Zpět

Zpracování studie proveditelnosti pro projekt Elektronická neschopenka včetně elektronického hlášení změn v průběhu pracovní neschopnosti

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4472

Název zakázky: Zpracování studie proveditelnosti pro projekt Elektronická neschopenka včetně elektronického hlášení změn v průběhu pracovní neschopnosti

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: Česká správa sociálního zabezpečení Praha

Sídlo zadavatele: Křížová 25, Praha 5, PSČ 225 08

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Božena Michálková, ústřední ředitelka bozena.michalkova@cssz.cz +420257062689

IČ zadavatele: 00006963

DIČ zadavatele: CZ00006963

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Kudlík, ředitel odboru 13
  • Telefon: +420 257 062 984
  • E-mail: jiri.kudlik@cssz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2010 15:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna v sídle zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

zakázka na služby

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění do 2 měsíců od podpisu smlouvy o dílo

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• výše nabídkové ceny (váha 65 %) • dodací lhůta (váha 20 %) • metodologie a návrh řešení (váha 15 %)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základních, profesních, ekonomických a finančních, a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele; podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace je uvedena v přiložené výzvě k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3. s platností od 15.10.2009

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Deloitte Advisory s.r.o.
    IČ: 27582167
    DIČ:
    Sídlo: Karolinská 654/2, 186 00  Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: INSTRATEGY o.s.
    IČ: 26671174
    DIČ:
    Sídlo: Vinohradská 190, 130 00  Praha 3

  • 3. uchazeč
    Název: AQE advisors a.s.
    IČ: 26954770
    DIČ:
    Sídlo: Jakubské náměstí 101/2, 602 00  Brno

Datum ukončení: 29. 6. 2010


 
Uveřejněno: 9. 3. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016