Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9041

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 8. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.

Sídlo zadavatele: Olšany 34, 588 56

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ladislav Pospíchal, předseda představenstva 567 373 128 firma,pospichal@seznam.cz František Radkovský, člen představenstva Dagmar Pospíchalová, místopředseda představenstva

IČ zadavatele: 27735621

DIČ zadavatele: CZ27735621

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ladislav Pospíchal
  • Telefon: 567 373 128
  • E-mail: firma.pospichal@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je výběr dodavatele kurzů, který zajistí realizaci níže specifikovaných vzdělávacích aktivit a souvisejících služeb za účelem dosažení vyšší odborné kvalifikace vybraných zaměstnanců zadavatele.

 Více informací viz Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 924360,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2013 – květen 2015 (zadavatel bude specifikovat konkrétní termíny konání kurzů v průběhu realizace zakázky)

Místo dodání / převzetí plnění:
kraj Vysočina, školicí prostory zajistí zadavatel (zadavatel bude specifikovat místo konání kurzů s dostatečným předstihem)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena - váha 40 % Metodika vzdělávání – váha 50 % Práce s cílovou skupinou osob starších 50 let - váha 10 % Bližší specifikace je vedena v Zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační kritéria - splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených v odst. 1 § 53 zákona č. 137/2006 Sb. prostřednictvím čestného prohlášení Profesní kvalifikační kritéria - výpis z obchodního rejstříku - oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů Technická kvalifikační kritéria - přehledem 3 významných zákaznických referencí - jmenným seznamem 5 kvalifikovaných lektorů Bližší specifikace je vedena v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v listinné podobě (1 originál, 1 kopie) a v elektronické podobě (na DVD nebo CD).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zakázka se řídí Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb.

Další podmínky:
- Nabídka musí být zpracovaná na celý předmět zakázky, není povoleno dílčí plnění. - Nabídka, včetně požadovaných dokladů, bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče na krycím listě. - Nabídka bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. - Uchazeč se zaváže v nabídce i ve smlouvě umožnit v plném rozsahu poskytovateli dotace, resp. jiným kontrolním orgánům, provedení kontroly, té části svého účetnictví, která přímo souvisí s realizací projektu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě ve znění pozdějších předpisů, a ze zákona č. 552/1991 Sb., o státní kontrole, ve znění pozdějších předpisů. - Uchazeč je nabídkou vázán po celou dobu realizace zakázky. Více informací je uvedeno o v Zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný uchazeč

Obchodní firma: Everesta, s.r.o.

Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

IČ: 25014650

Osoby oprávněné jednat jménem dodavatele: Ladislav Buček, Pavlína Šlajsová

 

2. místo

Obchodní firma: top vision s.r.o.

Sídlo: U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha 1 – Nové Město

IČ: 26468727

Datum ukončení: 26. 3. 2014


 
Uveřejněno: 30. 8. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016