Zpět

Zvýšení kvality veřejných služeb MěÚ Židlochovice prostřednictvím změny procesů a postupů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8647

Název zakázky: Zvýšení kvality veřejných služeb MěÚ Židlochovice prostřednictvím změny procesů a postupů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Židlochovice

Sídlo zadavatele: Židlochovice, Masarykova 100, PSČ: 667 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vlastimil Helma, starosta Telefon: 547 426 012, 608 729 321 E-mail: helma@zidlochovice.cz

IČ zadavatele: 00282979

DIČ zadavatele: CZ00282979

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Richterová
  • Telefon: 604 290 408
  • E-mail: richterova@zidlochovice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 5. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Židlochovice, Masarykova 100, PSČ: 667 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění se skládá ze 3 klíčových aktivit:

 

  1. Implementace principů procesního řízení do praxe úřadu
  2. Aplikace strategického plánování a tvorby zásadních koncepcí rozvoje samosprávného celku
  3. Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti úřadů samosprávy (good governance)

 

a aktivity Vzdělávání související s klíčovými aktivitami.

 

Nabídku v rámci této zakázky lze předkládat výhradně na kompletní dodávku s možností využití subdodávek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 805785,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení prací: ihned po podpisu smlouvy Nejzazší termín dokončení prací: 11/2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Židlochovice, Masarykova 100, PSČ: 667 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny v souladu s § 78 odst. 1 písm. a) zákona a to na základě ekonomické výhodnosti nabídky. Dílčí hodnotící kritéria veřejné zakázky: a) Celková nabídková cena bez DPH - váha dílčího kritéria 60 % b) Komplexnost a kvalita nabídky - váha dílčího kritéria 40 % V rámci dílčího hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH bude ohodnocena nejlevnější nabídka 100 body. Každá další hodnocená nabídka bude bodově ohodnocena ve vztahu k nejlevnější nabídce. Bodová hodnota bude vynásobena váhou kritéria, tedy 0,6. Maximální počet bodů v rámci hodnotícího kritéria celková nabídková cena bez DPH činí 60 bodů. V rámci dílčího hodnotícího kritéria Komplexnost a kvalita nabídky bude zadavatel hodnotit soulad nabídky se zásadami kvality, efektivity a přínosu pro zadavatele. Hodnocení bude prováděno pomocí subkritérií za následujících podmínek: Koncepce realizace projektu – soulad s cíly projektu (1-30 bodů) Účelnost, specifičnost veřejné správy, vyváženost Cílem subkritéria je vyhodnotit, nakolik navržená koncepce směřuje k naplnění účelu projektu, jímž je zefektivnění a zkvalitnění chodu úřadu a to prostřednictvím cílů: - optimalizace procesů, - strategického plánování, - transparentnosti a otevřenosti úřadu. Zadavatel očekává, že dodavatel v navržené koncepci zohlední specifika veřejného správy; vystihne klíčové momenty projektu a vhodně propojí jednotlivé klíčové aktivity tak, aby bylo efektivně využíváno všech informací a výstupů získaných v průběhu realizace projektu. Koncepce bude vyvážená a stejně pečlivě jako vlastní realizace projektu bude řešena též implementace přijatých opatření a mechanismů pro následnou životaschopnost a funkčnost projektu. Způsob hodnocení: za 100% vyhovující bude považována ta nabídka, která se nejvíce přiblíží očekávání popsaném v zadávací dokumentaci a obdrží max. počet bodů. U ostatních předložených nabídek bude při hodnocení krácen bodový příděl úměrně k 100% vyhovující nabídce. Metody realizace klíčových aktivit (1-30 bodů) Vhodnost, kvalita, rozsah Hodnoceno bude, zda navržené metody byly zvoleny adekvátně ve vztahu k předmětu zakázky, jsou v souladu s požadovanou koncepcí a zda směřují k naplnění cílů jednotlivých klíčových aktivit (včetně konkrétních výstupů). Navržené metody musí být jasně definovány, vzájemně propojeny do funkčního celku s jasně stanovenými etapami a kontrolními body. Zadavatel očekává a bude hodnotit, zda jednotlivé kroky na sebe logicky navazují a zda navržené metody obsahují zapojení jak pracovníků úřadu, tak veřejnosti a to adekvátně k jednotlivým klíčovým aktivitám. Hodnotit bude míru a způsob využití praktických znalostí a zkušeností pracovníků úřadu, klade důraz na efektivitu jejich zapojení při zachování přiměřenosti časového zaneprázdnění projektem, uchazeč uvede požadavky na míru součinnosti objednatele. Dále bude posuzovat způsob zjišťování potřeb a zkušeností veřejnosti a její zapojení do projektu - zadavatel upřednostňuje použití metod dle zásad komunitního plánování. Při posuzování kvality metod bude hodnoceno též nastavení řízení projektu – mj. nastavením systému pravidelných setkání projektového a realizačního týmu vč. návrhu hodnotících parametrů, způsobu kontroly realizace projektu, definování jednotlivých klíčových fází a řízení rizik (popis všech důležitých rizikových faktorů a hrozeb a jejich dostatečná eliminace). Navržené metody musí zahrnovat i zajištění řádné implementace a udržitelnosti výstupů – např. nastavení pravidel pro uplatnění v praxi, vytvoření mechanismů či nástrojů pro sledování průběhu procesů, hodnocení, kontrol plnění odpovědností, aktualizací, a to formou metodik, vnitřních pokynů, návrhů SW nástrojů apod. Způsob hodnocení: jako 100% vyhovující bude považována ta nabídka, která se nejvíce přiblíží očekávání popsaném v zadávací dokumentaci a obdrží max. počet bodů. U ostatních předložených nabídek bude při hodnocení krácen bodový příděl úměrně k 100% vyhovující nabídce. Rozsah, metody a formy vzdělávání (1-20 bodů) Cílem subkritéria je vyhodnotit, zda obsahová náplň kurzů nabídky odpovídá klíčovým aktivitám, ke kterým by se měla vztahovat; zda co do obsahu, rozsahu i načasování odpovídá potřebám projektu, tzn., že zadavatel