ZVOLTE HOTLINE TECHNICKÉ PODPORY DLE OPERAČNÍHO PROGRAMU, DO KTERÉHO SPADÁ VÁŠ PROJEKT

 

TECHNICKÁ PODPORA UŽIVATELŮM OPZ

Technická podpora uživatelům OPZ je určena pro řešení Vašich technických problémů v aplikacích IS ESF 2014+, IS KP14+, databáze produktů, fóra či portálu esfcr.cz u projektů OP Zaměstnanost (programové období 2014-2020). Komunikace probíhá formou diskusního klubu, který je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele. Stačí jen klik na tlačítko „Přidat otázku“ a popsat Váš problém. Dotazy Vám budeme zodpovídat v pracovních dnech od 8:00-16:00 hodin. Reakci můžete očekávat do 4 hodin v rámci naší provozní doby od obdržení požadavku.

TECHNICKÁ PODPORA UŽIVATELŮM OPZ+

Do doby řádného zprovoznění SD21+ je pro potřeby OPZ+ využívána hotline „Technická podpora uživatelům OPZ+“ pro řešení Vašich technických problémů v aplikacích IS ESF, IS KP21+, databáze produktů, fóra či portálu esfcr.cz u projektů OP Zaměstnanost plus (programové období 2021-2027). Komunikace probíhá formou diskusního klubu, který je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele. Stačí jen klik na tlačítko „Přidat otázku“ a popsat Váš problém. Dotazy Vám budeme zodpovídat v pracovních dnech od 8:00-16:00 hodin. Reakci můžete očekávat do 4 hodin v rámci naší provozní doby od obdržení požadavku.

TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP VVV

V případě požadavků na technickou podporu k systému IS ESF 2014+ v rámci projektů OP VVV (vč. problematiky přístupů, registrací, generování nebo prodlužování platnosti registračních kódů) musí být požadavky zaslány formou interní depeše z IS KP14+ (z detailu projektu), a to na adresu podpory - OPVVV_Žadatel/Příjemce_Technická_podpora.

Uživatelé mohou rovněž využít diskuzní klub OP VVV TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP VVV. Klub je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele.

TECHNICKÁ PODPORA OP JAK

Zadávání dotazů do tohoto klubu se řídí dle pravidel OP JAK. Provozní doba klubu technické podpory OP JAK je v pracovních dnech od 8:00 do 16:00. Reakční doba činí 3 dny od založení dotazu.

TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP PPR

V případě požadavků na technickou a metodickou podporu k systému IS ESF 2014+ v rámci projektů OP PPR prosíme příjemce o kontaktování finančního manažera daného projektu, v době nepřítomnosti je možné obrátit se na tuto emailovou adresu.

Uživatelé mohou rovněž využít diskuzní klub OP PPR TECHNICKÁ PODPORA IS ESF pro OP PPR. Klub je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele.