ je posuzován kladně“. Ani v případě jednoznačného záporného vyjádření kraje, není projektová žádost vyřazena z hodnocení přijatelnosti. Přeji pěkný den Barbara Vávrová Autor: VAVROVA_B
|
Dobrý den, prosím o sdělení, zda se vyjádření krajského úřadu pokládá za kladné také v případě, kdy je v něm uvedeno, že projekt není v rozporu se střednědobým plánem rozvoje sociálních služeb a jeho realizace je označena jako potřebná. Není však výslovně uvedeno, že projekt je v souladu se střednědobým plánem rozvoje soc. služeb v kraji. Děkuji za odpověď. M. Žurková Autor: MISAZURKOVA
|
Dobrý den paní Zonová, k otázce č. 1: Jako místo realizace uveďte kraj a místo Vaší organizace, popřípadě organizace, která projekt předkládá. Musí se však jednat o vlastní zaměstnance organizace. k otázce č. 2: Tvorba metodiky/ samotná metodika je považována za nově vytvořený/ inovovaný produkt. Autor: VAVROVA_B
|
Dobrý den, na záložce dopady a místa realizace u projektu na vzdělávání vlastních zaměstnanců je potřeba zvolit kraj a město odpovídající sídlu organizace a místu poskytování služeb nebo místům realizace vzdělávacích akcí? Výběr poskytovatelů vzdělávacích služeb zatím neproběhl, proto nedokážeme s určitostí říct, v jakém regionu se vzdělávací akce budou realizovat. Druhý dotaz se týká záložky Hodnoty indikátorů - je vytvoření nové metodiky systému vzdělávání považováno za nově vytvořený produkt nebo lze 07.57.00 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů nechat s nulovou hodnotou? Děkuji za odpověď. G. Zonová Autor: ZONOVA
|
Dobrý den paní Čechová, stačí uvést "nákup drobných propagačních předmětů - např. propiska, blok..." S pozdravem Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den V rámci publicity projektu plánujeme mimo jiné tvorbu propagačních předmětů. Je potřeba v popisu této formy publikace přesně definovat jaké např. reklamní předmety zvolíme, nebo lze vše zatím nechat v obecné rovině? Počítáme s několika tipy drobných reklamních předmětů, které pomohu projekt publikovat na více úrovních a na různých akcích, které v průběhu roku pořádáme, nebo kterých se účastníme. Děkuji, B.Čechová Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den paní Zonová, dotaz jsme si již vyjasnily telefonicky, děkujeme za něj. Je pro nás podnětný. S pozdravem Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den, v záložce VP/podpora de minimis v popisu služeb a dodávek uvádíme veškeré služby poskytované naší organizací. Ostatní pole této záložky jsou také vztaženy na veškeré poskytované služby nebo na aktivitu, která má být podpořena z ESF (př. za klienty jsou považováni uživatelé poskytovaných sociálních sociálních služeb a ne zaměstananci a asistenti, kteří se budou účastnit podpořených vzdělávacích akcí)? Děkuji za odpověď. Zonová Autor: ZONOVA
|
Dobrý den paní Nosková, při sestavování rozpočtu se příjmy do žádosti o finanční podporu neuvádějí. Příjmy projektu z motivačních poplatků účastníků vzdělávání se budou odečítat až v průběhu realizace projektu od prokazovaných přímých nákladů. S pozdravem a přáním pěkného dne Monika Ljubková Autor: LJUBKOVA_M
|
Dobrý den, prosím o informace, jak mám do rozpočtu započítat příjem projektu. Jedná se o nevratné motivační poplatky, které chceme odečíst od dotace. Odečítá se tento příjem od přímých nákladů či od celkového rozpočtu projektu? Kam se příjmy zaznamenávají v aplikaci Benefit? Děkuji moc za odpověď! S pozdravem Lenka Nosková Autor: NOSKOVA_LENKA
|