očekává průběžné vzdělávání dle nároků jednotlivých etap a klíčových aktivit projektu – (např. při zahájení realizace úvodní proškolení dotčených pracovníků tak, aby byli schopni se odpovídajícím způsobem zapojit do projektu apod.). Související vzdělávání by mělo být nastaveno tak, aby umožnilo úspěšnou spolupráci pracovníků MěÚ Židlochovice s řešitelským týmem dodavatele po celou dobu realizace projektu a i po ukončení projektu byli schopni zajišťovat jeho udržitelnost. Zadavatel bude posuzovat kvalitu metod vzdělávání - důraz na zajištění přenosu získaných informací do praxe, přehlednost a vypovídací schopnost podkladových materiálů (na základě předložené ukázky), odpovídající odbornost a praktické zkušenosti lektorů (lektorské zabezpečení), kreativnost navržených způsobů práce. Zadavatel bude pozitivně hodnotit i případné doplňkové formy vzdělávání a očekává, že vzdělávání bude v co nejvyšší míře akreditováno. Způsob hodnocení: jako 100% vyhovující bude považována ta nabídka, která se nejvíce přiblíží očekávání popsaném v zadávací dokumentaci a obdrží max. počet bodů. U ostatních předložených nabídek bude při hodnocení krácen bodový příděl úměrně k 100% vyhovující nabídce. Jednoznačnost a vypovídací hodnota návrhu řešení zakázky (1-20 bodů) Zadavatel bude hodnotit, zda je nabídka přehledná a jasná, zda uváděné metody, postupy, procesy a další jsou popsány výstižně a dostatečně detailně, aby nevznikaly nejasnosti o budoucím plnění zakázky. Z nabídky bude zřejmá celková koncepce a cíl jejího směřování. Dodavatel by měl dostatečně popsat celý proces realizace, jednotlivé etapy vč. harmonogramu. Měl by v nabídce detailně specifikovat, jak bude při realizaci zakázky postupovat, jaké zdroje informací plánuje použít a jakým způsobem s nimi bude pracovat, a jasně definovat dílčí cíle a konkrétní výstupy, aby bylo možné při realizaci kontrolovat, zda projekt probíhá v souladu s očekáváním. Způsob hodnocení: jako 100% vyhovující bude považována ta nabídka, která se nejvíce přiblíží očekávání popsaném v zadávací dokumentaci a obdrží max. počet bodů. U ostatních předložených nabídek bude při hodnocení krácen bodový příděl úměrně k 100% vyhovující nabídce. Hodnocení dílčího hodnotícího kritéria Komplexnost a kvalita nabídky: Každý uchazeč může získat v součtu za jednotlivá subkritéria maximálně 100 bodů. Bodová hodnota bude vynásobená váhou kritéria, tedy 0,4. Maximální počet bodů v rámci hodnotícího kritéria Komplexnost a kvalita nabídky proto činí 40 bodů. Na základě součtu výsledných hodnot dílčích kritérií u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty. Uchazeč není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot podmínek, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty podmínky, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě, než zadavatel požaduje.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel: a) uchazeč nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu. Jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby. Podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky a tento základní kvalifikační předpoklad musí splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) uchazeč nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu. Jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby. Podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky a tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) uchazeč v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči majetku uchazeče neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) uchazeč není v likvidaci, f) uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, g) uchazeč nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, h) uchazeč nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, i) uchazeč nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) zákona požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, j) uchazeč není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, k) uchazeči nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel, který předloží: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Technické kvalifikační předpoklady Technické kvalifikační předpoklady splní dodavatel, který předloží: 1) Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být: a. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo b. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Forma prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Skutečnosti rozhodné pro splnění kvalifikace musejí nastat ve lhůtě pro podání nabídek. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy. Doklady prokazující splnění kvalifikace, které jsou v jiném než českém jazyce, musí být předloženy v úředním překladu. To se netýká dokladů ve slovenském jazyce. Kvalifikační předpoklady - subdodavatelé V případě, kdy je kvalifikace prokazována prostřednictvím subdodavatele, je dodavatel povinen zadavateli předložit doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona subdodavatelem a smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace podle § 50 odst. 1 písm. b) až d) zákona. Dodavatel však není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona. Plnění více dodavateli Bude-li předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podají společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesních kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu. Dodavatelé jsou zároveň povinni předložit smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahu vzniklých v souvislosti s touto veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky. Důsledek nesplnění kvalifikace Dodavatel, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu, bude zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Předložení seznamu subdodavatelů, smlouvy, časového harmonogramu. Více viz zadávací dokumentace a její přílohy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel

