Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9258

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: HOTEL JANA a.s.

Sídlo zadavatele: Přerov, Koliby 2, PSČ 750 02

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Čada +420 602 751 333 pcada@hotel-jana.cz

IČ zadavatele: 253 99 730

DIČ zadavatele: CZ 253 99 730

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavel Čada
  • Telefon: +420 602 751 333
  • E-mail: pcada@hotel-jana.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 11. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
HOTEL JANA a.s. Přerov, Koliby 2, PSČ 750 02

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázka malého rozsahu na služby v rámci projektu „Vzděláváním zaměstnanců ke zkvalitnění poskytovaných služeb“, který je spolufinancován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále též „OPLZZ“), reg. č. projektu: CZ.1.04/1.1.02/94.00339.

 

 

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích služeb pro zadavatele v rámci projektu „Vzděláváním zaměstnanců ke zkvalitnění poskytovaných služeb“. V rámci plnění této zakázky budou organizovány kurzy uvedené níže, podrobněji v zadávací dokumentaci.

 

1 .Prosazování zásad rových příležitostí 2 .Rovné odměňování žen a mužů, kariérní postup žen a ženy ve ved. funkcích 3. Implementace do prostředí našeho hotelu, dodržování RP 4 .Recepce - pobídkový prodej, kreditní politika, inf. toky, péče o hosta a etiketa 5 .Stížnosti a připomínky hostů v nestandartních situacích - návod na řešení 6 .Prof. obsluha hostů 7 .Kalkulace v gastr. provozech 8 .Základy financí 9 .Kalkulace nákladů v souvislosti 10. Efektivní snižování nákladů 11 .Zavádění nových výrobků a služeb 12 .Účinná propagace v praxi moderní firmy 13 .Nákupní procesy 14 .Nákupní marketing 15 .Prosesní řízení nákupu 16 .Zjišťování a vyvolávání potřeb klienta 17 .Dlouhodobé budování vztahu se zákazníkem 18 .Psychologie prodeje 19. Práce s textovými editory 20. Práce s tabulkovými editory 21 .Práce s programy pro tvorbu przentací a zákl. grafických úkonů 22 .Angličtina 23 .Němčina

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 773600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení realizace předmětu zakázky se předpokládá v 11 - 12/2013. Ukončení se předpokládá v 4/2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn ukončením zadávacího řízení v předpokládaném termínu, tj. v 11/2013. V opačném případě bude termín zahájení plnění předmětu zakázky posunut. Předpokládaný harmonogram - viz příloha č. 2 Zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění veřejné zakázky: v sídle zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání každé části veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1. Nabídková cena bez DPH 50 % 2. Kvalita nabízeného plnění 50 % Kritérium č. 1 – Nabídková cena bez DPH Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše bez DPH uvedená v návrhu smlouvy. Kritérium č. 2 – Kvalita nabízeného plnění Při hodnocení tohoto kritéria bude hodnocena kvalita nabízeného plnění na základě níže uvedených subkritérií, a to: 1. Popis a obsah kurzů 20% 2. Konkrétní návrh školicích technik a metod, které budou pro jednotlivé kurzy použity 20% 3. Použité výukové materiály a pomůcky 20% 4. Hodnocení efektivity kurzů 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady splní uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, (§ 53 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště (§ 53 odst. 1 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu (§ 53 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující (Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů) nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů (§ 53 odst. 1 písm. d) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), e) který není v likvidaci (§ 53 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. f) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. g) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. h) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán, či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby (§ 53 odst. 1 písm. i) zákona č. 137/2006 Sb. O veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek (§ 53 odst. 1 písm. j) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu (§ 53 odst. 1 písm. k) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). Uchazeč prokáže splnění těchto kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením nebo příslušnými doklady, přičemž tyto doklady nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Profesní kvalifikační předpoklady splní uchazeč: - výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ust. § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů) – uchazeč ve své nabídce doloží prostou kopii výpisu, přičemž tento výpis nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. - dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci (ust. § 54 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. O veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů) – uchazeč ve své nabídce doloží prostou kopii dokladu, přičemž tento výpis nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Technické kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který doloží: Realizační tým uchazeče pro tuto zakázku bude tvořit minimálně 6 - ti členný tým: - manažer zakázky • min. 3 roky praxe ve vedení vzdělávacích projektů • VŠ vzdělání - Min. 5 lektorů • VŠ vzdělání • Min. 2 roky praxe v lektorovaném oboru • Z toho min. 1 lektor bude mít min. 3 roky zkušeností v gastronomických provozech (pro kurz Kalkulace v gastronomických provozech) • Z toho min. 1 lektor bude mít 3 roky odpovídajících zkušeností v kategorii hotelu/restaurace 4* a více (pro kurz Profesionální obsluha hostů pro číšníky a další hotelový personál) • Z toho min. 1 lektor bude mít 1 rok praxe s výukou AJ pro pohostinství a gastronomii (pro výuku angličtiny – odborná terminologie) • Z toho min. 1 lektor bude mít 1 rok praxe s výukou NJ pro pohostinství a gastronomii (pro výuku němčiny – odborná terminologie) Uchazeč doloží životopisy a kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání. Osoby, kterými jsou prokazovány technické kvalifikační předpoklady, se musí podílet na plnění předmětu zakázky. Změna v osobách při realizaci předmětu zakázky podléhá schválení zadavatele. Náhradní osoby musí splnit všechny požadavky dle zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Název: JS Communication s.r.o.
    IČ: 294 54 786
    DIČ: CZ 294 54 786
    Sídlo: Národní třída 1541/14a, 736 01 Havířov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Milan Ježek
    Poznámka k dodavateli: bez poznámky

Datum ukončení: 20. 11. 2013


 
Uveřejněno: 25. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016