Call centrum Úřadu práce ČR
Registrační číslo: CZ.1.04/2.2.00/11.00018
Projekt je zaměřen na posílení efektivnosti veřejné správy zvýšením kapacity, komplexnosti a kvality služeb poskytovaných Úřadem práce ČR. Cílem projektu je rozšíření a zkvalitnění poskytovaných služeb Call centra Úřadu práce ČR.
Provoz call centra bude zabezpečen v pracovní dny od 8.00 do 20.00 hodin.Kontakt:Telefon: +420-844 844 803 e-mail: callcentrum@mpsv.cz, kontaktni.centrum@mpsv.cz
Okruh poskytovaných informací: - informace týkající se zprostředkování zaměstnání a podpory v nezaměstnanosti, poradenství a rekvalifikace, trhu práce, insolvence, problematiky EURES, agentur práce a agenturního zaměstnávání, volnýchpracovních míst, aktivní politiky zaměstnanosti, státní sociální podpory, příspěvku na péči, dávek pro osoby se zdravotním postižením a karty sociálních systémů - sKarty.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 7. 2012 - 30. 11. 2015
- Cílová skupina: Cílovou skupinou projektu jsou zaměstnanci Úřadu práce ČR a MPSV ČR.; Primární cílovou skupinou je 36 konzultantů - operátorů, jejichž úlohou je nejen poskytovat poradenství, ale i získat během realizace projektu dostatek znalostí a dovedností, aby se mohli stát kvalifikovanými operátory rezortu MPSV.
Příjemce
- Ministerstvo práce a sociálních věcí
- IČ: 00551023
-
Sídlo:
- Ulice: Na Poříčním právu
- Číslo popisné: 376/1
- Městská část: Nové Město
- Město: Praha
- Kraj: Hlavní město Praha
- PSČ: 12800
- http://www.mpsv.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 2 - Aktivní politiky trhu práce
- Investiční priorita: 2.2 - Modernizace institucí a zavedení systému kvality služeb zaměstnanosti a jejich rozvoj
- Výzva: Výzva k předkládání individuálních projektů OP LZZ