Zpět

Vzdělávací aktivity pro vzdělávání zaměstnanců ACO Industries, k.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5434

Název zakázky: Vzdělávací aktivity pro vzdělávání zaměstnanců ACO Industries, k.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 10. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: ACO Industries, k.s.

Sídlo zadavatele: Havlíčkova 260, 582 22 Přibyslav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Císek, jednatel komplementáře,602 290 058, jcisek@aco.cz Ing. Pavel Čížek, prokurista, 606 604 070, cizekp@aco.cz

IČ zadavatele: 48119458

DIČ zadavatele: CZ 48119458

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Klusáček
  • Telefon: 606 762 399
  • E-mail: mklusacek@aco.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2010 12:00

Místo pro podání nabídek:
ACO Industries k.s., Havlíčkova 260, Přibyslav 582 22

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem plnění je komplexní realizace vzdělávacího programu v oblasti klíčových kompetencí dle projektu „Rozvoj klíčových kompetencí zaměstnanců společnosti ACO Industries k.s., registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/35.00776

Cílovou skupinou vzdělávání této zakázky jsou zaměstnanci společnosti ACO Industries. k.s.

Součástí plnění je zajištění pronájmu školicích místností ke všem vzdělávacím kurzům této zakázky.

Zakázka se skládá z následujících vzdělávacích aktivit:

 

Název:

Rozvoj vlastního potenciálu (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

6

Počet dnů celkem:

12

Cíl:

Cílem je, aby účastníci poznali svůj vlastní potenciál, naučili se ho využívat ve svůj prospěch a efektivně jej rozvíjet. Naučí se, jak lépe čelit zrychlující se době bez frustrace a jak být lépe připraveni dosahovat pracovních i osobních cílů

Název:

Strategické myšlení (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

3 dny

Počet skupin:

2

Počet dnů celkem:

6

Cíl:

Rozvinout u účastníků jejich strategické myšlení, seznámit je s některými technikami používanými při tvorbě strategií a na modelových situacích procvičit schopnosti vytvářet strategie a následně je realizovat.

Název:

Řízení projektů I. (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

2 dny

Cíl:

Účastníci získají poznatky o účelných přístupech k procesu plánování projektu, uvědomí si podstatu, význam a přínosy projektového řízení, budou schopni přesně definovat cíle projektu a naučí se ověřené postupy plánování projektových prací vč. časového rozvrhu, alokace zdrojů a rozpočtování.

Název:

Řízení projektů II. (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

2 dny

Cíl:

Účastníci získají znalosti, jak správně optimalizovat časové posloupnosti jednotlivých činností a kritickou cestu, minimalizovat projektová rizika, řídit a monitorovat komplexní rozpočty, implementovat do projektů nezbytné změny, nastavit optimální časové rozvržení úkolů při zachování flexibility rozhodování a zajistit efektivní kontinuální informovanost v rámci funkčního projektového týmu.

Název:

Řízení vývojových projektů (otevřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

2

Cíl:

Navázat na školení v oblasti řízení projektů a prohloubit znalosti a schopnosti produktových manažerů v řízení vývojových projektů.

Název:

Rozvoj vlastního potenciálu (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

6

Počet dnů celkem:

12

Cíl:

Účastníci poznají svůj vlastní potenciál, naučí se ho využívat ve svůj prospěch a efektivně jej rozvíjet. Naučí se, jak lépe čelit zrychlující se době a jak být lépe připraveni dosahovat pracovních i osobních cílů.

Název:

Komunikace prostřednictvím médií

Časový rozsah:

1 den

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

1

Cíl:

Seznámit účastníky s tím, jak úspěšně komunikovat, v čem tkví hlavní rizika při komunikaci, jaké náležitosti by mělo mít sdělení a jak působit důvěryhodně, jistě a informovaně.

Název:

Prezentace a sebeprezentace (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

1 den

Počet skupin:

2

Počet dnů celkem:

2

Cíl:

Zdokonalení účastníků v zákonitostech prezentací, kultivaci mluveného projevu, naučit se, jak dobře prezentovat a zaujmout posluchače svým vlastním prezentačním stylem, získat komplexní informace o přípravě a průběhu vlastní prezentace a praktické rady, jak přesvědčivě motivovat posluchače a natrénovat si vystupování před skupinou lidí.

Název:

Školení školitelů (otevřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

2

Cíl:

Zdokonalit interní lektory, kteří se budou podílet na realizaci některých

školících aktivit, v základech andragogických dovedností.

