Tisk výukových materiálů (skripta, sylaby)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7107
Název zakázky: Tisk výukových materiálů (skripta, sylaby)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2011
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.06/52.00044 Profesní vzdělávání pracovníků ve slévárenství příjemce: Svaz sléváren České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Svaz sléváren České republiky
Sídlo zadavatele: Technická 2896/2, 616 00 Brno-Královo pole
- Jméno: Ing. Josef Hlavinka, výkonný ředitel, +420 541 142 681, dir@svazslevaren.cz
IČ zadavatele: 44990863
DIČ zadavatele: CZ44990863
- Jméno: Ing. Iveta Musilová, Ph.D.
- Telefon: +420 541 142 681
- E-mail: pr@svazslevaren.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 7. 2011 12:00
Místo pro podání nabídek: Osobně nebo poštou na adresu zadavatele, tj.: Svaz sléváren České republiky, Technická 2896/2, 616 00 Brno, k rukám kontaktní osoby Ing. Ivety Musilové, Ph.D. Osobně lze nabídky doručovat přímo na Svaz sléváren České republiky, Technická 2896/2, 616 00 Brno, 17. patro, místnost č. 1713, v pracovní dny od 9:00 do 12:00 hod. Více viz zadávací dokumentace.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je grafické zpracování, tisk a dodávka výukových materiálů (skript, sylabů) pro cílovou skupinu (zaměstnanci podniků sdružených ve Svazu sléváren ČR) v projektu „Profesní vzdělávání pracovníků ve slévárenství“, reg. č. CZ.1.04/1.1.06/52.00044.
Podklady pro tisk výukových materiálů budou dodány ve formátu *.doc nebo *.pdf. Obrázky, fotografie a loga naznačené v textu budou dodány samostatně v odpovídající kvalitě ve formátu *.jpg na CD nebo DVD v odpovídajícím rozřazení do adresářů dle čísel stránek v předaných dokumentech.
Požadavky na zpracování (základní informace):
- texty budou zpracovány na základě předaných materiálů do předtiskové podoby;
- formát dokumentů – A4 (na výšku);
- počet stran 20 – 100 (variantně);
- náklad – počet skript – 1960 ks, počet sylabů – 450 ks;
Ceny za grafické práce, sazbu uveďte zvlášť, včetně 3 korektur (2x jazyková korektura, 1x odborná korektura).
Více viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 688900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: srpen 2011 – prosinec 2011
Místo dodání / převzetí plnění: Brno – sídlo zadavatele, tj.: Svaz sléváren České republiky, Technická 2896/2, 616 00 Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková nabídková cena (součet nabídkové ceny za předtiskové práce a za vlastní tisk vč. dodávky)– váha 60% Vlastní grafické studio – váha 20% Vlastní digitální tisk – váha 20% Více viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. 2) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. 3) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. 4) Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání 5) Seznam minimálně 3 podobných zakázek realizovaných v posledních 3 letech – součástí tohoto seznamu musí být kontakty na osoby, u kterých je možné reference ověřit, nebo čestné prohlášení uchazeče o realizaci zakázky. Více viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ...
Další podmínky: Viz zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-kryci-list-formular-tisk-vyukovych-materialu.doc (29. 4. 2016 03:01)
- vyzva-tisk-vyukovych-materialu-1.pdf (29. 4. 2016 03:01)
- vyzva-tisk-vyukovych-materialu.pdf (29. 4. 2016 03:01)
- zadavaci-dokumentace-tisk-vyukovych-materialu.pdf (29. 4. 2016 03:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: REPROCENTRUM, a.s.
IČ: 25504835
DIČ: CZ25504835
Sídlo: Bezručova 29, 678 01 Blansko
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radek Měšťan
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Vladimír Šiška
IČ: 49153650
DIČ: CZ49153650
Sídlo: Dukelská 420, 769 01 Holešov - 3. uchazeč
Název: AGAMA poly-grafický ateliér, s.r.o.
IČ: 63072793
DIČ: CZ63072793
Sídlo: Na Výši 424/4, 150 00, Praha 5
Datum ukončení: 14. 7. 2011