Zpět

Efektivní vzdělávání zaměstnanců SEW-EURODRIVE CZ s.r.o. pro zvýšení jejich osobnostního rozvoje a adaptability

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6364

Název zakázky: Efektivní vzdělávání zaměstnanců SEW-EURODRIVE CZ s.r.o. pro zvýšení jejich osobnostního rozvoje a adaptability

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: SEW-EURODRIVE CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Lužná 591

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Kolář, jednatel tel: 603459469 e-mail: josef.kolar@sew-eurodrive.cz

IČ zadavatele: 25120581

DIČ zadavatele: CZ25120581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Svobodová
  • Telefon: 602474725
  • E-mail: katerina.svobodova@sew-eurodrive.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 2. 2011 14:00

Místo pro podání nabídek:
Lužná 591/4, 160 00 Praha 4 k rukám kontaktní osoby a to osobně a nebo doporučenou poštou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění komplexního programu vzdělávání zaměstnanců společnosti SEW-EURODRIVE CZ s.r.o.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2349750,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění zakázky bude v době od února 2011 do října 2012

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace bude v kraji Plzeňský, Královehradecký, Jihomoravský, Olomoucký, Moravskoslezský

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena 30% • Kvalita nabízených služeb 30% • Poskytování zpětné vazby 30% • Rozsah a úroveň doplňkových služeb 10%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
I. základní kvalifikační předpoklady: Základní kvalifikační předpoklady, obsažené v §53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (předložení dokladů vydaných jmenovitými institucemi v kopii nebo čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče). II. profesní kvalifikační předpoklady: Profesní kvalifikační předpoklady podle §54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (kopie výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 dnů, kopie oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad dokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci). III. Specifické kvalifikační předpoklady: Dodavatel musí předložit pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v min. částce 2.000.000,- Kč.. Dodá referenční dopisy na realizaci obdobných projektů (min. 5 z toho 3 na částku 1.500.000,- Kč/každý), 3 referenční dopisy na vzdělávání v Soft Skills. Dále předloží způsob zajištění doplňkových služeb v každém z požadovaných krajů. · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Ostrava, Svinov, Nad Porubkou 838/29
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 14. 3. 2011


 
Uveřejněno: 1. 2. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016