Název:

Řešení konfliktů (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

6

Počet dnů celkem:

12

Cíl:

Naučit účastníky jak zvládat konflikty a efektivně argumentovat, seznámit je s typickými vzorci konfliktů a se strategiemi, jak z nich vystoupit, osvojit si schopnost prosadit se a zároveň respektovat potřeby druhých.

Název:

Týmové rozhodování (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

3 dny

Počet skupin:

4

Počet dnů celkem:

12

Cíl:

Zdokonalit schopnost účastníků efektivně spolupracovat v rámci vlastního pracovního týmu a spolupodílet se na týmovém rozhodování, podporovat žádoucí projevy určující efektivní spolupráci a rozhodování a předcházet a omezovat jevy nežádoucí. Na modelových situacích procvičit týmové rozhodování a dát účastníkům zpětnou vazbu.

Název:

Budování vztahů se zákazníky I (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

2

Cíl:

Zlepšit schopnost účastníků mít přehled o zákaznících, jejich potřebách, schopnost zákazníky rozdělit, vytipovat V.I.P. klientelu a osvojit si metody, jak se o klienty lépe „starat“ – aktivní práce s klienty, systémy poprodejní péče a jejich aplikace do praxe.

Název:

Budování vztahů se zákazníky II (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

1

Počet dnů celkem:

2

Cíl:

Navázat na seminář Budování vztahů se zákazníky I. a dále prohlubovat znalosti vybraných jedinců v oblasti budování vztahů se zákazníky a poprodejní péče

Název:

Vedení pracovních týmů I (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

4

Počet dnů celkem:

8

Cíl:

Na základě tohoto kursu by si měli účastníci více uvědomit svou roli ve vedení týmu, budovat svou neformální autoritu, identifikovat vlastní styl vedení lidí, popsat rozvržení týmových rolí, měli by se naučit analyzovat dynamiku vývoje týmu, rozvíjet, motivovat a efektivně vést tým a lépe najít nejvhodnější přístup ke zvládání obtížných situací v týmu.

Název:

Vedení pracovních týmů II (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

4

Počet dnů celkem:

8

Cíl:

Kurz prohloubí znalosti frekventantů získané při semináři Vedení pracovních týmů I.

Název:

Efektivní komunikace (uzavřený kurs)

Časový rozsah:

2 dny

Počet skupin:

10

Počet dnů celkem:

20

Cíl:

Kurs pomůže zdokonalit úroveň komunikace účastníků s podřízenými, nadřízenými, kolegy i obchodními partnery, pomůže účastníkům identifikovat jejich silné a slabé stránky, které v této oblasti mají, a rozvíjet jejich schopnost uspět v různých pracovních situacích

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2297000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
29.10.2010 12.00 hodin, rozhodující je čas doručení zadavateli / listopad 2010 – srpen 2012 / 22 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Přibyslav, okres Havlíčkův Brod

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium a jeho váha 1. Cena – 25% 2. Kvalita lektorů – 40% 3. Kvalita vzdělávacích kurzů – 35%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb. prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. • Dodavatel dokládá originál či úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. • Dále dodavatel doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, tímto dokladem může být originál či úředně ověřená kopie výpisu ze živnostenského listu nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu. • Splnění ekonomických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží kopii pojistné smlouvy za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě s limitem pojistného plnění odpovídající částce minimálně 3 mil. Kč. • Technické kvalifikační předpoklady doloží dodavatel, který: prokáže zkušenosti s vedením vzdělávacích seminářů pro výkonné profese ve výrobních firmách předložením referencí alespoň od tří firem, předložením odborných životopisů prokáže, že disponuje alespoň 5 lektory schopnými vést výcvik dle výše uvedené specifikace, přičemž alespoň jeden z nich je graduovaný psycholog, doložením referencí alespoň od tří firem prokáže zkušenosti s realizací projektů hrazených z prostředků ESF, disponuje systémem, pomocí něhož lze elektronickou formou zjišťovat účinnost vzdělávacích aktivit. • Čestná prohlášení budou podepsána statutárním zástupcem dodavatele nebo zmocněnou osobou pověřenou; v případě potvrzení čestného prohlášení zmocněnou osobou doloží dodavatel v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3 ze dne 15.10.2009; na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V dokumetaci zadávacího řízení je uvedeno jako jedno z hodnotících kritérií "Kvalita lektorů". Z upřesňujících informací souvisejících s metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ (ve verzi 1.3) vyplynulo, že toto kriterium je neakceptovatelné,proto bude zadávací řízení zrušeno. Hodnotící kritera budou změněna a zadávací řízení znovu zadáno (s adekvátním posunem termínů).

Datum ukončení: 13. 10. 2010


 
Uveřejněno: 11. 10. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016