Kurz ČJ pro cizince
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4221
Název zakázky: Kurz ČJ pro cizince
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2009
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00003 Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnatelnosti příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika, zastoupená úřadem práce: Úřad práce hl. m. Prahy
Sídlo zadavatele: Domažlická 11, 130 11 Praha 3
- Jméno: Ing. Ivan Chomát, ředitel
IČ zadavatele: 00564222
DIČ zadavatele: CZ00564222
- Jméno: PhDr. Věra Prokopová
- Telefon: 950 178 316
- E-mail: vera.prokopova@aa.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 1. 2010 12:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce hl.m.Prahy, Domažlická 11, 130 11 Praha 3, podatelna - přízemí č.dv. P.02
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Rekvalifikace určená pro uchazeče a zájemce o zaměstnání - cizince
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: doba trvání: do 30.9.2010
Místo dodání / převzetí plnění: hl.m.Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Příloha č. 1
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Příjemce podpory musí uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru,Celní úřad), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ v aktuální verzi, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- cj-pro-cizince-vyzva-nova-1-500-000-kc-..doc (28. 4. 2016 19:19)
- priloha-c1-hodnotici-kriteria-nova-1.10.09.doc (28. 4. 2016 19:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Ing. Mária Václavíková - Obchodní institut
IČ: 688 84 940
DIČ:
Sídlo: Roklova 1904, 190 16 Praha 9 - Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mária Václavíková
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 6. 1. 2010