Zpět

Zajištění informační a komunikační kampaně na podporu obětem trestných činů v rámci projektu "Proč zrovna já?"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10573

Název zakázky: Zajištění informační a komunikační kampaně na podporu obětem trestných činů v rámci projektu "Proč zrovna já?"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: AREA 2000 s.r.o. – Středisko Tender Consulting se sídlem Riegrova 46, 572 01 Polička jejímž jménem jedná Mgr. Jaromír Kašpar – jednatel IČO: 259 37 774 DIČ: CZ25937774 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném KS v Hradci Králové, oddíl C, vložka 16063. Tel.: +420 725 735 521 Fax: + 420 461 721 749 E-mail: j.kaspar@area2000.cz

IČ zadavatele: 708 88 060

DIČ zadavatele: CZ70888060

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jaromír Kašpar
  • Telefon: 725 735 521
  • E-mail: j.kaspar@area2000.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 7. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude během lhůty pro podání nabídek doručena osobně, nebo doporučeně prostřednictvím držitele poštovní licence, nebo kurýrní služby do podatelny na adresu: Česká republika – Probační a mediační služba, Hybernská 18, 110 00 Praha 1. Úřední hodiny podatelny jsou v pondělí až čtvrtek vždy od 8:30 do 15:00 hodin, v pátek pak od 8:30 do 13:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je poskytnutí reklamních a marketingových služeb, konkrétně realizace komunikační kampaně projektu Probační a mediační služby na podporu obětí trestných činů s názvem „Proč zrovna já?“. Hlavním úkolem vybraného uchazeče bude zvýšit povědomí veřejnosti o tomto projektu, jehož cílem je podpora a pomoc obětem trestných činů při vyrovnávání se závažnou sociální událostí trestného činu a usnadnění návratu k běžnému životu.

Pracovníci poboček PMS pomáhají obětem v právním poradenství (osobní, telefonní, e-mailové), mohou poskytnout například informace o trestním řízení, následných službách jako je mediace, informace o právech oběti, nebo programy restorativní justice, doprovody obětí, atd.

Projekt je v současné době realizován ve 40 městech po celé České republice.
Konkrétně jde o lokality:  Ostrava, Opava, Frýdek-Místek, Karviná, Havířov, Olomouc, Šumperk, Bruntál, Přerov, Vsetín, Hradec Králové, Pardubice, Liberec, Svitavy, Náchod, Plzeň, Rokycany, Kalovy Vary, Chomutov, Rakovník, Ústí nad Labem, Děčín, Most, Česká Lípa, Rumburk, České Budějovice, Český Krumlov, Prachatice, Jihlava, Pelhřimov, Brno, Třebíč, Žďár nad Sázavou, Zlín, Uherské Hradiště, Kladno, Mladá Boleslav, Nymburk, Kolín, Kutná Hora.

 

Kampaň k projektu „Proč zrovna já?“ má veřejnosti zprostředkovat informace
o existenci poboček PMS a o službách, které pracovníci poboček nabízí.

Primárním poselstvím kampaně je  více informovat oběti trestných činů (a jejich blízké), že v místě jejich bydliště je poradna Probační a mediační služby, která jim zdarma pomůže orientovat se,  jak dál v této složité životní situaci.

Sekundárně je poselství kampaně určeno široké veřejnosti (každý se může stát obětí trestného činu) a má napomoci otevřít diskusi k tomuto tématu a udržení zájmu
o tuto problematiku.

Kampaň má zdůraznit informační zdroje, kde se mohou občané o této službě dozvědět, zejména dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu www.restorativnijustice.cz. Kampaňmusí dobře ztvárnit a vyjádřit poslání projektu, a dostat službu do povědomí široké veřejnosti a tím pomoci obětem trestného činu nebo i jejich blízkým.