Dobrý den paní Zonová. Vámi popsaná náplň činnosti administrativní pracovnice spadá do nepřímých nákladů projektu. Pouze spolupráce s manažerem projektu na činnostech souvisejících s projektem by mohla být přímým nákladem projektu, zde však záleží, co si pod tímto termínem představujete. Pro lepší uchopení nepřímých nákladu, ve vazbě na pracovní naplň realizačního týmu, doporučuji vytvořený dokument s názvem „Vymezení nepřímých nákladů, jež mají vazbu na zaměstnávání“ uloženy v záložce soubory. Přeji pěkný den Barbara Vávrová Autor: VAVROVA_B
|
Dobrý den paní Zonová. Vámi popsaná náplň činnosti administrativní pracovnice spadá do nepřímých nákladů projektu. Pouze spolupráce s manažerem projektu na činnostech souvisejících s projektem by mohla být přímým nákladem projektu, zde však záleží, co si pod tímto termínem představujete. Pro lepší uchopení nepřímých nákladu, ve vazbě na pracovní naplň realizačního týmu, doporučuji vytvořený dokument s názvem „Vymezení nepřímých nákladů, jež mají vazbu na zaměstnávání“ uloženy v záložce soubory. Přeji pěkný den Barbara Vávrová Autor: VAVROVA_B
|
Dobrý den, součástí realizačního týmu v projektu k výzvě 66 - Výzva pro předkládání GP 3.1 - Podpora vzdělávání a rozvoje kvality poskytovaných sociálních služeb bude administrativní pracovnice. Bude se podílet na prvotním zpracování účetních dokladů, jejich evidenci, bude zodpovědná za úhradu faktur, Dohod o provedení práce a dalších výdajů souvisejících s projektem. Bude spolupracovat s manažerem/kou projektu na činnostech souvisejících s projektem, dále s účetní firmou při zúčtování dokladů a vypracovávání průběžných a závěrečných monitorovacích zpráv. Lze osobní náklady tohoto člena realizačního týmu zahrnout do přímých nákladů projektu? Děkuji za odpověď. G. Zonová Autor: ZONOVA
|
Dobrý den, V příloze Omezení výše způsobilých výdajů jsou částky za nákup zařízení a vybavení uvedeny s DPH. Lektoři zaměstnání na pracovní smlouvu, jsou samozřejmě možní, výše mzdy pak nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě, čase oboru. Pěkný den Barbara Vávrová Autor: VAVROVA_B
|
Dobry den, v priloze c. 1 - Omezeni zpusobilych vydaju, ty maximalni castky za nakup zarizeni a vybaveni jsou uvedeny s DPH nebo bez? Dale v tabulce mezd clenu tymu jsou napr. u lektora uvedeny jen castky za hodinu - predpoklada se tedy, ze tyto osoby nebudou mit pracovni smlouvu, ale pouze DPP/DPC? Dekuji Autor: JBOHM
|
Dobrý den paní Čechová, ano, tato situace je skutečně možná, předložte žádost v řádném termínu bez přílohy č. 3, budete vyzváni k jejímu doplnění. Důležité je datum udělení akreditace ještě před uzávěrkou výzvy, což je ve Vašem případě splněno. S pozdravem Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den Ještě dotaz k povinné příloze č. 3 (Úředně ověřená kopie rozhodnutí o akreditaci vzdělávací instituce a vzdělávacího programu/kurzu v případě aktivity A.) Kurzy, které jsou předmětem naši žýdosti o grant byly akreditvány na zasedání komise 25.8.2010 a nyní čekáme na potvrzení o akreditaci. Na sekretariátu akreditační komise jsem získala informaci, že o této výzvě ví a jsou prý s vámi dumluveni, že vám předají seznam akreditovaných organizací a kurzů. Jedná se mi o situaci, pokud by mi potvrzení o akreditaci nedorazilo v originále poštou tak abych ho mohla k žádosti přiložit. Jak v takové situaci mám postupovat? Děkuji Čechová Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den paní Čechová, závěrečný workshop, ze kterého budou další výstupy přínosné pro projekt, je uznatelnou aktivitou v přímých nákladech, i když i tady bude záviset na hodnocení celého projektu jako celku a přínosu této aktivity (součást věcného hodnocení). Pokud by toto setkání mělo charakter konference, kdy bude pouze prezentován projekt, spadají náklady na akci do nepřímých výdajů projektu (viz Metodika způsobilých výdajů OP LZZ). S pozdravem Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den paní Bohmová, ve Vašem