Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v PS BRNO, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13943

Název zakázky: Vzdělávání v PS BRNO, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 12. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: PS BRNO, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vídeňská 153/119b, Dolní Heršpice, 619 00 Brno

IČ zadavatele: 25506820

DIČ zadavatele: CZ25506820

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lukáš Soudek
  • Telefon: +420775556070
  • E-mail: soudek@plusprojekt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
Plus tender s.r.o. Třída kapitána Jaroše 13, Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení jsou služby v oblasti školení dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace – Osnovy kurzů 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1942600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení školících aktivit – leden 2022 Předpokládané ukončení školících aktivit – prosinec 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Vídeňská 153/119b, Dolní Heršpice, 619 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Viz zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje splnění

    Základní způsobilosti
    Profesní způsobilosti
    Technické kvalifikace

     

    Splnění základní způsobilosti: Uchazeč doloží vyplněné čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti – příloha č. 2 této ZD

     

    Splnění Profesní způsobilosti: Uchazeč doloží prostou kopii výpisu OR, nebo ŽR pro oprávnění pro podnikání: výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

     

    Splnění technické kvalifikace

     

    Uchazeč doloží: Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele

    Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (uznat lze jen kurzy řádně dokončené, ne ty teprve plánované v rámci větších zakázek nebo rámcových smluv) Ze seznamu musí vyplývat, že dodavatel úspěšně dodal:

     

    minimálně 3 služby zahrnující školení na obecné IT o objemu v min. hodnotě 400.000,- Kč bez DPH; z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 2 000 osobohodin;

     

    minimálně 3 služby zahrnující školení na měkké dovednosti o objemu v min. hodnotě 200.000,- Kč bez DPH za každou z nich a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 1000 osobohodin;

     

    minimálně 3 služby zahrnující školení na právní a účetní kurzy o objemu v min. hodnotě 90.000,- Kč bez DPH; a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 100 osobohodin;

     

    minimálně 3 služby zahrnující školení na odborné a technické kurzy o objemu v min. hodnotě 200.000,- Kč bez DPH; a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 1000 osobohodin;

     

     

    Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

     

    Lektoři podílející se na předmětu veřejné zakázky budou mít minimálně středoškolské vzdělání
    a tříletou praxi v oboru, který mají vyučovat (uznává se odborná praxe = výkon dané činnosti
    i lektorská = výuka daných témat) a současně doloží alespoň 5 referenčních zakázek v dané oblasti:

     

    min. 3 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení obecného IT v délce min. 3 let, odškolenými min. 30 školicími dny[1] v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky v oblasti školení obecného IT;
    min. 3 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení měkkých dovedností v délce min. 5 let, odškolenými min. 30 školicími dny v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky v oblasti školení měkkých dovedností a vysokoškolským vzděláním min. bakalářského stupně v humanitních vědách, ekonomii nebo blízkých oborech;
    min. 2 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení na právní a účetní kurzy v délce min. 3 let, odškolenými min. 15 ti školicími dny v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky v oblasti školení na právní a účetní a finanční kurzy a vysokoškolským vzděláním právního nebo ekonomického směru min. bakalářského stupně

     

    Uchazeč pro každého z výše uvedených lektorů doloží strukturovaný životopis prokazující splnění technické kvalifikace. Z doloženého životopisu a ostatních dokumentů budou zřejmé níže uvedené náležitosti:

    Celková délka praxe lektora
    Počet odškolených školicích dnů v posledních 3 letech před vyhlášením veřejné zakázky
    Dosažené vzdělání lektora včetně doloženého diplomu ze kterého bude zřejmé, jaký obor lektor vystudoval
    Kurzy, na které je nominován.  

    U ostatních lektorů školící zbylé kurzy zadavatel nepožaduje splnění technické kvalifikace

    [1] Za školicí den se považuje výukový blok o délce alespoň 4 h (tj. 240 minut) v jednom kalendářním dni.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen sám připravit a předložit návrh smlouvy.  Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  Zadavatel si vyhrazuje právo jednat dále o přesném znění smlouvy.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Školení PS Brno“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Zadavatel doloží nabídku v níže uvedeném členění

Krycí list nabídky – příloha č.3 ZD
Dokumentace související s prokázáním kvalifikace uchazeče (CV lektorů, výpisy z ŽR a OR a čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti – přílohu č. 2 ZD
Dokumentace související s hodnocením nabídky uchazeče v souladu s příslušnou části této ZD
Vyplněný a podepsaný návrh smlouvy

Plně vyplněnou a oceněnou tabulku pro výpočet ceny – přílohu č.4 ZD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na krycím listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen sám připravit a předložit návrh smlouvy.  Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  Zadavatel si vyhrazuje právo jednat dále o přesném znění smlouvy.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Školení PS Brno“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Zadavatel doloží nabídku v níže uvedeném členění

Krycí list nabídky – příloha č.3 ZD
Dokumentace související s prokázáním kvalifikace uchazeče (CV lektorů, výpisy z ŽR a OR a čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti – přílohu č. 2 ZD
Dokumentace související s hodnocením nabídky uchazeče v souladu s příslušnou části této ZD
Vyplněný a podepsaný návrh smlouvy

Plně vyplněnou a oceněnou tabulku pro výpočet ceny – přílohu č.4 ZD

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1920600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EVERESTA s.r.o., Mimoňská 3223, 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2022

Datum ukončení: 1. 2. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 12. 2021
 
Aktualizováno: 8. 2. 2022