- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Automatizace / robotizace procesů MěÚ Lysá nad Labem
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14012
Název zakázky: Automatizace / robotizace procesů MěÚ Lysá nad Labem
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016636 Podpora komunikace s občany a elektronizace procesů úřadu příjemce: Město Lysá nad Labem
Název/obchodní firma zadavatele: Město Lysá nad Labem
Sídlo zadavatele: Husovo nám. 23, 289 22 Lysá nad Labem
- Jméno: Ing. Karel Otava
- Telefon: +420325510233
- E-mail: starosta@mestolysa.cz
IČ zadavatele: 00239402
DIČ zadavatele: CZ00239402
- Jméno: Vladimír Matějíček
- Telefon: +420724101555
- E-mail: verejne.zakazky@equica.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 4. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Profil zadavatele: https://www.e-zakazky.cz/profil-zadavatele/e398a2a0-bebc-4bab-9230-2db9b53eb91d
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cíl zakázky
Cílem veřejné zakázky je automatizace / robotizace identifikovaných rutinních činností personálních procesů Městského úřadu Lysá nad Labem, jejichž výstupem bude zrychlení výkonu těchto činností prostřednictvím vhodného softwarového nástroje, snížení chybovosti při výkonu těchto činností a dosažení úspory lidských a finančních zdrojů úřadu při výkonu těchto činností.
Předmět zakázky
Veřejná zakázka je rozdělena na 2 samostatné části.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Část 1: Personální procesy
Dodávka a implementace softwarového nástroje na automatizaci / robotizaci procesů úřadu z oblasti personální, tj. procesů navázaných na personální a mzdový informační systém Městského úřadu.
Proškolení 100 úředníků / zaměstnanců Městského úřadu v oblasti automatizace a robotizace personálních procesů prostřednictvím naimplementovaného softwarového nástroje (školení v 5 skupinách po 20 pracovnících úřadu, rozsah školení 8 hodin). Školení proběhne v prostorách zadavatele.
Podpora provozu a servis řešení po dobu 60 měsíců v rozsahu a za podmínek uvedených v závazném návrhu Smlouvy o dílo a o poskytování služeb provozní podpory.
Další technické specifikace jsou uvedeny v příloze č. 4a – Technická specifikace.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Část 2: Workflow – schvalování dokumentů
- Dodávka a implementace softwarového nástroje na automatizaci / robotizaci procesů úřadu z oblasti workflow – schvalování dokumentů, tj. schvalovacích procesů navázaných na informační systém Městského úřadu (informační systém GINIS).
- Proškolení 100 úředníků / zaměstnanců Městského úřadu v oblasti automatizace a robotizace procesů z oblasti workflow – schvalování dokumentů prostřednictvím naimplementovaného softwarového nástroje (školení v 5 skupinách po 20 pracovnících úřadu, rozsah školení 8 hodin). Školení proběhne v prostorách zadavatele.
- Podpora provozu a servis řešení po dobu 60 měsíců v rozsahu a za podmínek uvedených v závazném návrhu Smlouvy o dílo a o poskytování služeb provozní podpory.
Další technické specifikace jsou uvedeny v příloze č. 4b – Technická specifikace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2366468,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 6 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle ustanovení § 114 ZZVZ dle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny. Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou cenou v Kč bez DPH.
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH
Nabídky budou hodnoceny na základě nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH za celý rozsah předmětu plnění veřejné zakázky. Pro hodnocení je rozhodná cena uvedená na Krycím listu nabídky.
Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady spojené s realizací předmětu veřejné zakázky včetně rizik, zisku a finančních vlivů (např. inflace). Nabídková cena bude zahrnovat veškeré činnosti vyplývající pro účastníka z výzvy a jejích příloh, o kterých účastník podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení předmětu veřejné zakázky nezbytné.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.
Podle § 53 odst. 4 ZZVZ dodavatel prokáže splnění podmínek kvalifikace pro účely podání nabídky předložením dokladů o kvalifikaci v kopiích. Dodavatel může požadované doklady nahradit čestným prohlášením, z jehož obsahu je zřejmé, že splňuje zadavatelem níže požadované podmínky kvalifikace nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky dle § 87 ZZVZ, přičemž doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilosti nesmějí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Dodavatel může při prokázání kvalifikace též postupovat podle ust. § 45 odst. 4 ZZVZ.
