Rekvalifikační kurzy v oblasti informačních technologií
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3383
Název zakázky: Rekvalifikační kurzy v oblasti informačních technologií
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 3. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika, zastoupená Úřadem práce Brno-město
Sídlo zadavatele: Křenová č.p. 111/25, Trnitá, 602 00 Brno 2
- Jméno: Mgr.Petr Kuběna, právní oddělení, 543 517 113, petr.kubena@bm.mpsv.cz Mgr.Jitka Velebová, vedoucí odd. rekvalifikace, 543 517 234, jitka.velebova@bm.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00209554
DIČ zadavatele: CZ00209554
- Jméno: Ing. Jiří Uklein, Ph.D., ředitel úřadu práce
- Telefon: 543 517 295
- E-mail: jiri.uklein@bm.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2009 12:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který bude pro Úřad práce Brno-město zajišťovat opakovaně rekvalifikační kurzy pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání, a to po dobu trvání níže uvedené Rámcové smlouvy. Tato veřejná zakázka je představována příslušným počtem rekvalifikačních kurzů a bude mít svého jediného vítězného dodavatele, se kterým úřad práce uzavře Rámcovou smlouvu.
- Obsluha osobního počítače I
- Obsluha osobního počítače II
- Obsluha osobního počítače dle osnov ECDL
- Obsluha osobního počítače se zaměřením na tvorbu www stránek
- Pracovník grafického studia
- Obsluha osobního počítače se zaměřením na AutoCAD
- Správce počítačové sítě
- Programátor
Požadované rekvalifikační kurzy budou realizovány za podmínek uvedených v odst. 1.3. - 1.15. Čl. 1.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění zakázky začíná dnem podpisu Rámcové smlouvy a končí dosažením předpokládané hodnoty zakázky, nejpozději však k datu 30.9.2010. Veřejná zakázka bude realizována postupně uzavíráním Dohod o provedení rekvalifikace (podle § 108 odst.4 zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění) podle počtu potřebných klientů zadavatele a situace na trhu práce.
Místo dodání / převzetí plnění: okres Brno-město
Pravidla pro hodnocení nabídek: Požadované nabídky se budou hodnotit podle dvou kritérií: 1. Průměrná vážená cena na osobu za hodinu 2. Průměrný minimální počet účastníků
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč o veřejnou zakázku (dále jen "uchazeč") je povinen v souladu s ustanovením § 50 a násl. zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") v nabídce prokázat splnění kvalifikace -Základní kvalifikační kritéria a Profesní kvalifikační kritéria.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce, v jednom originále a jedné kopii. Nabídka bude zpracována a řazena do jednotlivých oddílů - bližší popis požadavků zadavatele na formu a obsah nabídky je uveden a v Čl. 5. Zadávací dokumentace, která tvoří nedílnou součást této výzvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč uvede kontaktní osobu, telefon, e-mailovou adresu v předložené nabídce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Zvláštní povinnosti dodavatele - povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. 10letá lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla projektu uhrazena závěrečná platba.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené Výzvě k předložení nabídky.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-az-6-k-zadavaci-dokumetaci-upbm-osu.doc (3. 5. 2016 14:39)
- odpovedi-na-otazky-k-zd.doc (3. 5. 2016 14:39)
- vyzva-vcetne-zadavaci-dokumentace-upbm-osu.doc (3. 5. 2016 14:39)
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Nicom, a.s.
IČ: 26226375
DIČ: CZ26226375
Sídlo: Strážnická 10, 627 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Varčevová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 28. 5. 2009