případě zvolte cílovou skupinu - poskytovatele sociálních služeb. V komentáři pak budete mít možnost podrobně popsat přínos i jednotlivým zaměstnancům. Cílovou skupinou je tedy pouze Vaše organizace - poskytovatel sociálních služeb. Další věcí je pak výběr indikátorů, tam můžete zvážit i vyčíslení podpořených zaměstnanců, pokud bude mít jejich podpora skutečně individuální charakter. S pozdravem Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den Náš projekt je zaměřen na aktivitu A1a. Je akceptovatelnou aktivitou mimo jiné i závěrečný workshop? Jednalo by se o cca jednodenní setkání všech osob zainteresovaných v projektu (projektový tým, lektoři) a zástupců poskytovatelů soc. služeb v regionu a zástupců účastníků kurzu. Cílem by bylo zhodnocení aktivit projektu a psokytovaných vzdělávacích programů, nastavení next steps programů. Náklady na tuto aktivitu jsou pouze nájem za prostory a mzdové náklady realizačního týmu a lektorů. Děkuji za odpověď Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den, zcela jistě se musí jednat o osoby, které jsou již v zaměstnaneckém poměru na pozici pracovníka v sociálních službách. S pozdravem Lada Vyhnánková Autor: VYHNANKOVA_L
|
Mohou byt v ramci podporovanych aktivit B rozdeleny cilove skupiny na Poskytovatele soc. sluzeb a Pracovniky poskytovatelu soc. sluzeb? Ve vyzve jsou uvedeni Pracovnici poskytovatelu soc. sluzeb, naopak v Benefitu jsou Poskytovatele soc. sluzeb. Konkretne jde o to, ze napr. konzultace vzdelavacich planu jsou spise podporou zamestnancu, zatimco konzultace jinych dokumentu spise podporou organizace jako takove. Je to samozrejme vzajemne propojene, ale pro prehlednost mi pripada lepsi tyto cilove skupiny popsat oddelene. Dekuji, Bohmova Autor: JBOHM
|
Dobrý den, v rámci aktivity A jsou jednou z cílových skupin pracovníci poskytovatelů sociálních služeb. Musí se v tomto případě jednat už o stávající zaměstnance žadatele nebo lze zařadit do cílové skupiny v rámci projektu i budoucí pracovníky předkladatele (v případě, že předkladatel projektu plánuje rozšíření svých kapacit a nabrat nové pracovníky např. v příštím roce)? Předem děkuji za odpověď. Eliška Hájková Autor: HAJKOVA_ELISKA
|
Dobrý den paní Bohmová, ano, CD se přikládá pouze v případě, že se přílohy velikostně do Benefitu 7 nevejdou. Ano, žádost se předkládá Vámi popsaným postupem, jen je možná praktičtější ji rovnou vytisknout dvakrát a nechat podepsat obě, bez kopírování, ale to je již na Vás. S pozdravem Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dekuji za predchozi odpoved. Jeste bych se chtela ujistit, ze spravne chapu nasledujici: Pri predkladani zadosti neni vyzadovano CD s ulozenym souborem zadosti a s prilohami (pouze pokud by nebylo mozne prilohu nahrat do Benefitu, byla by prilozena na CD). Zadost bude 1x v originale, druhy vytisk muze byt kopie originalu vcetne okopirovanych podpisu a razitek = staci vse podepisovat a razitkovat jen v tom jednom originale. Dekuji a preji hezky den. Autor: JBOHM
|
Dobrý den paní Bohmová, Vámi popsaný projektový záměr je obecně v souladu s aktivitou B výzvy 66, i když je velmi úzce zaměřený. Při posuzování projektu bude zřejmě rozhodující názor externích hodnotitelů, kteří posoudí jeho potřebnost, účelnost vynaložených prostředků atd. Nicméně, jak již jsem psala, záměr je obecně v souladu s aktivitou B výzvy. Přeji krásný den Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobry den, je mozne v ramci vyzvy 66 (podporovane aktivity B) predlozit projekt, ktery by se soustredil na poskytovani poradenstvi tykajici se profesniho rozvoje zamestnancu poskytovatelu socialnich sluzeb? Analyza vzdelavacich potreb zamestnancu, vytvareni vzdelavacich planu, konzultace pri zpracovavani pisemnych dokumentu spadajicich pod tento standard kvality. To vse pro socialni pracovniky a pracovniky v socialnich sluzbach v domovech pro seniory a domovech se zvlastnim rezimem na uzemi jednoho kraje. Je mozne predlozit takto uzce zamereny projekt? Dekuji, Bohmova Autor: JBOHM
