Zpět

Vzdělávání Stakoplast

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6132

Název zakázky: Vzdělávání Stakoplast

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 1. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: STAKOPLAST cz, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Lidická 153, 386 01 Strakonice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dana Kašparová tel.: 385792410, e-mail: kasparova@stakoplast.cz

IČ zadavatele: 26045028

DIČ zadavatele: CZ26045028

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Dana Kašparová
  • Telefon: 385792410
  • E-mail: kasparova@stakoplast.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 1. 2011 14:00

Místo pro podání nabídek:
STAKOPLAST cz, spol. s r.o., Vojnova 281, Týn nad Vltavou, PSČ 375 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Nákup služby od dodavatele, který zajistí manažerské a odborné vzdělávání  pro zaměstnance společnosti STAKOPLAST cz, spol.s.r.o.

 Vzdělávání je rozděleno do následujících klíčových aktivit:

 

1 – VZDĚLÁVÁNÍ MANAGEMENTU

 

Č.      Název školení

1.0   Identifikační workshop

1.1   Efektivní komunikace

1.2   Firemní kultura

1.3   Motivace zaměstnanců

1.4   Time management

1.5   Vedení porad a týmů

1.6   Řízení změn a projektů

1.7   Štíhlá výroba

1.8   Marketing CIMA - A

1.9   Strategie řízení prodeje

1.10 Úspěšné vedení prodejního týmu

1.11. Příprava manažera výroby

1.12 Hodnotící workshop

 

2 – VZDĚLÁVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU

 

Č.    Název školení

2.0   Identifikační workshop

2.1   Firemní kultura

2.2   Efektivní komunikace

2.3   Prodejní dovednosti

2.4   Psychologie prodeje

2.5   Jak vytvořit a úspěšně prezentovat obchodní nabídku

2.6   Prezentační dovednosti

2.7   Základy stavebních činností při rekonstrukcích a zateplování budov

2.8   Hodnotící workshop

 

3 – VZDĚLÁVÁNÍ TECHNICKO-ORGANIZAČNÍCH PRACOVNÍKŮ

 

Č.    Název školení

3.0  Identifikační workshop

3.1  Firemní kultura

3.2  Efektivní komunikace

3.3  Řízení konfliktů

3.4  Štíhlá výroba a její řízení

3.5  Plnění požadavků normy ISO ve společnosti STAKOPLAST cz

3.6  Logistika malého a středního podniku

3.7  Individuální profesní příprava účetní

3.8  Hodnotící workshop

 

4 – VZDĚLÁVÁNÍ KLÍČOVÝCH DĚLNÍKŮ

 

Č.    Název školení

4.0   Identifikační workshop

4.1   Jakost

4.2   Životní prostředí

4.3   Firemní kultura

4.4   Efektivita a produktivita práce

4.5   Normování

4.6   Základy systémové údržby

4.7   Efektivní komunikace

4.9   Štíhlá výroba

4.10  BOZP

4.11 Hodnotící Workshop

 

5 – ROZVOJ SYSTÉMU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ

 

Č.     Název

5.1.   Cílem aktivity je dopracování procesů ŘLZ do systémové podoby podle potřeb naší společnosti. Naše společnost prochází přerodem z rodinné firmy, kde byly personální věci řešeny intuitivně. Dnes, když má naše společnost již 55 zaměstnanců, potřebujeme systémově nastavit základní personální procesy, jako jsou popisy kompetencí, systém hodnocení, kariérní plány a plány rozvoje.

Aktivita začne analytickými činnostmi - zmapováním personálních procesů. Na základě analýzy bude navržena optimalizace stávajících personálních procesů a zavedeny procesy nové. Chtěli bychom vytvořit systém hodnocení zaměstnanců, který v naší firmě dosud není.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1750000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení zakázky je ihned po podpisu smlouvy s vybraným dodavatelem v únoru 2011. Předpokládané ukončení je v prosinci 2012. Časový harmonogram plnění bude upřesněn s dodavatelem s ohledem na sezónnost výroby.

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorách objednatele, dodavatele nebo v pronajatých prostorách.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena s váhou 20 % • Kvalita a obsah nabízených služeb s váhou 55 % • Metody vzdělávání s váhou 25 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dle zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dle zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Gradua-CEGOS, s.r.o.
    IČ:        25605381
    DIČ:     CZ25605381
    Sídlo:   Karlovo náměstí 7/325, 128 01  Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Ing. Karel Bednář - ředitel a jednatel společnosti
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ:      26813335
    DIČ:    CZ26813335
    Sídlo:   Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov

 

Datum ukončení: 10. 2. 2011


 
Uveřejněno: 11. 1. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016