Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi pro okresy Cheb, Sokolov, Karlovy Vary
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3075
Název zakázky: Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi pro okresy Cheb, Sokolov, Karlovy Vary
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 10. 2008
Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj
Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 21 Karlovy Vary
- Jméno: Ing. Monika Sádlíková, 353 993 236, sadlikova@apdm.cz
IČ zadavatele: 70891168
DIČ zadavatele: CZ70891168
- Jméno: JUDr. Josef Pavel, hejtman kraje, 353 502 100, josef.pavel@kr-karlovarsky.cz
- Telefon: 353 502 100
- E-mail: josef.pavel@kr-karlovarsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2008 08:30
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování vybrané sociální služby (dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti osobám sociálně vyloučeným nebo ohroženým sociálním vyloučením na území Karlovarského kraje.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 27882000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.1. 2009 – 31.12. 2011
Místo dodání / převzetí plnění: Karlovarský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Dle ustanovení § 50 až § 56 zákona o veřejných zakázkách. • Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 ods. 1 písm. a) – i) zákona o veřejných zakázkách, prokáže uchazeč předložením originálů nebo úředně ověřených kopií dle ustanovení § 53 ods. 2 zákona. • Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dle ustanovení § 54 zákona o veřejných zakázkách. (Z předložených dokladů musí být zřejmé, že dodavatel je oprávněn vykonávat činnosti, které jsou předmětem plnění této veřejné zakázky. • Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady prokáže dle ustanovení § 55 zákona o veřejných zakázkách. • Technické kvalifikační předpoklady prokáže dle ustanovení § 56 zákona o veřejných zakázkách. Podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10let od prvního dne roku následujícího po ukončení financování projektu doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: ...
Soubory ke stažení:
- zd-socialne-aktivizacni-sluzby-pro-rodiny-s-detmi.doc (28. 4. 2016 17:31)
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Cheb – Kotec o.s.
IČ: 26648415
DIČ: CZ26648415
Sídlo: Cheb – Boženy Němcové 453/5, 353 01 Mariánské Lázně
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Cheb – Ing. Bc. Jiří Hort, PhD.
Poznámka k dodavateli: subdodávka (Útočiště, o.p.s. 30%)
Datum ukončení: 23. 12. 2008