Zpět

Zpracování odborných výstupů projektu MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10363

Název zakázky: Zpracování odborných výstupů projektu MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR

Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jana Juřenčáková +420 577 688 103 jana@jurencakova.cz

IČ zadavatele: 751 301 65

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Chmela
  • Telefon: +420 724 776 797
  • E-mail: tajemnik@smscr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 1. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možno podávat poštou nebo osobně v místě sídla zadavatele, tj. Nábřeží 599, 760 01 Zlín, v pracovní dny od 8:00 do 15:30 hodin, nejpozději však do konce lhůty pro podání nabídek, tj. 2. 1. 2015 do 12:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování následujících dokumentů a s tím související činnosti:

 

a) Studie současného stavu výkonu veřejné správy v obcích a návrh jejího efektivnějšího výkonu

b) Metodika spolupráce obcí na platformě MAS (místních akčních skupin) pro efektivnější výkon státní správy a samosprávy a její aplikace do strategie místního rozvoje každé zapojené MAS

c) Koncepční návrh legislativních řešení pro efektivnější veřejnou správu v obcích a menších městech ČR na základě spolupráce obcí v rámci MAS

d) Zásobník dobré praxe – kuchařka ověřených nápadů z celé ČR a EU

Všechny uvedené dokumenty budou zpracovány v souladu s pokyny uvedenými v příloze č. 1 této zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění.

 

 

Veškeré finální dokumenty tvořící předmět veřejné zakázky budou podrobeny externí jazykové oponentuře. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3595041,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané termíny realizace jednotlivých výstupů předmětné veřejné zakázky jsou následující: a) Studie současného stavu výkonu veřejné správy v obcích a návrh jejího efektivnějšího výkonu: leden – listopad 2015 b) Metodika spolupráce obcí na platformě MAS (místních akčních skupin) pro efektivnější výkon státní správy a samosprávy a její aplikace do strategie místního rozvoje každé zapojené MAS: leden – březen 2015 c) Koncepční návrh legislativních řešení pro efektivnější veřejnou správu v obcích a menších městech ČR na základě spolupráce obcí v rámci MAS: duben – srpen 2015 d) Zásobník dobré praxe – kuchařka ověřených nápadů z celé ČR a EU: duben – srpen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, tj. Nábřeží 599, 760 01 Zlín, a další místa na území České republiky dle pokynů zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen 1) splnit základní kvalifikační předpoklady podle § 53 ZVZ, 2) splnit profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 ZVZ, 3) předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku a 4) splnit technické kvalifikační předpoklady podle § 56 ZVZ. Dodavatelé ve zjednodušeném podlimitním řízení prokáží podle § 62 odst. 3 splnění kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že příslušný dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Dodavatel může využít vzoru, který tvoří přílohu této zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel v souladu s ust. § 84 odst. 2 písm. e) zákona zrušil předmětné zadávací řízení, neboť v průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody zvláštního zřetele hodné, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Tyto důvody jsou spatřovány v tom, že zadavatel pochybil při formulaci textové části zadávací dokumentace, když jedno z ustanovení bylo nejasné a umožňovalo dvojí výklad. Konkrétně se jedná o kap. 7, bod 11 zadávací dokumentace, str. 11, přičemž z textu tohoto odstavce nebylo zcela zřejmé, zda povinnou součástí nabídky uchazečů má být mj. položkový rozpočet, nebo nikoli. V důsledku této nepřesnosti došlo k neoprávněnému vyloučení dvou uchazečů ze zadávacího řízení, jejichž nabídky položkový rozpočet neobsahovaly. O námitkách vyloučených uchazečů zadavatel nemohl podle § 111 odst. 4 zákona rozhodovat, neboť byly podány opožděně.

Datum ukončení: 23. 1. 2015


 
Uveřejněno: 17. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016