Zpět

Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10428

Název zakázky: Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 2. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. David Pospíšil, ředitel odboru sociálních služeb +420 221 922 014 david.pospisil@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: není plátcem

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 3. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření, údržba, uživatelská podpora a rozvoj informačního systému, který podpoří realizaci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a který bude provozován v prostředí zadavatele, a to v souladu se zadávacími podmínkami.

 

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje dodávku licencí aplikačního programového vybavení (dále jen „APV“) a základního programového vybavení (dále jen "ZPV"), dodávku a implementaci SW a HW platformy pro provoz APV ZPV (operační systémy, databázové servery, frameworky aplikačních prostředí apod.) a další implementační, customizační a konzultační služby dle specifikace předmětu plnění, která tvoří Přílohu č. 3 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.

 

Uchazečem vytvořený a dodaný informační systém musí podporovat všechny procesy agendy akreditací, k nimž patří zejména evidence vzdělavatelů a lektorů, elektronické podání a příjem žádostí o akreditaci vzdělávacího programu (resp. žádostí o rozšíření/změnu lektorského týmu), sledování zákonných lhůt pro jednotlivé kroky akreditačního řízení, posouzení podaných žádostí a vydání rozhodnutí, zveřejnění přehledu akreditovaných vzdělávacích programů a konkrétních kurzů, vykazování realizovaných kurzů vzdělavateli, zpracování výkazů, evidence a zpracování podaných stížností, kontrola činnosti vzdělavatelů, ukončení platnosti akreditace atd.

 

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž úvodní zaškolení uživatelů a interního školitele zadavatele, zpracování bezpečnostní a uživatelské dokumentace a zajištění úvodní migrace dat.

 

Služby rozvoje informačního systému budou poskytovány po dobu plnění veřejné zakázky dle aktuálních potřeb zadavatele, a to v předpokládaném rozsahu 70 člověkodní, přičemž jedním člověkodnem se rozumí práce jednoho pracovníka dodavatele po dobu 8 hodin.

 

Detailní požadavky na informační systém, resp. na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Příloze č. 3 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: ihned po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem Ukončení plnění: 31. 10. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je území České republiky. Místem konání úvodního školení uživatelů a interního školitele zadavatele je hlavní město Praha, konkrétně sídlo zadavatele na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) zákona. K prokázání základních kvalifikačních předpokladů předloží dodavatel dle § 62 odst. 3 zákona čestné prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona. K prokázání profesních kvalifikačních předpokladů předloží dodavatel dle § 62 odst. 3 zákona čestné prohlášení. Technické kvalifikační předpoklady Dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona a § 56 odst. 2 písm. a) zákona (v souladu s § 56 odst. 4 zákona). K prokázání technických kvalifikačních předpokladů předloží dodavatel dle § 62 odst. 3 zákona čestné prohlášení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz Příloha č. 4 ZD - Krycí list nabídky

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.


 
Uveřejněno: 13. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016