Zpracování odborných výstupů projektu MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10363
Název zakázky: Zpracování odborných výstupů projektu MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00043 MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů příjemce: Sdružení místních samospráv České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR
Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, 760 01 Zlín
- Jméno: Ing. Jana Juřenčáková +420 577 688 103 jana@jurencakova.cz
IČ zadavatele: 751 301 65
DIČ zadavatele: není plátcem DPH
- Jméno: Mgr. Tomáš Chmela
- Telefon: +420 724 776 797
- E-mail: tajemnik@smscr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 1. 2015 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možno podávat poštou nebo osobně v místě sídla zadavatele, tj. Nábřeží 599, 760 01 Zlín, v pracovní dny od 8:00 do 15:30 hodin, nejpozději však do konce lhůty pro podání nabídek, tj. 2. 1. 2015 do 12:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování následujících dokumentů a s tím související činnosti:
a) Studie současného stavu výkonu veřejné správy v obcích a návrh jejího efektivnějšího výkonu
b) Metodika spolupráce obcí na platformě MAS (místních akčních skupin) pro efektivnější výkon státní správy a samosprávy a její aplikace do strategie místního rozvoje každé zapojené MAS
c) Koncepční návrh legislativních řešení pro efektivnější veřejnou správu v obcích a menších městech ČR na základě spolupráce obcí v rámci MAS
d) Zásobník dobré praxe – kuchařka ověřených nápadů z celé ČR a EU
Všechny uvedené dokumenty budou zpracovány v souladu s pokyny uvedenými v příloze č. 1 této zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění.
Veškeré finální dokumenty tvořící předmět veřejné zakázky budou podrobeny externí jazykové oponentuře.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3595041,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané termíny realizace jednotlivých výstupů předmětné veřejné zakázky jsou následující: a) Studie současného stavu výkonu veřejné správy v obcích a návrh jejího efektivnějšího výkonu: leden – listopad 2015 b) Metodika spolupráce obcí na platformě MAS (místních akčních skupin) pro efektivnější výkon státní správy a samosprávy a její aplikace do strategie místního rozvoje každé zapojené MAS: leden – březen 2015 c) Koncepční návrh legislativních řešení pro efektivnější veřejnou správu v obcích a menších městech ČR na základě spolupráce obcí v rámci MAS: duben – srpen 2015 d) Zásobník dobré praxe – kuchařka ověřených nápadů z celé ČR a EU: duben – srpen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, tj. Nábřeží 599, 760 01 Zlín, a další místa na území České republiky dle pokynů zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel je povinen 1) splnit základní kvalifikační předpoklady podle § 53 ZVZ, 2) splnit profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 ZVZ, 3) předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku a 4) splnit technické kvalifikační předpoklady podle § 56 ZVZ. Dodavatelé ve zjednodušeném podlimitním řízení prokáží podle § 62 odst. 3 splnění kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že příslušný dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Dodavatel může využít vzoru, který tvoří přílohu této zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- 1-specifikace-predmetu-plneni-fin.doc (3. 5. 2016 11:37)
- 4-dolozeni-cenove-nabidky-fin.doc (3. 5. 2016 11:37)
- 2-kryci-list-1-.doc (3. 5. 2016 11:37)
- 7-prohlaseni-68-odst.-3.doc (3. 5. 2016 11:37)
- smlouva-fin-upr.doc (3. 5. 2016 11:37)
- vyzva-k-podani-nabidky_7.doc (3. 5. 2016 11:37)
- zadavaci-dokumentace_21.doc (3. 5. 2016 11:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel v souladu s ust. § 84 odst. 2 písm. e) zákona zrušil předmětné zadávací řízení, neboť v průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody zvláštního zřetele hodné, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Tyto důvody jsou spatřovány v tom, že zadavatel pochybil při formulaci textové části zadávací dokumentace, když jedno z ustanovení bylo nejasné a umožňovalo dvojí výklad. Konkrétně se jedná o kap. 7, bod 11 zadávací dokumentace, str. 11, přičemž z textu tohoto odstavce nebylo zcela zřejmé, zda povinnou součástí nabídky uchazečů má být mj. položkový rozpočet, nebo nikoli. V důsledku této nepřesnosti došlo k neoprávněnému vyloučení dvou uchazečů ze zadávacího řízení, jejichž nabídky položkový rozpočet neobsahovaly. O námitkách vyloučených uchazečů zadavatel nemohl podle § 111 odst. 4 zákona rozhodovat, neboť byly podány opožděně.
Datum ukončení: 23. 1. 2015