Zpracování studie proveditelnosti pro projekt Elektronická neschopenka včetně elektronického hlášení změn v průběhu pracovní neschopnosti
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4472
Název zakázky: Zpracování studie proveditelnosti pro projekt Elektronická neschopenka včetně elektronického hlášení změn v průběhu pracovní neschopnosti
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2010
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/32.00016 Zpracování analýz pro projekt Elektronická neschopenka včetně elektronického hlášení změn v průběhu pracovní neschopnosti příjemce: Česká správa sociálního zabezpečení
Název/obchodní firma zadavatele: Česká správa sociálního zabezpečení Praha
Sídlo zadavatele: Křížová 25, Praha 5, PSČ 225 08
- Jméno: JUDr. Božena Michálková, ústřední ředitelka bozena.michalkova@cssz.cz +420257062689
IČ zadavatele: 00006963
DIČ zadavatele: CZ00006963
- Jméno: Ing. Jiří Kudlík, ředitel odboru 13
- Telefon: +420 257 062 984
- E-mail: jiri.kudlik@cssz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2010 15:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna v sídle zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
zakázka na služby
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín plnění do 2 měsíců od podpisu smlouvy o dílo
Místo dodání / převzetí plnění: Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: • výše nabídkové ceny (váha 65 %) • dodací lhůta (váha 20 %) • metodologie a návrh řešení (váha 15 %)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních, profesních, ekonomických a finančních, a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele; podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace je uvedena v přiložené výzvě k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3. s platností od 15.10.2009
Soubory ke stažení:
- vyzva2.doc (28. 4. 2016 20:00)
- zd-fondy.doc (28. 4. 2016 20:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Deloitte Advisory s.r.o.
IČ: 27582167
DIČ:
Sídlo: Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: INSTRATEGY o.s.
IČ: 26671174
DIČ:
Sídlo: Vinohradská 190, 130 00 Praha 3 - 3. uchazeč
Název: AQE advisors a.s.
IČ: 26954770
DIČ:
Sídlo: Jakubské náměstí 101/2, 602 00 Brno
Datum ukončení: 29. 6. 2010