|
Dobrý den paní Čechová, prezentaci ze semináře pro žadatele jsme již vložili na esf forum k výzvě 66 - záložka soubory. Přeji krásný den Kateřina Kratzerová Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den Nemohla jsem se z důvodu nemoci zúčastnit semináře pro žadatele, je k dispozici prezentace ze semináře k prostudování? U výzvy jsem ji nenašla. Děkuji, Čechová Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den paní Podzimková, platí znění § 115/odst. 1, s tím že nelze přímo vyjmenovat konkrétní pozice vedoucích pracovníků, kterých se kurzy mohou týkat. Záleží na náplni práce. Nicméně určitě tam nepatří ekonomický sektor vedení, ani lidské zdroje či PR. Je třeba popsat propojení jednotlivých vedoucích pozic s vedením pracovníků v § 115/ odst. 1 zákona 108/2006 Sb. S pozdravem Kateřina Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den paní Krejčová ještě jednou, §117a odkazuje na §115 ve znění, které jste popsala - přesto by mne zajímalo, jestli je nějaká šance v rámci výzvy 66 vzdělávat managerský tým, jak jsem jej popslala níže - je to oblast vzdělávání, na niž nám chybí finanční prostředky a podle některých podpořených projektů ve výzvě 45 v loňském roce vyplývá, že tahle možnost loni byla. Děkuji, Podzimková. Autor: PODZIMKOVA
|
Dobrý den paní Krejčová, děkuji za odpověď. Jen bych ještě chtěla upřesnit - výzva neuvádí (ani jinde jsem to nenašla), že by mělo jít o skupiny pracovníků uvedené v §115 (v tomto § jde pouze o soc.prac., prac.v soc. službách, manželské poradce apod.). Můj dotaz byl směřován na managerský tým (ředitel, projektový manager, manager lidských zdrojů, výkonný manažer) - jsme rozsáhlá organizace a naše organizační struktura je proto velmi široká. Nicméně na naplňování SQSS se podílejí určitou měrou všichni. Můj dotaz by tedy směřoval k Podporované aktivitě A - odst. 3. Odborné vzdělávání vedoucích pracovníků sociálních služeb - zda by v tomto odstavci mohl být jako vedoucí na vyšších pozicích vzděláván také managerský tým. Děkuji za upřesnění, s pozdravem Petra Podzimková. Autor: PODZIMKOVA
|
Dobrý den paní Podzimková, vzdělávání vedoucích skupin pracovníků uvedených v § 115/odst. 1 zákona 108/2006 Sb. v akreditovaných programech je podporovaná aktivita výzvy (A). Aktivita B je zaměřena na procesy k plnění zákonných standardů a další rozvoj kvality sociální služby, vzdělávání pracovníků jako jsou např. účetní primárně s kvalitou služby nesouvisí i když pro chod organizace jsou tito pracovníci potřební, a nebude tedy podporováno. S pozdravem Kateřina Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné v rámci výzvy 66 žádat finance na vzdělávání managemantu organizace, resp. managerského týmu (tzn. vedoucí pracovníci ve vyšších funkcích - ředitel, projektový manažer, ekonom, výkonný manažer, manažer lidských zdrojů) - samozřejmě s akceptací požadavku na akreditované vzdělávání. Popřípadě zda by v rámci podporované aktivity B. bylo možné zařadit vzdělávání dalších pracovníků na úrovni managemantu (účetní apod.) v souvislosti s rozvojem kvality poskytovaných služeb (měnící se administrativa projektů...). Vzdělávání těchto pracovníků je pro nás největším problémem, protože není možné hradit toto vzdělávání z dotací z veřejných zdrojů. Děkuji za odpověď, s pozdravem Petra Podzimková. Autor: PODZIMKOVA
|
