- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v PS BRNO, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13943
Název zakázky: Vzdělávání v PS BRNO, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 12. 2021
Název/obchodní firma zadavatele: PS BRNO, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vídeňská 153/119b, Dolní Heršpice, 619 00 Brno
IČ zadavatele: 25506820
DIČ zadavatele: CZ25506820
- Jméno: Lukáš Soudek
- Telefon: +420775556070
- E-mail: soudek@plusprojekt.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Plus tender s.r.o. Třída kapitána Jaroše 13, Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem výběrového řízení jsou služby v oblasti školení dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace – Osnovy kurzů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1942600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení školících aktivit – leden 2022 Předpokládané ukončení školících aktivit – prosinec 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Vídeňská 153/119b, Dolní Heršpice, 619 00 Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění
Základní způsobilosti
Profesní způsobilosti
Technické kvalifikaceSplnění základní způsobilosti: Uchazeč doloží vyplněné čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti – příloha č. 2 této ZD
Splnění Profesní způsobilosti: Uchazeč doloží prostou kopii výpisu OR, nebo ŽR pro oprávnění pro podnikání: výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Splnění technické kvalifikace
Uchazeč doloží: Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele
Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (uznat lze jen kurzy řádně dokončené, ne ty teprve plánované v rámci větších zakázek nebo rámcových smluv) Ze seznamu musí vyplývat, že dodavatel úspěšně dodal:
minimálně 3 služby zahrnující školení na obecné IT o objemu v min. hodnotě 400.000,- Kč bez DPH; z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 2 000 osobohodin;
minimálně 3 služby zahrnující školení na měkké dovednosti o objemu v min. hodnotě 200.000,- Kč bez DPH za každou z nich a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 1000 osobohodin;
minimálně 3 služby zahrnující školení na právní a účetní kurzy o objemu v min. hodnotě 90.000,- Kč bez DPH; a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 100 osobohodin;
minimálně 3 služby zahrnující školení na odborné a technické kurzy o objemu v min. hodnotě 200.000,- Kč bez DPH; a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 1000 osobohodin;
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:
Lektoři podílející se na předmětu veřejné zakázky budou mít minimálně středoškolské vzdělání
a tříletou praxi v oboru, který mají vyučovat (uznává se odborná praxe = výkon dané činnosti
i lektorská = výuka daných témat) a současně doloží alespoň 5 referenčních zakázek v dané oblasti:min. 3 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení obecného IT v délce min. 3 let, odškolenými min. 30 školicími dny[1] v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky v oblasti školení obecného IT;
min. 3 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení měkkých dovedností v délce min. 5 let, odškolenými min. 30 školicími dny v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky v oblasti školení měkkých dovedností a vysokoškolským vzděláním min. bakalářského stupně v humanitních vědách, ekonomii nebo blízkých oborech;
min. 2 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení na právní a účetní kurzy v délce min. 3 let, odškolenými min. 15 ti školicími dny v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky v oblasti školení na právní a účetní a finanční kurzy a vysokoškolským vzděláním právního nebo ekonomického směru min. bakalářského stupněUchazeč pro každého z výše uvedených lektorů doloží strukturovaný životopis prokazující splnění technické kvalifikace. Z doloženého životopisu a ostatních dokumentů budou zřejmé níže uvedené náležitosti:
Celková délka praxe lektora
U ostatních lektorů školící zbylé kurzy zadavatel nepožaduje splnění technické kvalifikace
Počet odškolených školicích dnů v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky
Dosažené vzdělání lektora včetně doloženého diplomu ze kterého bude zřejmé, jaký obor lektor vystudoval
Kurzy, na které je nominován.[1] Za školicí den se považuje výukový blok o délce alespoň 4 h (tj. 240 minut) v jednom kalendářním dni.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel je povinen sám připravit a předložit návrh smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat dále o přesném znění smlouvy.
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Školení PS Brno“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Zadavatel doloží nabídku v níže uvedeném členění
Krycí list nabídky – příloha č.3 ZD
Dokumentace související s prokázáním kvalifikace uchazeče (CV lektorů, výpisy z ŽR a OR a čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti – přílohu č. 2 ZD
Dokumentace související s hodnocením nabídky uchazeče v souladu s příslušnou části této ZD
Vyplněný a podepsaný návrh smlouvy
Plně vyplněnou a oceněnou tabulku pro výpočet ceny – přílohu č.4 ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na krycím listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel je povinen sám připravit a předložit návrh smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat dále o přesném znění smlouvy.
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Školení PS Brno“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Zadavatel doloží nabídku v níže uvedeném členění
Krycí list nabídky – příloha č.3 ZD
Dokumentace související s prokázáním kvalifikace uchazeče (CV lektorů, výpisy z ŽR a OR a čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti – přílohu č. 2 ZD
Dokumentace související s hodnocením nabídky uchazeče v souladu s příslušnou části této ZD
Vyplněný a podepsaný návrh smlouvy
Plně vyplněnou a oceněnou tabulku pro výpočet ceny – přílohu č.4 ZD
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (5. 1. 2022 10:07)
- Příloha č 2 - čestné prohlášení o spnění základní způsobilosti.docx-1 (6. 1. 2022 12:46)
- Příloha č. 4 Tabulka pro výpočet ceny.xlsx-1 (6. 1. 2022 12:46)
- Příloha č.1 Osnovy_kurzů.docx-1 (6. 1. 2022 12:46)
- Přílohy č.3 - Krycí list nabídky_opravený.docx-1 (6. 1. 2022 12:47)
- PS_Brno_Výzva_k_podání_nabídek_finální_podepsaná.pdf-1 (6. 1. 2022 12:47)
- Oznámění o nabídce podané po lhůtě pro podání nabídek_hertin.pdf-1 (6. 1. 2022 12:47)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 1_podepsané.pdf-1 (6. 1. 2022 15:48)
- Přílohy č.3 - Krycí list nabídky.docx-1 (6. 1. 2022 15:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1920600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EVERESTA s.r.o., Mimoňská 3223, 25014650
Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2022
Datum ukončení: 1. 2. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.