Odborné vzdělávání zaměstnanců POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9041
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 8. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.
Sídlo zadavatele: Olšany 34, 588 56
- Jméno: Ladislav Pospíchal, předseda představenstva 567 373 128 firma,pospichal@seznam.cz František Radkovský, člen představenstva Dagmar Pospíchalová, místopředseda představenstva
IČ zadavatele: 27735621
DIČ zadavatele: CZ27735621
- Jméno: Ladislav Pospíchal
- Telefon: 567 373 128
- E-mail: firma.pospichal@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele kurzů, který zajistí realizaci níže specifikovaných vzdělávacích aktivit a souvisejících služeb za účelem dosažení vyšší odborné kvalifikace vybraných zaměstnanců zadavatele.
Více informací viz Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 924360,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2013 – květen 2015 (zadavatel bude specifikovat konkrétní termíny konání kurzů v průběhu realizace zakázky)
Místo dodání / převzetí plnění: kraj Vysočina, školicí prostory zajistí zadavatel (zadavatel bude specifikovat místo konání kurzů s dostatečným předstihem)
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena - váha 40 % Metodika vzdělávání – váha 50 % Práce s cílovou skupinou osob starších 50 let - váha 10 % Bližší specifikace je vedena v Zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační kritéria - splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených v odst. 1 § 53 zákona č. 137/2006 Sb. prostřednictvím čestného prohlášení Profesní kvalifikační kritéria - výpis z obchodního rejstříku - oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů Technická kvalifikační kritéria - přehledem 3 významných zákaznických referencí - jmenným seznamem 5 kvalifikovaných lektorů Bližší specifikace je vedena v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v listinné podobě (1 originál, 1 kopie) a v elektronické podobě (na DVD nebo CD).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zakázka se řídí Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb.
Další podmínky: - Nabídka musí být zpracovaná na celý předmět zakázky, není povoleno dílčí plnění. - Nabídka, včetně požadovaných dokladů, bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče na krycím listě. - Nabídka bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. - Uchazeč se zaváže v nabídce i ve smlouvě umožnit v plném rozsahu poskytovateli dotace, resp. jiným kontrolním orgánům, provedení kontroly, té části svého účetnictví, která přímo souvisí s realizací projektu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě ve znění pozdějších předpisů, a ze zákona č. 552/1991 Sb., o státní kontrole, ve znění pozdějších předpisů. - Uchazeč je nabídkou vázán po celou dobu realizace zakázky. Více informací je uvedeno o v Zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- zadavaci-dokumentace-pospichal-final.docx (1. 5. 2016 03:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný uchazeč
Obchodní firma: Everesta, s.r.o.
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
IČ: 25014650
Osoby oprávněné jednat jménem dodavatele: Ladislav Buček, Pavlína Šlajsová
2. místo
Obchodní firma: top vision s.r.o.
Sídlo: U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha 1 – Nové Město
IČ: 26468727
Datum ukončení: 26. 3. 2014