Zadavatel nabízí dodavateli ke splnění tohoto požadavku vzorové čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Povinnost předložit doklad může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, seznam kvalifikovaných dodavatelů atd.).
Dokumenty k prokázání kvalifikace nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Čestné prohlášení o splnění kvalifikace musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Zadavatel si v rámci kvalifikace vyhrazuje postup dle následujících ustanovení ZZVZ pro nadlimitní režim.
Základní způsobilost
Doklady předkládá pouze vybraný dodavatel před podpisem smlouvy. Zadavatel bude od vybraného dodavatele před podpisem smlouvy požadovat k doložení základní způsobilosti předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o splnění základní způsobilosti, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.
Dodavatel prokazuje základní způsobilost dle § 74 odst. 1 písm. a) až e) ZZVZ způsobem dle § 75 odst. 1 ZZVZ.
Dodavatel tak předloží:
- výpis z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a);
- potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b);
- čestné prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b);
- čestné prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c);
- potvrzení okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d);
- výpis z obchodního rejstříku nebo čestné prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e).
Profesní způsobilost
Doklady předkládá pouze vybraný dodavatel před podpisem smlouvy. Zadavatel bude od vybraného dodavatele před podpisem smlouvy požadovat k doložení profesní způsobilosti předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o splnění základní způsobilosti, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.
Dodavatel prokazuje profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 ZZVZ ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Dodavatel prokazuje profesní způsobilost dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ. Dodavatel tak předloží doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, tedy doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky alespoň v rozsahu „Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály“.
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi jeho sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.
Technická kvalifikace
Způsob prokázání technické kvalifikace:
Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel, který předloží
Ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ seznam významných dodávek a/nebo služeb poskytnutých dodavatelem včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Zadavatel stanovuje minimální úroveň výše uvedené technické kvalifikace takto. Dodavatel je povinen pro každou část samostatně předložit seznam, který bude obsahovat nejméně 2 významné zakázky obdobného charakteru, poskytnuté v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení, splňující níže uvedené požadavky.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Část 1: Personální procesy
A) Dodávka a implementace softwarového nástroje pro činnosti personálních procesů
Významná dodávka je dodávka obdobného charakteru předmětu plnění veřejné zakázky, tj. musí zahrnovat implementaci elektronického oběhu a schvalování personálních agend, přičemž cena významné dodávky musí být nejméně 50 000,- Kč bez DPH.
Nejméně 1 dodávka zahrnovala integraci na personální a mzdový systém DC2.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Část 2: Workflow – schvalování dokumentů
A) Dodávka a implementace softwarového nástroje pro činnosti procesů z oblasti workflow
Významná dodávka je dodávka obdobného charakteru předmětu plnění veřejné zakázky, tj. musí zahrnovat implementaci elektronického workflow schvalování dokumentů vč. objednávek a/nebo smluv, přičemž cena významné dodávky musí být nejméně 450 000,- Kč bez DPH.
Nejméně 1 dodávka zahrnovala integraci na IS GINIS v rozsahu integrace na evidenci smluv a/nebo integrace na objednávky a faktury.
Účastník může k prokázání splnění části způsobilosti a kvalifikace využít vzorové prohlášení, které je přílohou č. 2 této výzvy.
Ve smyslu ust. § 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ seznam členů realizačního týmu, kteří se budou přímo podílet na plnění VZ (dále jen „seznam členů realizačního týmu“).
Seznam členů realizačního týmu dodavatele bude dodavatelem předložen ve formě čestného prohlášení. Dodavatel je oprávněn využít vzorové čestné prohlášení uvedené v příloze č. 2 této výzvy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Část 1: Personální procesy
Implementační technik
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou nebo vyšší.
Praxe min. 5 let na obdobné pozici.
Účast na realizaci min. 5 významných dodávek implementace elektronického oběhu a schvalování personálních agend, přičemž min. 3 z nich zahrnovaly integraci na personální a mzdový systém DC2 nebo byly součástí dodávky DC2.
