Dobrý den,
prosím o odpovědi na dotazy:
1. Monitorovací indikátory:
- počet podpořených osob - naší cílovou skupinou jsou zaměstnavatelé, počítáme tedy účastnící se zástupce firem bez ohledu na jejich pozici a kolik jich z každé firmy přijde?
- počet proškolených osob - může být 0, pokud žádné kurzy v rámci projektu nerealizujeme?
- počet podpořených organizací - počítá se i zahraniční partner?
2. Propagace jednotlivých klíčových aktivit, např. pozvánky, tiskové zprávy, inzerce v tisku na kulaté stoly a další klíčové aktivity projektu (které nejsou samostatnou aktivitou šíření výstupů), patří do přímých nákladů projektu?
3. Občerstvení pro účastníky konferencí a kulatých stolů - pokud jen koupíme suroviny (např. balení kávy, chlebíčky, zákusky, lahve vody) a sami vše nachystáme, do jaké kapitoly rozpočtu nákup zařadit? Pokud nám u větších konferencí občerstvení zajistí dodavatel (jako kompletní catering), bude občerstvení patřit do kapitoly Služby?
4. Můžeme prezentujícím účastníkům a nezávislým odborníkům na konferencích a kulatých stolech dát odměnu na základě objednávky prezentace a následné faktury (v kapitole Služby)?
Děkuji.
Autor: SIMBEROVA_Z