Zpět

Jde to i s dětmi

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8678

Název zakázky: Jde to i s dětmi

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce České republiky

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Miroslava Patočková
  • Telefon: 950123324
  • E-mail: miroslava.patockova@ji.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce v Jihlavě, Brtnická 21, podatelna

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace projektu „Jde to i s dětmi“, který se skládá ze 4 modulů:

·         Motivační kurzy

·         Rekvalifikační kurzy

·         Vyhledávání a tvorba nových pracovních míst

·         Přímá podpora

 

1. Minimálně 550 osob vstoupí do projektu a bude zařazeno do motivačního kurzu

Klienti budou nabíráni do jednotlivých modulů operativně.

2. Minimálně 500 osob bude zařazeno do rekvalifikačních kurzů obecných i odborných, dle aktuálního požadavku trhu práce v regionu a min. 400 osob získá osvědčení o absolvování rekvalifikace (za celý průběh projektu), tj. 80% úspěšnost

Klienti budou nabíráni do jednotlivých kurzů operativně a budou vybíráni výlučně z absolventů motivačního kurzu, přičemž někteří klienti mohou absolvovat i dva rekvalifikační kurzy.

3. Vytvoření 48 nových podpořených pracovních míst

Vyhledání nových pracovních míst pro minimálně 48 osob. Na naplnění tohoto indikátoru bude zadavatel aktivně spolupracovat s dodavatelem. Úspěšnost bude doložena uzavřenou pracovní smlouvou.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10595041,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění do 22 měsíců od podpisu smlouvy nejpozději však do 30/06/2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kraj Vysočina

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí kritéria 1. Nabídková cena včetně DPH 2. Úroveň obsahové stránky motivačního kurzu 3. Práce s klientem, kvalita zpětné vazby a hodnocení 1.Nabídková cena včetně DPH : nabídce s nejnižší nabídkovou cenou v Kč s DPH je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky. Získané body budou vynásobeny stupněm významu (váhou, 70%). 2. Úroveň obsahové stránky motivačního kurzu . Zadavatel bude posuzovat úroveň motivačního kurz, znamená to, že bude posuzovat metodiky a způsob práce s účastníky projektu. Popis aktivit nesmí být delší jak 4 normostrany tj. cca 7200 znaků. Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Získané body budou vynásobeny stupněm významu (váhou, 15%) 3. Práce s klientem, kvalita zpětné vazby a hodnocení Uchazeč ve své nabídce popíše, jakým způsobem bude pracovat s jednotlivými klienty po celou dobu projektu, jakým způsobem jim bude navrhovat účast na jednotlivých aktivitách, tak, aby tyto měly co největší přínos pro klienty, a povedou k naplnění cílů projektu. Popis aktivit a. a b. nesmí být delší jak 2 normostrany.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona.Dodavatel jako doklad prokazující jeho oprávnění k podnikání předloží výpis z živnostenského rejstříku (§ 10 odst. 3 zák. č. 455/1991 Sb., v aktuálním znění), nebo živnostenský list v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění jednotlivých částí veřejné zakázky, tedy na předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor č. 72 Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti. Zadavatel požaduje v souladu s ust. § 50 odst. 1, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje v souladu s podmínkami definovanými v oznámení o zahájení zadávacího řízení prokázání pro část 1) splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka; povinnost připojit k dokladům úředně ověřený překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady prokazující kvalifikaci ve slovenském jazyce) v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7..

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel
Název: Jde to i s dětmi, zastoupeno Republikovým centrev vzdělávání, s.r.o.
IČ: 25289667
DIČ: CZ 25289667
Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 Praha 10
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
Poznámka k dodavateli: Smlouva o sdružení

  • 2. uchazeč
    Název: bit cz training, s.r.o.
    IČ: 27371891
    DIČ: CZ27371891
    Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha

 

  • 3. uchazeč
    Název: JHS EURO, sdružení zastoupené EUROCOM 2000, s.r.o.
    IČ:25940341

          Sídlo: U divadla 49. 530 02 Pardubice

  • 4. uchazeč
    Název: S COMP CENTRE:

           IČ: 26170621
   DIČ: CZ 26170621
   Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 5. uchazeč
    Název: Sdružení Jde to i s dětmi, zastoupené VIA ALTA a.s. 
    IČ:26906741

          DIČ: CZ26906741
          Sídlo: Okružní 963, Třebíč

Datum ukončení: 23. 9. 2013


 
Uveřejněno: 17. 5. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016