Zpět

Call centrum Úřadu práce ČR

Registrační číslo: CZ.1.04/2.2.00/11.00018

Projekt je zaměřen na posílení efektivnosti veřejné správy zvýšením kapacity, komplexnosti a kvality služeb poskytovaných Úřadem práce ČR. Cílem projektu je rozšíření a zkvalitnění poskytovaných služeb Call centra Úřadu práce ČR.


Provoz call centra bude zabezpečen v pracovní dny od 8.00 do 20.00 hodin.Kontakt:Telefon: +420-844 844 803 e-mail: callcentrum@mpsv.cz, kontaktni.centrum@mpsv.cz


Okruh poskytovaných informací: - informace týkající se zprostředkování zaměstnání a podpory v nezaměstnanosti, poradenství a rekvalifikace, trhu práce, insolvence, problematiky EURES, agentur práce a agenturního zaměstnávání, volnýchpracovních míst, aktivní politiky zaměstnanosti, státní sociální podpory, příspěvku na péči, dávek pro osoby se zdravotním postižením a karty sociálních systémů - sKarty.


 

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 7. 2012 - 30. 11. 2015
  • Cílová skupina: Cílovou skupinou projektu jsou zaměstnanci Úřadu práce ČR a MPSV ČR.; Primární cílovou skupinou je 36 konzultantů - operátorů, jejichž úlohou je nejen poskytovat poradenství, ale i získat během realizace projektu dostatek znalostí a dovedností, aby se mohli stát kvalifikovanými operátory rezortu MPSV.

Příjemce

  • Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • IČ: 00551023
  • Sídlo:
    • Ulice: Na Poříčním právu
    • Číslo popisné: 376/1
    • Městská část: Nové Město
    • Město: Praha
    • Kraj: Hlavní město Praha
    • PSČ: 12800
  • http://www.mpsv.cz

Financování (v Kč)

Operační program Zaměstnanost


Více informací o projektu


 
16. 10. 2018