Dobrý den,
zvažujeme pro obec zavedení Portálu občana, mobilního rozhlasu a mobilní aplikace pro občany a proto prosím o zodpovězení následujících otázek:
1. Úřad zatím nemá zpracovaný žádný strategický dokument týkající se komunikace úřadu s veřejností - je nutné jej v rámci projektu zpracovat?
2. Zavedení portálu občana a jeho provázanost s ostatními systémy na úřadě je dost technologicky náročná, takže zpracování projektové dokumentace tak, aby vyhovovala potřebám úřadu bude časově náročnější. Musíme jako přílohu žádosti o dotaci doložit již zpracovanou projektovou dokumentaci zpracovanou do podrobností pro výběrové řízení nebo postačí jen obecnější popis aktivit?
3. Je výše uvedená projektová dokumentace způsobilý výdaj nebo spadá mezi nepřímé výdaje?
4. Je možné v rámci dotace zřídit pracovní pozici např. metodik (IT specialista), jehož náplní práce by byla implementace nových systémů a proškolení zaměstnanců v jejich užívání?
Děkuji předem za ochotu a přeji pěkný den
Svatava Baránková
Dobrý den,
zavedení Portálu občana, mobilního rozhlasu a mobilní aplikace pro občany je v rámci výzev 92 a 119 možné.
1. pokud úřad žádný takový dokument nemá, je potřeba ho vytvořit.
2. stačí popis aktivit, ten ale musí obsahovat odůvodnění pořízení těchto nástrojů. Nákup zařízení/ SW je podporován pouze s vazbou na ostatní nástroje komunikace s veřejností (pouhý nákup vybavení/ SW nástroje bez vazby na konkrétní aktivitu týkající se komunikace s veřejností není podporován).
3. Zpracování podkladů k zadávací dokumentaci k výběrovému řízení je nepřímý náklad. O přímý náklad půjde pouze v případě, kdy se bude jednat o činnost úzce související s výstupem aktivity, např. zpracování odborného stanoviska, definice parametrů daného výstupu apod.).
4. ano
S pozdravem
David Příhoda
Komentáře k otázce