Schopnost plynulé bezproblémové komunikace v českém jazyce.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Část 2: Workflow – schvalování dokumentů
Implementační technik
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou nebo vyšší.
Praxe min. 5 let na obdobné pozici.
Účast na realizaci min. 5 významných dodávek implementace elektronického workflow schvalování dokumentů a/nebo objednávek / smluv, přičemž min. 3 z nich zahrnovaly integraci na IS GINIS nebo byly součástí dodávky IS GINIS.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na formu a obsah zpracování nabídek
Dodavatelé jsou oprávnění podat nabídku do části 1 a/nebo do části 2 veřejné zakázky. Nabídka musí být podána do každé části veřejné zakázky samostatně.
Tato veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele na adrese profilu zadavatele https://www.e-zakazky.cz/profil-zadavatele/e398a2a0-bebc-4bab-9230-2db9b53eb91d a zveřejněna na portálu www.esfcr.cz.
Veškerá komunikace se zadavatelem může probíhat pouze elektronicky, přednostně prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele, popř. prostřednictvím Informačního systému datových schránek (identifikátor DS zadavatele: 5adasau).
Nabídky mohou být podány výhradně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele (elektronického nástroje e-zakázky) analogicky k § 211 ZZVZ – žádný jiný způsob podání nabídek není přípustný. Nabídka musí být zpracována prostřednictvím akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG.
Veškeré náležitosti a úkony (např. registrace do elektronického nástroje zadavatele) nutné pro podání nabídky je účastník povinen zjistit a zajistit si samostatně v dostatečném předstihu před koncem lhůty pro podání nabídek.
Nabídka, všechny ostatní doklady a dokumenty s ní související a veškerá korespondence musí být v českém jazyce. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.
Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně účastníka. Zadavatel doporučuje zohlednit zejména rychlost připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do elektronického nástroje po nahrání veškerých příloh).
Účastník v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi účastníkem a zadavatelem. Pokud podává nabídku více účastníků společně, uvedou též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.
Požadavky na sestavení nabídky – členění a pořadí obsahu nabídky
Zadavatel stanovuje níže uvedené požadavky na obsah nabídky a doporučuje akceptovat jejich pořadí, které má zajistit přehlednost nabídek, a tím usnadnit jejich posouzení:
- Krycí list nabídky doplněný o identifikační údaje účastníka a nabídkovou cenu v rozsahu uvedeném v příloze č. 1 této výzvy.
- Čestná prohlášení dodavatele v rozsahu uvedeném v příloze č. 2 této výzvy.
- Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technické kvalifikace v rozsahu uvedeném v příloze č. 2 této výzvy.
- Popis faktického obsahu dodávky, tj. jednoznačná identifikace nabízeného SW řešení – u SW např. názvem a verzí nabízeného SW (v případě, že neexistuje veřejně dostupný podrobný popis nabízeného řešení, je dodavatel povinen připojit tento popis jako součást nabídky).
- Doplněný návrh Smlouvy o dílo a o poskytování služeb provozní podpory v editovatelné podobě (např. ve formátu MS Word).
- Seznam poddodavatelů (dodavatel uvede pouze v případě, že plnění VZ bude realizováno prostřednictvím poddodavatelů).
- Případně další dokumenty, jsou-li zadavatelem požadovány nebo jsou ze strany účastníka vnímány jako nezbytné pro úplné podání nabídky účastníka (např. plná moc pro oprávněnou osobu, smlouva s poddodavatelem, smlouva o společnosti apod.).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Účastník předloží nabídkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky dle podmínek uvedených v této výzvě i s případnou DPH, je-li účastník jejím plátcem.
- Účastník uvede cenu bez DPH, výši DPH a cenu s DPH, tedy celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky. Celková nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady účastníka.
