Zpět

Podpora zaměstnávání lidí s postižením - zajištění dodavatele pro realizaci pozice job coach

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10539

Název zakázky: Podpora zaměstnávání lidí s postižením - zajištění dodavatele pro realizaci pozice job coach

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu kontakt: viz kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Lesáková
  • Telefon: +420 595 622 825
  • E-mail: veronika.lesakova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 5. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje odbor kancelář ředitele krajského úřadu oddělení veřejných zakázek 28. října 117 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace aktivity - Podpora zaměstnávání lidí s postižením – zajištění dodavatele pro realizaci pozice job coach 4-7 osobami po dobu 4 měsíců v Moravskoslezském kraji.

Job coachové se v rámci regionů budou věnovat zajištění a hledání zaměstnání pro uživatele původních ústavních služeb a zároveň nově vzniklých služeb v rámci procesu transformace pobytových sociálních služeb. Zajištěna bude tato činnost pro všechny příspěvkové organizace kraje poskytující službu dospělým lidem s postižením, které budou s job coachem aktivně spolupracovat (Harmonie, p.o.; Sagapo, p.o.; Domov Jistoty, p.o.; Zámek Nová Horka, p.o.; Zámek Dolní Životice, p.o.; Marianum, p.o.; Fontána, p.o.;  Náš svět, p.o.).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 801653,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen – září 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Regiony Bruntálsko, Krnovsko, Albrechticko, Opavsko, Ostravsko (včetně Bohumína a Hlučína a okolních měst), Jablunkovsko, Třinecko, Těšínsko, Frýdecko-Místecko, Novojičínsko, Havířovsko, Karvinsko

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základní hodnotící kritérium: ekonomická výhodnost nabídky. Nabídka každého uchazeče se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu: 1. Nabídková cena – váha kritéria 70% 2. Počet job coachů – váha kritéria 30% Ad 1. Nabídková cena Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná cena za jednotku bez DPH, tzn. cena za práci 1 job coache za 4 měsíce, která bude uvedena v návrhu smlouvy v příloze č. 2. Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce (tzn. bodové vyjádření míry úspěšnosti). Ad 2: Počet job coachů Při hodnocení počtu job coachů je rozhodný jejich počet uvedený v návrhu smlouvy v příloze č. 2. Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má maximální hodnotu kritéria a hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k nejvhodnější nabídce (tzn. bodové vyjádření míry úspěšnosti). Jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty. Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé. 2. Prostá kopie aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo výpis z jiného rejstříku či evidence, v nichž je uchazeč zapsán. 3. Uchazeč předloží dle § 53 odst. 1 zákona splnění základních kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace – čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. 4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech a, b, c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). 5. Uchazeč ve své nabídce dále předloží seznam job coachů, s jejichž pomocí bude realizovat veřejnou zakázku. Uchazeč prokáže předložením profesních životopisů každého job coache, z nichž bude zřejmá min. 3 měsíční praxe v oblasti podpory zaměstnávání lidí s postižením, středoškolské vzdělání a také bezúhonnost.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Podrobné požadavky a informace k této veřejné zakázce malého rozsahu jsou obsaženy v souboru označeném „Zadávací dokumentace.zip“, který je k dispozici na profilu zadavatele: http://www.softender.cz/msk/em4?service=orgProfile/MSK.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Slezská diakonie
    IČ: 65468562
    DIČ: CZ65468562
    Sídlo:  Na Nivách 259/7, 73701 Český Těšín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ing. Romana Bélová



Datum ukončení: 29. 5. 2015


 
Uveřejněno: 24. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016