Vzdělávání Stakoplast
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6132
Název zakázky: Vzdělávání Stakoplast
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 1. 2011
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: STAKOPLAST cz, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Lidická 153, 386 01 Strakonice
- Jméno: Ing. Dana Kašparová tel.: 385792410, e-mail: kasparova@stakoplast.cz
IČ zadavatele: 26045028
DIČ zadavatele: CZ26045028
- Jméno: Ing. Dana Kašparová
- Telefon: 385792410
- E-mail: kasparova@stakoplast.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 1. 2011 14:00
Místo pro podání nabídek: STAKOPLAST cz, spol. s r.o., Vojnova 281, Týn nad Vltavou, PSČ 375 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Nákup služby od dodavatele, který zajistí manažerské a odborné vzdělávání pro zaměstnance společnosti STAKOPLAST cz, spol.s.r.o.
Vzdělávání je rozděleno do následujících klíčových aktivit:
1 – VZDĚLÁVÁNÍ MANAGEMENTU
Č. Název školení
1.0 Identifikační workshop
1.1 Efektivní komunikace
1.2 Firemní kultura
1.3 Motivace zaměstnanců
1.4 Time management
1.5 Vedení porad a týmů
1.6 Řízení změn a projektů
1.7 Štíhlá výroba
1.8 Marketing CIMA - A
1.9 Strategie řízení prodeje
1.10 Úspěšné vedení prodejního týmu
1.11. Příprava manažera výroby
1.12 Hodnotící workshop
2 – VZDĚLÁVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU
Č. Název školení
2.0 Identifikační workshop
2.1 Firemní kultura
2.2 Efektivní komunikace
2.3 Prodejní dovednosti
2.4 Psychologie prodeje
2.5 Jak vytvořit a úspěšně prezentovat obchodní nabídku
2.6 Prezentační dovednosti
2.7 Základy stavebních činností při rekonstrukcích a zateplování budov
2.8 Hodnotící workshop
3 – VZDĚLÁVÁNÍ TECHNICKO-ORGANIZAČNÍCH PRACOVNÍKŮ
Č. Název školení
3.0 Identifikační workshop
3.1 Firemní kultura
3.2 Efektivní komunikace
3.3 Řízení konfliktů
3.4 Štíhlá výroba a její řízení
3.5 Plnění požadavků normy ISO ve společnosti STAKOPLAST cz
3.6 Logistika malého a středního podniku
3.7 Individuální profesní příprava účetní
3.8 Hodnotící workshop
4 – VZDĚLÁVÁNÍ KLÍČOVÝCH DĚLNÍKŮ
Č. Název školení
4.0 Identifikační workshop
4.1 Jakost
4.2 Životní prostředí
4.3 Firemní kultura
4.4 Efektivita a produktivita práce
4.5 Normování
4.6 Základy systémové údržby
4.7 Efektivní komunikace
4.9 Štíhlá výroba
4.10 BOZP
4.11 Hodnotící Workshop
5 – ROZVOJ SYSTÉMU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
Č. Název
5.1. Cílem aktivity je dopracování procesů ŘLZ do systémové podoby podle potřeb naší společnosti. Naše společnost prochází přerodem z rodinné firmy, kde byly personální věci řešeny intuitivně. Dnes, když má naše společnost již 55 zaměstnanců, potřebujeme systémově nastavit základní personální procesy, jako jsou popisy kompetencí, systém hodnocení, kariérní plány a plány rozvoje.
Aktivita začne analytickými činnostmi - zmapováním personálních procesů. Na základě analýzy bude navržena optimalizace stávajících personálních procesů a zavedeny procesy nové. Chtěli bychom vytvořit systém hodnocení zaměstnanců, který v naší firmě dosud není.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1750000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení zakázky je ihned po podpisu smlouvy s vybraným dodavatelem v únoru 2011. Předpokládané ukončení je v prosinci 2012. Časový harmonogram plnění bude upřesněn s dodavatelem s ohledem na sezónnost výroby.
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorách objednatele, dodavatele nebo v pronajatých prostorách.
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena s váhou 20 % • Kvalita a obsah nabízených služeb s váhou 55 % • Metody vzdělávání s váhou 25 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dle zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Dle zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek-stakoplast.pdf (29. 4. 2016 00:00)
- zadavaci-dokumentace-stakoplast-cz.pdf (29. 4. 2016 00:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Gradua-CEGOS, s.r.o.
IČ: 25605381
DIČ: CZ25605381
Sídlo: Karlovo náměstí 7/325, 128 01 Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Karel Bednář - ředitel a jednatel společnosti
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
Datum ukončení: 10. 2. 2011