Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

On-line formulář je určen pro OPZ i OPZ+. V případě zveřejňování zadávací dokumentace pro OPZ+ v tuto chvíli neuvádějte související projekt, neboť ten není k dispozici. Defaultně je ve formuláři uveden Operační program Zaměstnanost, který tam ponechte i v případě zadávacího řízení pro OPZ+.

Zpět

Další vzdělávání zaměstnanců členů OHK Děčín

Operační program: 03 Operační program Zaměstnanost plus

Číslo zakázky: 14195

Název zakázky: Další vzdělávání zaměstnanců členů OHK Děčín

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2023

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Děčín

Sídlo zadavatele: Myslbekova 80/3, 405 02 Děčín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Vošta
  • Telefon: +420734261205
  • E-mail: m.vosta@ryko.eu

IČ zadavatele: 60279699

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiří Štajner
  • Telefon: +420412511925
  • E-mail: stajner@ohkdecin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 12. 2023 12:00

Místo pro podání nabídek:
OHK Děčín, Myslbekova 80/3, 405 02 Děčín, 405 02 Děčín 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je školení zaměstnanců členských organizací OHK Děčín ve vybraných oblastech dalšího vzdělávání. S ohledem na odlišnosti v plnění je předmět zakázky rozdělen na 7 částí s tím, že každý uchazeč může podat nabídku na celou zakázku nebo na její jednotlivé části.

Vybraný dodavatel zakázky či její dílčí části zajistí kompletně její plnění podle uvedené specifikace předmětu, a to včetně organizačního a materiálně technického zajištění. S ohledem na objem zakázky musí uchazeč mít dostatek kapacity pro realizaci podle potřeby hned několik kurzů. Poskytne také zadavateli součinnost při zajištění zapojení cílových skupin a jejich zaměstnavatelů do projektu a úspěšného absolvování školení účastníky. Součástí poskytovaných služeb bude rovněž dodání požadované dokumentace po realizaci zakázky, a to prezenčních listin, studijních materiálů, osvědčení o absolvování apod., zpracované v souladu s požadavky operačního programu Zaměstnanost plus.

Kurzy budou většinou realizovány u zapojeného subjektu (zaměstnavatele účastníků). V případě, že účastníci kurzu budou z různých podniků, prostory zajistí zadavatel. V případě nabídky kurzu s nepřenositelným technickým zajištěním (např. kurz svařování), prostory zajistí sám dodavatel. Výběr účastníků z řad cílové skupiny projektu provede zadavatel.

Předmět plnění je dále podrobněji uveden v Specifikaci jednotlivých částí zakázky (příloha č. 2).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1986000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termíny plnění: leden 2024 - prosinec 2026. Přesný harmonogram bude sta-noven v průběhu realizace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění: okres Děčín. S ohledem na místa podnikání členů komory, vět-šinou půjde o město Děčín, resp. Varnsdorf či Rumburk.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto zadávací dokumentací, budou hodnoceny dle stanoveného jediného kritéria ekonomické výhodnosti:

Nabídková cena - váha 100 %. Hodnocena bude nabídková cena (bez DPH) za jednu osobohodinu (tj. za 1 hodinu výuky 1 účastníka). Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší cenou.

Pro každou část zakázky budou nabídky hodnoceny zvlášť, přičemž pro všechny části nabídky platí stejné hodnotící kritérium.

Metoda hodnocení kritéria: 100 x nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka.

Nabídka, která získá nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou pro danou část předmětu zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč je povinen prokázat základní a profesní způsobilost dodavatele, a to předložením dokladů:

1. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky.

2. Čestné prohlášení uchazeče o splnění podmínek základní způsobilosti dodavatele.

3. Kopie platné akreditace poskytované služby (pokud je nabízen akreditovaný kurz).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Obsah předkládané nabídky:

a) Doklady, které doloží dodavatel za celou nabídku pouze jednou pro všechny části zakázky:

   1. Krycí list nabídky (příloha č. 1 této dokumentace),

   2. Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti dodavatele (příloha č. 3),

   3. Návrh smlouvy o poskytování služeb, podepsaný oprávněnou osobou (příloha č. 4).

   4. Nabídková cena pro příslušné části zakázky (příloha č. 5),

b) Doklady, které doloží dodavatel pro každou vybranou část předmětu zakázky zvlášť:

   1. Specifikace plnění (příloha č. 6) v souladu se specifikací předmětu zakázky,

   3. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel uvede nabídkovou cenu ve formuláři Nabídková cena, a to jako náklady na 1 osobohodinu (= 1 hodina výuky 1 účastníka) v dané části zakázky bez DPH a v české měně (CZK). Dále uvede, zda je plátcem DPH ve vztahu k předmětu zakázky.

Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady dodavatele spojené s plněním předmětu zakázky, včetně organizačního a materiálně technického zajištění. Cena bez DPH se v průběhu realizace zakázky nesmí měnit a nabídková cena bude definována jako nejvýše přípustná.

Pokud nabídková cena bez DPH násobená na předpokládaný počet osobohodin překročí stanovenou celkovou cenu této části zakázky, nebude nabídka předmětem dalšího hodnocení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě (1x bez kopií) v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavate-lem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ke každé části zakázky. Zadavatel nepřipouští ani předložení více variant v rámci jedné nabídky - na-bídka obsahující více variant bude vyloučena ze zadávacího řízení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena osobně nebo emailem nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro po-dání nabídek. Odpovědi budou zveřejněny na stránkách www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zakázka může být částečně realizována prostřednictvím subdodavatele. V tomto případě sdělí uchazeč ho identifikační údaje, vymezí věcný podíl a doloží splnění požadovaných stejných kvalifikačních předpokladů.

Uchazeč zahrne do své nabídky přiložený závazný návrh smlouvy o poskytování služeb, který obsahuje obchodní a další smluvní podmínky plnění předmětu zakázky.

Smlouva s dodavatelem zakázky či její části bude uzavřena s držitelem vítězné nabídky.

Zadavatel je oprávněn zrušit zadávací řízení před uzavřením obchodní smlouvy. Pokud zadavatel toto právo uplatní, nevzniká zúčastněným uchazečům vůči zadavateli jakýkoliv nárok.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost plus (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 933000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Části 1. až 3. - Daniel Backa, IČ: 86706322, Elišky Krásnohorské 1542/7, 400 01 Ústí nad Labem

    Datum podpisu smlouvy: 4. 1. 2024

Zrušené části zakázky: Části 4. až 7. - žádná nabídka

Datum ukončení: 4. 1. 2024


 
Uveřejněno: 27. 11. 2023
 
Aktualizováno: 5. 1. 2024