Kampaň musí rovněž zajistit povinnou publicitu projektu, který je financován z fondů EU.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30. 11. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je Česká republika.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem této veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky určená podle dílčích hodnotících kritérií. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise podle níže uvedených dílčích hodnotících kritérií: Dílčí hodnotící kritéria Váha v % 1. Nabídková cena 60 2. Kvalita vzorového návrhu kampaně 40 Popis dílčího kritéria Nabídková cena: Hodnocena bude vždy nabídková cena v korunách českých bez DPH. Způsob hodnocení dílčího kritéria Nabídková cena: Dílčí kritérium Nabídková cena bude hodnoceno tak, že nejlépe bude v kritériu hodnocena cena nejnižší. Body se následně přidělí podle vzorce: (nejnižší hodnocená cena : aktuálně hodnocená cena) x 100 = počet bodů pro zjištění vážené hodnoty se bodový zisk násobí koeficientem 0,6 Popis dílčího kritéria Kvalita vzorového návrhu kampaně: Uchazeč ve své nabídce předloží vzorové návrhy: • outdoorové reklamy, • PR článku, • rozhlasového spotu. U outdoorové reklamy předloží uchazeč návrh CL a plakátu A3 ve formátu *.pdf. Požaduje se, aby koncept svým emocionálním ztvárněním co nejlépe vystihl poselství projektu. Jako vzorový PR článek se bude hodnotit článek na 1 stránky deníku. Minimální počet znaků je stanoven na 3500. Vzorový článek bude předložen ve formátech *.pdf a *.doc. Předložení kratšího článku bude mít za následek vyřazení nabídky. U rozhlasového spotu bude hodnocena srozumitelnost a jednoznačnost sdělení ve vztahu ke klíčové myšlence projektu. Minimální délka spotu je stanovena na 2 minuty. Spot bude předložen ve formátu *.mp3, nebo *.wav. Předložení spotu o kratší stopáži bude mít za následek vyřazení nabídky. Tyto návrhy poslouží výhradně pro účely hodnocení, nemusí být tedy automaticky shodné s prostředky, které budou v kampani skutečně nasazeny. Je nezbytné, aby vizuální, textová i poslechová forma zohlednila cíle kampaně, jak jsou popsány v popisu předmětu plnění. Při zpracování všech návrhů scénáře Zadavatel očekává projekci vlastních představ (tj. požadovaných cílů kampaně) a kreativitu uchazeče. Hodnotící komisí bude hodnocen každý vzorový návrh (tj. vzorový návrh outdoorové reklamy, PR článku a rozhlasového spotu) ze tří hledisek: 1) Naplnění požadavků zadavatele, 2) atraktivita 3) přehlednost, srozumitelnost a celková úroveň. Nadto bude z těchto tří hledisek posuzován a hodnocen celkový kreativní koncept kampaně, v jehož rámci se bude hodnotit především provázanost kampaně (tj. jak je do kampaně zapracováno klíčové sdělení) a její jednotný styl.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Nabídka bude předložena v jednom originálu a jedné kopii, v písemné formě, v českém jazyce v souladu se zadávacími podmínkami, a to včetně požadovaného řazení nabídky i dokladů k prokázání kvalifikace. Originál bude na titulní straně označen jako „ORIGINÁL“, kopie bude označena na titulní straně jako „KOPIE“ a bude přesnou a úplnou kopií originálu. Zároveň uchazeč tyto dokumenty poskytne v elektronické podobě na nosiči dat, který bude zabezpečen proti možnosti provedení jakýchkoliv dodatečných změn v datech v něm obsažených. Nosič musí být označen identifikačními údaji uchazeče a názvem a označením předmětu veřejné zakázky. Dokumenty v elektronické podobě budou poskytnuty ve formátu pro běžně dostupný textový editor, tabulkový procesor (*.doc/x, *xls/x), oskenované materiály (*.pdf). Nabídka a doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh svázány do jednoho svazku. Svazek bude na první straně označen názvem veřejné zakázky a obchodní firmou a sídlem uchazeče a údajem o tom, zda se jedná o originál nebo kopii. Nabídku a ostatní písemnosti je možné předložit pouze v českém jazyce, s výjimkou dokladů o prokázání kvalifikace, které je možno předložit rovněž ve slovenském jazyce, a s výjimkou vysokoškolských diplomů, které je možné předložit též v jazyce latinském. Veškeré doklady musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy, přepisy a nesrovnalosti, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. V případě rozporů mezi jednotlivými výtisky nabídky se považuje za rozhodný text originálního vyhotovení nabídky. V případě rozdílu mezi tištěnou a elektronickou verzí bude platné originální vyhotovení tištěné verze. Originál nabídky musí být zabezpečen proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Všechny listy nabídky včetně příloh je doporučeno prošít a provázat šňůrkou, jejíž konec po převázání bude přelepen zálepkou a opatřen razítkem a podpisem uchazeče. Veškeré doklady nebo prohlášení, u nichž je požadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Všechny listy svazku budou očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1. Nabídky faxem ani elektronická forma podání nabídek se nepřipouští. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 s platností od 2. 3. 2015.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 22. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016