Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10428
Název zakázky: Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 2. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/04.00010 Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. David Pospíšil, ředitel odboru sociálních služeb +420 221 922 014 david.pospisil@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: není plátcem
- Jméno: Veronika Mesarčová
- Telefon: +420 221 922 130
- E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 3. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření, údržba, uživatelská podpora a rozvoj informačního systému, který podpoří realizaci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a který bude provozován v prostředí zadavatele, a to v souladu se zadávacími podmínkami.
Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje dodávku licencí aplikačního programového vybavení (dále jen „APV“) a základního programového vybavení (dále jen "ZPV"), dodávku a implementaci SW a HW platformy pro provoz APV ZPV (operační systémy, databázové servery, frameworky aplikačních prostředí apod.) a další implementační, customizační a konzultační služby dle specifikace předmětu plnění, která tvoří Přílohu č. 3 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.
Uchazečem vytvořený a dodaný informační systém musí podporovat všechny procesy agendy akreditací, k nimž patří zejména evidence vzdělavatelů a lektorů, elektronické podání a příjem žádostí o akreditaci vzdělávacího programu (resp. žádostí o rozšíření/změnu lektorského týmu), sledování zákonných lhůt pro jednotlivé kroky akreditačního řízení, posouzení podaných žádostí a vydání rozhodnutí, zveřejnění přehledu akreditovaných vzdělávacích programů a konkrétních kurzů, vykazování realizovaných kurzů vzdělavateli, zpracování výkazů, evidence a zpracování podaných stížností, kontrola činnosti vzdělavatelů, ukončení platnosti akreditace atd.
Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž úvodní zaškolení uživatelů a interního školitele zadavatele, zpracování bezpečnostní a uživatelské dokumentace a zajištění úvodní migrace dat.
Služby rozvoje informačního systému budou poskytovány po dobu plnění veřejné zakázky dle aktuálních potřeb zadavatele, a to v předpokládaném rozsahu 70 člověkodní, přičemž jedním člověkodnem se rozumí práce jednoho pracovníka dodavatele po dobu 8 hodin.
Detailní požadavky na informační systém, resp. na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Příloze č. 3 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem Ukončení plnění: 31. 10. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je území České republiky. Místem konání úvodního školení uživatelů a interního školitele zadavatele je hlavní město Praha, konkrétně sídlo zadavatele na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) zákona. K prokázání základních kvalifikačních předpokladů předloží dodavatel dle § 62 odst. 3 zákona čestné prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona. K prokázání profesních kvalifikačních předpokladů předloží dodavatel dle § 62 odst. 3 zákona čestné prohlášení. Technické kvalifikační předpoklady Dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona a § 56 odst. 2 písm. a) zákona (v souladu s § 56 odst. 4 zákona). K prokázání technických kvalifikačních předpokladů předloží dodavatel dle § 62 odst. 3 zákona čestné prohlášení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz Příloha č. 4 ZD - Krycí list nabídky
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_1.zip (3. 5. 2016 12:16)
- dodatecne-informace-2.zip (3. 5. 2016 12:16)
- dodatecne-informace-5_2.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- dodatecne-informace-6_3.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- dodatecne-informace-c.-3_10.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- dodatecne-informace-c-4-ze-dne-6.-3.-2015.zip (3. 5. 2016 12:16)
- dodatecne-informace-c.-7-vc.-prilohy.zip (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.-1-di-zadavaci-podminky-ve-zneni-di-c.-4-2-.zip (3. 5. 2016 12:16)
- pisemna-zprava-zadavatele_6.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.-2-di-navrh-smlouvy-upravy-formou-revizi-porovnani-puvodni-s-novou-verzi.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-smlouvy-c.-1-specifikace-predmetu-plneni-vc.-priloh.zip (3. 5. 2016 12:16)
- smlouva-o-vytvoreni-is.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- vyzva-vc.-priloh.zip (3. 5. 2016 12:16)