Výběrové řízení na dodavatele aktivity č. 7 – Rozvoj odborných znalostí a dovedností pro společnost MOJE AMBULANCE a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4485
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele aktivity č. 7 – Rozvoj odborných znalostí a dovedností pro společnost MOJE AMBULANCE a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 3. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: MOJE AMBULANCE a.s.
Sídlo zadavatele: Vítkovická 3077/16, 702 00 Ostrava
- Jméno: Ing. Lenka Laníková, +420 606 761 710, lenka.lanikova@mojeambulance.cz
IČ zadavatele: 27798941
DIČ zadavatele: CZ27798941
- Jméno: Ing. Lenka Laníková
- Telefon: +420 606 761 710
- E-mail: lenka.lanikova@mojeambulance.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2010 14:00
Místo pro podání nabídek: MOJE AMBULANCE a.s., Vítkovická 3077/16, Ostrava, Moravská Ostrava, PČ: 702 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky bude vzdělávání v odborných znalostech a dovednostech určené pro všechny cílové podskupiny projektu (vedoucí sestry, sestry a lékaře).
Popis zakázky
Zakázka zaměřená na zajištění odborného školení pro zaměstnance zadavatele je rozdělena do dvou dílčích částí dle pracovní pozice zaměstnance ve firmě. Uchazeč je povinen podat nabídku na všechny požadované části viz podrobný popis v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1386666,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Duben 2010 - květen 2011.
Místo dodání / převzetí plnění: Konkrétní místo bude zvoleno zadavatelem – předpoklad Vysočina: vhodná dostupnost pro zúčastněné zaměstnance ze všech poboček.
Pravidla pro hodnocení nabídek: •Minimální doba působnosti v dané oblasti 2 roky •Minimální zkušenost garanta akce 5 let •Reference o organizaci obdobných 3 akcí v posledních dvou letech •Zajištění kreditů pro sestry z ČAS •Zajištění kreditů pro lékaře z ČLK •Zajištění certifikátu o absolvování akce Výše uvedené musí být splněno, je podmínkou přijetí nabídky. •Cena – 25% •Zkušenosti s obdobnými projekty v oblasti zdravotnictví – 15% •Certifikát o akreditaci ministerstva školství ČR – 20% •Odborná způsobilost a kvalita přednášejících – 40%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: •Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán •Doklad o oprávnění k podnikání v oblasti, která je předmětem činnosti uchazeče •Čestné prohlášení o bezdlužnosti uchazeče vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení •Čestné prohlášení uchazeče, že není v likvidaci a že v uplynulých 3 letech nebyl na majetek uchazeče vyhlášen konkurz ani nebyl konkurz zrušen pro nedostatek majetku Specifické kvalifikační požadavky: •Certifikát o akreditaci ministerstva školství ČR •Odborná způsobilost a kvalita přednášejících •Minimální doba působnosti v dané oblasti 2 roky •Minimální zkušenost garanta akce 5 let •Reference o organizaci obdobných 3 akcí v posledních dvou letech
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ing. Lenka Laníková, +420 606 761 710, lenka.lanikova@mojeambulance.cz
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude napsána v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi MAD 99, Příloha OM OP LZZ: D9, 1.3, článek 2.3.3. zveřejněným na www.esfcr.cz. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- zadavaci-dokumentace-moje-ambulance-a.s..doc (28. 4. 2016 20:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel - část odb. vzdělávání lékařů
Název: New Dimension, s.r.o.
IČ: 27856186
Sídlo: Politických obětí 120, Frýdek-Místek, PSČ:738 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Radka Šušková
- Vítězný dodavatel - část odb. vzdělávání zdravotních sester Název: Lucie Hovjacká - SCHOLA 3L
IČ: 71991030
Sídlo: Čujkovova 2727/50, Ostrava, PSČ:700 30
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Lucie Hovjacká
Datum ukončení: 8. 4. 2010