Zpět

Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi pro okresy Cheb, Sokolov, Karlovy Vary

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3075

Název zakázky: Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi pro okresy Cheb, Sokolov, Karlovy Vary

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 10. 2008

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 21 Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Monika Sádlíková, 353 993 236, sadlikova@apdm.cz

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Josef Pavel, hejtman kraje, 353 502 100, josef.pavel@kr-karlovarsky.cz
  • Telefon: 353 502 100
  • E-mail: josef.pavel@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2008 08:30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování vybrané sociální služby (dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti osobám sociálně vyloučeným nebo ohroženým sociálním vyloučením na území Karlovarského kraje.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 27882000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.1. 2009 – 31.12. 2011

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Dle ustanovení § 50 až § 56 zákona o veřejných zakázkách. • Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 ods. 1 písm. a) – i) zákona o veřejných zakázkách, prokáže uchazeč předložením originálů nebo úředně ověřených kopií dle ustanovení § 53 ods. 2 zákona. • Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dle ustanovení § 54 zákona o veřejných zakázkách. (Z předložených dokladů musí být zřejmé, že dodavatel je oprávněn vykonávat činnosti, které jsou předmětem plnění této veřejné zakázky. • Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady prokáže dle ustanovení § 55 zákona o veřejných zakázkách. • Technické kvalifikační předpoklady prokáže dle ustanovení § 56 zákona o veřejných zakázkách. Podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10let od prvního dne roku následujícího po ukončení financování projektu doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
...

Soubory ke stažení:

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Cheb – Kotec o.s.
    IČ: 26648415
    DIČ: CZ26648415
    Sídlo: Cheb – Boženy Němcové 453/5, 353 01 Mariánské Lázně
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Cheb – Ing. Bc. Jiří Hort, PhD.
    Poznámka k dodavateli: subdodávka (Útočiště, o.p.s. 30%)

Datum ukončení: 23. 12. 2008


 
Uveřejněno: 8. 10. 2008
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016