Dobrý den paní Konkolská, Vámi uváděna možnost, není možná. Oprávněný žadatel dotace, musí respektovat podmínky uvedené ve výzvě. Tyto stanovené podmínky se musí odrazit také v podkladech k výběrovému řízení. Ve Vámi uvedeném případě by nebyla naplněna podmínka výzvy tzn. nebyla by splněna podmínka akreditovaného kurzu dle zákona č.108/2006 Sb. nebo zákona č. 312/2002 Sb. Přeji pěkný den Barbara Vávrová Autor: VAVROVA_B
|
Přeji dobrý den. Prosím o odpověď na níže uvedený dotaz. Společnost nevlastní akreditaci pro vzdělávání odborných pracovníků nebo vedoucích pracovníků v sociálních službách - může se přihlásit do výběrového řízení jako poskytovatel služeb v oblasti vzdělávání, konkrétně školení měkkých dovedností, když vlastní ŽL na "Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti" ? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Edita Konkolská Autor: KONKOLSKA_E
|
Dobrý den, předběžně se počítá s vyhlášením podobně zaměřené výzvy, ale zatím není znám ani předpokládaný termín vyhlášení. S pozdravem Kateřina Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobry den, dekuji za odpoved, pocita se vyhledove jeste s dalsim kolem teto vyzvy ? Kramlova Autor: KRAMLOVA_A
|
Dobrý den paní Kramlová, střední škola bez akreditace MPSV není pro aktivitu A oprávněný žadatel, stejně tak nelze podpořit projekt počítající s kurzem pro pracovníky v sociálních službách, který v době podání žádosti o finanční podporu akreditaci MPSV ještě nemá přidělenu. S pozdravem Kateřina Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobry den, chtela bych se zeptat, jestli je mozne, aby si podala zadost na aktivitu A 2 stredni skola, ktera bude mit v dobe podani zadosti teprve zazadano o akreditaci vzdelavaciho programu pro pracovniky v soc. sluzbach. Zasedani akreditacni komise je az v prosinci, lze dodat cislo akreditace do prilohy c.3 az dodatecne po tomto datu ? Dekuji za odpoved. Kramlova Autor: KRAMLOVA_A
|
Dobry den, chtela bych se zeptat, jestli je mozne, aby si podala zadost na aktivitu A 2 stredni skola, ktera bude mit v dobe podani zadosti teprve zazadano o akreditaci vzdelavaciho programu pro pracovniky v soc. sluzbach. Zasedani akreditacni komise je az v prosinci, lze dodat cislo akreditace do prilohy c.3 az dodatecne po tomto datu ? Dekuji za odpoved. Kramlova Autor: KRAMLOVA_A
|
Dobrý den, v případě projektu typu nákup vzdělávacích kurzů u vzdělávacích institucí je tato příloha nerelevantní, výběr dodavatele vzdělávání je součástí realizace projektu. Jeho předvýběr by byl porušením pravidel OP LZZ. Více informací naleznete v Příloze č. 3 výzvy - Specifikace vzdělávacích potřeb. Přeji pěkný den Kateřina Krejčová Autor: KREJCOVA_K
|
Dobrý den, mám dotaz k výzvě č. 66 - jednou z povinných příloh žádosti je úředně ověřená kopie rozhodnutí o akreditaci vzdělávací instituce a vzdělávacího programu/kurzu v případě aktivity A. Rozumím tedy tomu dobře, že předkladatel žádosti již musí vědět , jaká instituce bude soc. pracovníky/prac. v soc. službách vzdělávat, tzn. musí být ještě před podáním žádosti realizováno výběrové řízení? Předem děkuji za odpověď. Eliška Hájková Autor: HAJKOVA_ELISKA
|
Příjem ve formě poplatku za školné/zápisné není v současné době zakázán. Viz také Příručka pro příjemce D5 - kapitola 5.9. Příjmy projektu. Je na Vašem zvážení zda, příjmy (motivační poplatky za kurz) skutečně naplníte. Pro bližší informace kontaktujte osoby uvedené ve výzvě. Přeji pěkný den Barbara Vávrová Autor: VAVROVA_B
|
Dobrý den, je možné, aby do projektu bylo zařazeno spolufinancování nabídnutých vzdělávacích kurzů účastníky (tzv. motivační poplatek za kurz). S těmito získanými prostředky by se předem v projektu počítalo a byly by již v žádosti odečteny od příjmů dotace. Děkuji za odpověď! Lenka Nosková Autor: NOSKOVA_LENKA
|
|