- Dále bude nabídková cena zpracována účastníkem v položkovém rozpočtu jako součást (příloha) Smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky mohou být podány výhradně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele (elektronického nástroje e-zakázky) analogicky k § 211 ZZVZ – žádný jiný způsob podání nabídek není přípustný. Nabídka musí být zpracována prostřednictvím akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena ve lhůtě nejméně 7 pracovních dní před koncem lhůty pro podání nabídek, a to prostřednictvím elektronického nástroje.Zadavatel uveřejní Vysvětlení zadávacích podmínek prostřednictvím elektronického nástroje na profilu zadavatele a také na portálu www.esfcr.cz, případně související dokumenty, nejpozději do 3 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Otevírání nabídek proběhne bez zbytečného odkladu po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Otevřením nabídky v elektronické podobě se rozumí zpřístupnění jejího obsahu zadavateli.
Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, rozhodnutí o vyloučení účastníka z účasti ve veřejné zakázce, případně o rozhodnutí o zrušení veřejné zakázky, budou účastníci informováni prostřednictvím elektronického nástroje na profilu zadavatele. V případě, že zadavatel rozhodne o zrušení veřejné zakázky, uveřejní informaci o zrušení zadávacího řízení stejným způsobem, jakým zadávací řízení zahájil.
Výše popsaná oznámení budou rovněž zveřejněna prostřednictvím portálu www.esfcr.cz.
Účastník bere na vědomí, že zadavatel při realizaci projektu musí dodržet povinnosti vyplývající z pravidel financování stanovených v podmínkách programu pro příslušnou výzvu Operačního programu Zaměstnanost a povinnosti vyplývající ze zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů. Účastník se zavazuje poskytnout zadavateli na vlastní náklady veškeré doklady související s realizací veřejné zakázky, které si vyžádají kontrolní orgány, a spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písmena e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů.
Účastník je povinen poskytovat požadované informace a dokumentaci za účelem ověřování plnění Podmínek usnesení/Rozhodnutí o poskytnutí dotace zaměstnancům pověřených orgánů: Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva financí ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, NKÚ, příslušného finančního úřadu, a dalších oprávněných orgánů státní správy. Doklady musí být uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a souvisejícími prováděcími právními předpisy.
Smlouva na realizaci předmětné veřejné zakázky bude veřejně přístupná a bude zveřejněna v registru smluv.
Zadavatel si vyhrazuje právo
- ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění,
- při nesplnění podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci účastníka v odůvodněných případech vyloučit z další účasti ve zadávacím řízení,
- vyloučit ze zadávacího řízení takovou obchodní společnost, ve které veřejný funkcionář uvedený v § 2 odst. 1 písm. c) zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti,
- informovat o příp. vyloučení účastníka prostřednictvím uveřejnění informace na profilu zadavatele a na portálu www.esfcr.cz,
- zveřejnit výsledek zadávacího řízení prostřednictvím uveřejnění informace na profilu zadavatele a na portálu www.esfcr.cz,
- zrušit veřejnou zakázku – případné zrušení veřejné zakázky bude provedeno písemným rozhodnutím zadavatele s uvedením důvodu pro zrušení prostřednictvím uveřejnění informace na profilu zadavatele a na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- LnL-ARP_P00-ZD_EP.pdf (16. 3. 2022 20:35)
- LnL-ARP_P01-KL.docx (16. 3. 2022 20:35)
- LnL-ARP_P02-CPD.docx (16. 3. 2022 20:35)
- LnL-ARP_P04a-TS.docx (16. 3. 2022 20:36)
- LnL-ARP_P04b-TS.docx (16. 3. 2022 20:36)
- 01c - VZD-01_EP.pdf (25. 3. 2022 14:57)
- LnL-ARP_P03a-SoD_REVIZE01.docx (25. 3. 2022 14:57)
- LnL-ARP_P03b-SoD_REVIZE01.docx (25. 3. 2022 14:57)
- 01 - LnL-SW_Zruseni-oznameni_c01.pdf (11. 6. 2022 21:50)
- 03 - LnL-SW_Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 8. 2022 23:15)
- 06 - Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (7. 10. 2022 11:58)
- 01 - LnL-SW_Rozhodnuti-oznameni-vyber_c02.pdf (7. 10. 2022 11:58)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1636200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GORDIC spol. s r.o.Erbenova 2108/4, 586 01 JihlavaIČO: 47903783
Datum podpisu smlouvy: 23. 9. 2022
Zrušené části zakázky: Část 1 – Personální procesy
Datum ukončení: 12. 10. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.