Název: CATANIA GROUP s.r.o.

IČ: 28253591

DIČ: CZ28253591

Sídlo: Praha 3, Bořivojova 35, PSČ: 130 00

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dagmar Veselá

Poznámka k dodavateli: 

 

2. uchazeč

Název: EQUICA a.s.

IČ: 26490951

DIČ: CZ26490951

Sídlo: Praha 9, Rubeška 215/1, PSČ: 190 00

 

3. uchazeč

Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.

IČ: 49622005

DIČ: CZ49622005

Sídlo: Praha 6, Evropská 846/176a, PSČ: 160 00

 

4. uchazeč

Název: CORTIS Consulting s.r.o.

IČ: 26397668

DIČ: CZ26397668

Sídlo: Plzeň, Teslova 3, PSČ: 301 00

 

5. uchazeč

Název: BDO Advisory s.r.o.

IČ: 27244784

DIČ: CZ27244784

Sídlo: Praha 2, Italská 26, PSČ: 120 00

 

6. uchazeč

Název: AQE advisors, a.s.

IČ: 26954770

DIČ: CZ26954770

Sídlo: Brno, Tř. Kpt. Jaroše 1944/31, PSČ: 602 00

 

7. uchazeč

Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.

IČ: 28576217

DIČ: CZ28576217

Sídlo: Ostrava 2, Švabinského 1749/19, PSČ: 702 00

 

8. uchazeč

Název: BNV Consulting, s.r.o.

IČ: 27170241

DIČ: CZ27170241

Sídlo: Praha 1, Melantrichova 17b, PSČ: 110 00

 

9. uchazeč

Název: Scott & Hagget Czech, s.r.o.

IČ: 25133977

DIČ: CZ25133977

Sídlo: Praha 2, Španělská 742/6, PSČ: 120 00

 

10. uchazeč

Název: Icontio CR, s.r.o.

IČ: 29305012

DIČ: CZ29305012

Sídlo: Brno, U Vodárny 3032/2a, PSČ: 616 00

Datum ukončení: 2. 7. 2013


 
Uveřejněno: 14. 5. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016